O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

MSC šalje najveće svjetske kontejnere u SAD

MSC raspoređuje najveće svjetske brodove kako bi prevezli prazne kontejnere iz Kine u SAD, jer prijevoznici na transpacifičkoj razini pokušavaju prevladati neravnotežu uzrokovanu korona virusom. Bilo je izvješća o ozbiljnom nedostatku opreme u SAD-u i Europi, što je posljedica zbog epidemije virusa Covid-19.

Alphaliner je rekao da je MSC preusmjerio 23,756 TEU MSC Mia u kombinaciji AE1 / Shogun-TP-6 / Pearl, i da će to biti najveće kontejnersko plovilo.

Alphaliner je napomenuo da će zamjenom uobičajenih 13 000 TEU-brodova moći premjestiti više od 6 000 TEU praznih kontejnera u SAD kako bi se olakšala potražnja za rezervacijama.

U međuvremenu, o šteti u američkoj luci San Pedro Bay zbog kineskog prisilnog zatvaranja proizvodnje svjedoče brojke iz veljače, koje su upravo objavile lučke službe Los Angelesa i Long Beacha.

U Los Angelesu, najvećem kontejnerskom pristaništu u Sjevernoj Americi, uvoz je prošlog mjeseca opao za 22,5% u odnosu na veljaču 2019. na 270.025 TEU, dok je izvoz opao za 5,7%, na 134.468 TEU.

Na Long Beach uvezeno je sa 17,9%, na 248.592 TEU, iako je izvoz zapravo bio napredan za 19,3%, na 125.559 TEU. Međutim, izvršni direktor luke Long Beach Mario Cordero bio je optimističan u pogledu oporavka. “Jednom kada se virus obuzda, možda ćemo primijetiti veliku količinu tereta, a naši terminali, radni i opskrbni lanac bit će spremni to podnijeti”, rekao je. Jedan vodeći linijski analitičar upozorava da se industrija suočava s smanjenjem globalne količine spremnika koje nije uočeno nakon financijskog pada 2008. godine.

Lars Jensen, putem platforme Seaed-In, SeaIntelligence Consulting upozorio je da će se zbog pandemije koja brzo raste u Europi i SAD-u, zatvaranjem nebitnih javnih radnih mjesta, događanja i slobodnih aktivnosti vidjeti da potražnja za uvozom naglo opada.

Dodao je da ako bi se virusna kriza odigrala na sličan način kao financijski pad, to bi moglo rezultirati 10-postotnim smanjenjem količina spremnika, što je jednako smanjenju od oko 17 mil. kontejnerske linije i gubitak od oko 80 milijuna TEU za kontejnerske luke i terminale.

MSC raspoređuje najveće svjetske brodove kako bi prevezli prazne kontejnere iz Kine u SAD, jer prijevoznici na transpacifičkoj razini pokušavaju prevladati neravnotežu uzrokovanu korona virusom. Bilo je izvješća o ozbiljnom nedostatku opreme u SAD-u i Europi, što je posljedica zbog epidemije virusa Covid-19.

Alphaliner je rekao da je MSC preusmjerio 23,756 TEU MSC Mia u kombinaciji AE1 / Shogun-TP-6 / Pearl, i da će to biti najveće kontejnersko plovilo.

Alphaliner je napomenuo da će zamjenom uobičajenih 13 000 TEU-brodova moći premjestiti više od 6 000 TEU praznih kontejnera u SAD kako bi se olakšala potražnja za rezervacijama.

U međuvremenu, o šteti u američkoj luci San Pedro Bay zbog kineskog prisilnog zatvaranja proizvodnje svjedoče brojke iz veljače, koje su upravo objavile lučke službe Los Angelesa i Long Beacha.

U Los Angelesu, najvećem kontejnerskom pristaništu u Sjevernoj Americi, uvoz je prošlog mjeseca opao za 22,5% u odnosu na veljaču 2019. na 270.025 TEU, dok je izvoz opao za 5,7%, na 134.468 TEU.

Na Long Beach uvezeno je sa 17,9%, na 248.592 TEU, iako je izvoz zapravo bio napredan za 19,3%, na 125.559 TEU. Međutim, izvršni direktor luke Long Beach Mario Cordero bio je optimističan u pogledu oporavka. “Jednom kada se virus obuzda, možda ćemo primijetiti veliku količinu tereta, a naši terminali, radni i opskrbni lanac bit će spremni to podnijeti”, rekao je. Jedan vodeći linijski analitičar upozorava da se industrija suočava s smanjenjem globalne količine spremnika koje nije uočeno nakon financijskog pada 2008. godine.

Lars Jensen, putem platforme Seaed-In, SeaIntelligence Consulting upozorio je da će se zbog pandemije koja brzo raste u Europi i SAD-u, zatvaranjem nebitnih javnih radnih mjesta, događanja i slobodnih aktivnosti vidjeti da potražnja za uvozom naglo opada.

Dodao je da ako bi se virusna kriza odigrala na sličan način kao financijski pad, to bi moglo rezultirati 10-postotnim smanjenjem količina spremnika, što je jednako smanjenju od oko 17 mil. kontejnerske linije i gubitak od oko 80 milijuna TEU za kontejnerske luke i terminale.

Intervju

Kolumna

Službene informacije

Foto / video