O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

G. Rossanda: Jedan dio naših prostora mora ići u diversifikaciju djelatnosti

Za nijedno europsko brodogradilište ne postoji strateški partner koji će doći i pokloniti sredstva za očuvanje brodogradnje, već investitor ulaskom u ovaj projekt računa da će kroz godine dijelom kroz brodogradnju, ili i razvoj drugih djelatnosti, povratiti novac uložen u ovaj posao, a zatim nešto i zaraditi.

Nakon puno iščekivanja i neizvjesnosti Plan restrukturiranja Uljanik brodogradilišta od konca prošlog tjedna konačno je u Bruxellesu i sad bi se o tom planu održive budućnosti brodogradnje na ovim prostorima trebala očitovati i Europska komisija. Prema svemu sudeći, zbog neočekivano dugog trajanja procedure usklađivanja prijedloga na relaciji između Uprave Uljanika i ministarstava, restrukturiranje Brodogradilišta neće započeti prije rujna, a o razlozima za to, kao i što taj novi rok znači za poslovanje, razgovarali smo s predsjednikom Uprave Uljanik Grupe Giannijem Rossandom

– Program restrukturiranja od petka popodne je u Bruxellesu i predstoji nam postupak usklađivanja i prihvaćanja od strane Europske komisije. Prema našem originalnom planu Program je od strane Europske komisije trebao biti odobren tijekom lipnja i svi naši pripremni razgovori i dogovori s kupcima i dobavljačima bili su vezani uz taj termin. No to se nije dogodilo, procedura se odužila i termin se pomakao i to je jedan od razloga zbog kojih je situacija sad teška. Mi smo Program restrukturiranja poslali u Zagreb 9. travnja i od tog datuma do početka srpnja išle su dvije do tri nadopune tog dokumenta. Naglašavam nadopune jer nisu istinite priče da je Program vraćen jer nije bio dobar i da se izrađivao novi, već je originalni dokument koji smo slali u travnju dopunjen sukladno sugestijama i primjedbama upućenim od strane Ministarstva gospodarstva i Ministarstva financija.

– O kakvim primjedbama i nadopunama se radilo?

– Nadopune su bile najvećim dijelom u smislu obrazlaganja važnosti same brodogradnje od lokalne do nacionalne razine i zbog čega bi trebalo sačuvati tu djelatnost. Nadalje, sama dugoročna održivost s naše strane je potkrijepljena činjenicama da je Uljanik jedino hrvatsko brodogradilište koje ide u restrukturiranje punih opremanih obala i popunjene knjige narudžbi.

Za nijedno europsko brodogradilište ne postoji strateški partner koji će doći i pokloniti sredstva za očuvanje brodogradnje, već investitor ulaskom u ovaj projekt računa da će kroz godine dijelom kroz brodogradnju, ili i razvoj drugih djelatnosti, povratiti novac uložen u ovaj posao, a zatim nešto i zaraditi.

Nakon puno iščekivanja i neizvjesnosti Plan restrukturiranja Uljanik brodogradilišta od konca prošlog tjedna konačno je u Bruxellesu i sad bi se o tom planu održive budućnosti brodogradnje na ovim prostorima trebala očitovati i Europska komisija. Prema svemu sudeći, zbog neočekivano dugog trajanja procedure usklađivanja prijedloga na relaciji između Uprave Uljanika i ministarstava, restrukturiranje Brodogradilišta neće započeti prije rujna, a o razlozima za to, kao i što taj novi rok znači za poslovanje, razgovarali smo s predsjednikom Uprave Uljanik Grupe Giannijem Rossandom

– Program restrukturiranja od petka popodne je u Bruxellesu i predstoji nam postupak usklađivanja i prihvaćanja od strane Europske komisije. Prema našem originalnom planu Program je od strane Europske komisije trebao biti odobren tijekom lipnja i svi naši pripremni razgovori i dogovori s kupcima i dobavljačima bili su vezani uz taj termin. No to se nije dogodilo, procedura se odužila i termin se pomakao i to je jedan od razloga zbog kojih je situacija sad teška. Mi smo Program restrukturiranja poslali u Zagreb 9. travnja i od tog datuma do početka srpnja išle su dvije do tri nadopune tog dokumenta. Naglašavam nadopune jer nisu istinite priče da je Program vraćen jer nije bio dobar i da se izrađivao novi, već je originalni dokument koji smo slali u travnju dopunjen sukladno sugestijama i primjedbama upućenim od strane Ministarstva gospodarstva i Ministarstva financija.

– O kakvim primjedbama i nadopunama se radilo?

– Nadopune su bile najvećim dijelom u smislu obrazlaganja važnosti same brodogradnje od lokalne do nacionalne razine i zbog čega bi trebalo sačuvati tu djelatnost. Nadalje, sama dugoročna održivost s naše strane je potkrijepljena činjenicama da je Uljanik jedino hrvatsko brodogradilište koje ide u restrukturiranje punih opremanih obala i popunjene knjige narudžbi.

Intervju

Kolumna

Službene informacije

Foto / video