O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Najveća svjetska flota kontejnerskih brodova je stvorena

Danski brodarski div Maersk Line zacementirao je svoje mjesto kao globalni lider u sektoru s najnovijom akvizicijom njemačkog prijevoznika Hamburg Süd.

Akvizicija, najveća tvrtke Maersk Line do sada, zatvorena je 30. studenog, nakon odobrenja 23 regulatora, koje je tvrtka dobila u roku od godinu dana od objavljivanja planova akvizicije u prosincu 2016. godine.

Taj potez je utabao put za stvaranje najveće svjetske brodske kontejnerske flote od 773 plovila, uključujući brodove u vlasništvu i čarteru.

Naime, flota Maersk Linea od 668 brodova, prosječne dobi od 9 godina, bit će povećana za 105 brodova Hamburg Süda. Prosječna dob njemačke prijevozničke flote je 6 godina.

Kombinirana flota će imati kapacitet od 4.156,500 TEU, navodi Alphaliner.

Štoviše, njemačka brodarska tvrtka ima pet naručenih brodova od 19.150 TEU koji će se pridružiti knjizi narudžbi Maersk Linea.

S druge strane, Maersk Line je u svom izvještaju za treći kvartal ove godine objavio da ima 20 narudžbi za brodove, što odgovara 261.000 TEU, predviđenih za isporuku 2017. i 2018. godine.

To je uključuje sedam Triple-E brodova druge generacije od 20.600 TEU, šest brodova od 15.200 TEU i sedam brodova klase leda od 3.600 TEU.

Prema podacima Alphalinera, od tada su isporučena dva broda iz serije.

Zajednička flota, nakon integracije, prevozit će 19,4 posto globalne trgovine, objašnjava Maersk Line.

U kombinaciji, dvije tvrtke, koje dijele više od 100 godina u poslovanju, ciljaju na operativne sinergije u regiji od 350 do 400 milijuna dolara godišnje od 2019. godine.

Ipak, fokus je u ovom trenutku na integraciji dviju tvrtki, koja je “temeljna za održivost posla”, istaknuo je glavni komercijalni direktor Maersk Linea, Vincent Clerc.

“Integracija dviju tvrtki uvijek je izazov. Moja želja i nada jesu da učimo jedni od drugih i da zajedno postanemo jači “, izjavila je Ane Mærsk Mc-Kinney Uggla komentirajući taj proces.

Maersk Line je Hamburg Süd kupio za 4,4 milijarde dolara na osnovi duga i gotovine putem sindiciranog kredita.

Danski brodarski div Maersk Line zacementirao je svoje mjesto kao globalni lider u sektoru s najnovijom akvizicijom njemačkog prijevoznika Hamburg Süd.

Akvizicija, najveća tvrtke Maersk Line do sada, zatvorena je 30. studenog, nakon odobrenja 23 regulatora, koje je tvrtka dobila u roku od godinu dana od objavljivanja planova akvizicije u prosincu 2016. godine.

Taj potez je utabao put za stvaranje najveće svjetske brodske kontejnerske flote od 773 plovila, uključujući brodove u vlasništvu i čarteru.

Naime, flota Maersk Linea od 668 brodova, prosječne dobi od 9 godina, bit će povećana za 105 brodova Hamburg Süda. Prosječna dob njemačke prijevozničke flote je 6 godina.

Kombinirana flota će imati kapacitet od 4.156,500 TEU, navodi Alphaliner.

Štoviše, njemačka brodarska tvrtka ima pet naručenih brodova od 19.150 TEU koji će se pridružiti knjizi narudžbi Maersk Linea.

S druge strane, Maersk Line je u svom izvještaju za treći kvartal ove godine objavio da ima 20 narudžbi za brodove, što odgovara 261.000 TEU, predviđenih za isporuku 2017. i 2018. godine.

To je uključuje sedam Triple-E brodova druge generacije od 20.600 TEU, šest brodova od 15.200 TEU i sedam brodova klase leda od 3.600 TEU.

Prema podacima Alphalinera, od tada su isporučena dva broda iz serije.

Zajednička flota, nakon integracije, prevozit će 19,4 posto globalne trgovine, objašnjava Maersk Line.

U kombinaciji, dvije tvrtke, koje dijele više od 100 godina u poslovanju, ciljaju na operativne sinergije u regiji od 350 do 400 milijuna dolara godišnje od 2019. godine.

Ipak, fokus je u ovom trenutku na integraciji dviju tvrtki, koja je “temeljna za održivost posla”, istaknuo je glavni komercijalni direktor Maersk Linea, Vincent Clerc.

“Integracija dviju tvrtki uvijek je izazov. Moja želja i nada jesu da učimo jedni od drugih i da zajedno postanemo jači “, izjavila je Ane Mærsk Mc-Kinney Uggla komentirajući taj proces.

Maersk Line je Hamburg Süd kupio za 4,4 milijarde dolara na osnovi duga i gotovine putem sindiciranog kredita.

Intervju

Kolumna

Službene informacije

Foto / video