O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Wakashio – uhićeni kapetan i prvi časnik

Vlada Mauricijusa uhitila je danas zapovjednika teretnog broda Wakashio, dok je u međuvremenu krenula s planovima da otegli prednji dio olupine broda na more i da ga potopi.

Kapetana Sunil Kumar Nandeshwar, koji je zapovijedao Wakashiom na putu za Brazil, ponovno su saslušale vlasti koje su kasnije objavile kako je priveden. New York Times izvještava da je i prvi časnik broda kasnije uhićen.

Kapetan je izveden pred okružni sud na Mauricijusu i optužen za ugrožavanje sigurne plovidbe. Određen mu je pritvor do sljedećeg saslušanja zakazanog za 25. kolovoza.

Predstavnici brodarske kompanije do sada nisu komentirali uhićenje.

Nakon što je rečeno kako su uvjet na moru bili nepovoljni za rad na brodu, danas su se pojavile slike tegljenja prednjeg dijela prema moru. Svi su teretni otvori bili otvoreni i vjeruje se da se nastavlja s planom da potope prvu u duboko more. Nepoznato je koliko daleko tegle provu – po nekim informacijama nešto više od jedne milje, po drugima šest milja, a treće govore o međunarodnim vodama.

Zašto?

Mnogi i dalje postavljaju pitanja što je dovelo do nasukavanja. Više medija objavilo je da je na brodu bio rođendan ili da se brod namjerno pomaknuo bliže obali pokušavajući dobiti Wi-Fi signal. Jedna teorija čak sugerira da je brod bio na autopilotu u trenutku nasukavanja, što dovodi do zaključka kako straže nije bilo ili nije bila pozorna.

Novina L’Express dovodi u pitanje ove teorije. Citirali su stručnjake koji su istaknuli koliko bi teško bilo da brod dobije signal Wi-Fi s obale, a još teže da ga održava u dužem razdoblju. Novina postavlja pitanja zašto se čini da je brod namjerno krenuo na Mauricijus i koji su bili motivi kapetana i časnika na Wakashio-u.

Vlasti na Mauricijusu nastavljaju s istragom. Kompanija je također obećala istražiti okolnosti, istaknuvši kako njihovi predstavnici čekaju vladine istražitelje prije nego razgovaraju s posadom.

Bez obzira na motive, ishod je isti – Mauricijus se suočava s izlijevanjem nafte u visoko osjetljivom ekološkom području. Vjetar i valovi nastavili su širiti naftu komplicirajući napore čišćenja.

Francuski ministar je jučer sugerirao da bi moglo proći najmanje 10 mjeseci do završetka čišćenja.

Vlada Mauricijusa uhitila je danas zapovjednika teretnog broda Wakashio, dok je u međuvremenu krenula s planovima da otegli prednji dio olupine broda na more i da ga potopi.

Kapetana Sunil Kumar Nandeshwar, koji je zapovijedao Wakashiom na putu za Brazil, ponovno su saslušale vlasti koje su kasnije objavile kako je priveden. New York Times izvještava da je i prvi časnik broda kasnije uhićen.

Kapetan je izveden pred okružni sud na Mauricijusu i optužen za ugrožavanje sigurne plovidbe. Određen mu je pritvor do sljedećeg saslušanja zakazanog za 25. kolovoza.

Predstavnici brodarske kompanije do sada nisu komentirali uhićenje.

Nakon što je rečeno kako su uvjet na moru bili nepovoljni za rad na brodu, danas su se pojavile slike tegljenja prednjeg dijela prema moru. Svi su teretni otvori bili otvoreni i vjeruje se da se nastavlja s planom da potope prvu u duboko more. Nepoznato je koliko daleko tegle provu – po nekim informacijama nešto više od jedne milje, po drugima šest milja, a treće govore o međunarodnim vodama.

Zašto?

Mnogi i dalje postavljaju pitanja što je dovelo do nasukavanja. Više medija objavilo je da je na brodu bio rođendan ili da se brod namjerno pomaknuo bliže obali pokušavajući dobiti Wi-Fi signal. Jedna teorija čak sugerira da je brod bio na autopilotu u trenutku nasukavanja, što dovodi do zaključka kako straže nije bilo ili nije bila pozorna.

Novina L’Express dovodi u pitanje ove teorije. Citirali su stručnjake koji su istaknuli koliko bi teško bilo da brod dobije signal Wi-Fi s obale, a još teže da ga održava u dužem razdoblju. Novina postavlja pitanja zašto se čini da je brod namjerno krenuo na Mauricijus i koji su bili motivi kapetana i časnika na Wakashio-u.

Vlasti na Mauricijusu nastavljaju s istragom. Kompanija je također obećala istražiti okolnosti, istaknuvši kako njihovi predstavnici čekaju vladine istražitelje prije nego razgovaraju s posadom.

Bez obzira na motive, ishod je isti – Mauricijus se suočava s izlijevanjem nafte u visoko osjetljivom ekološkom području. Vjetar i valovi nastavili su širiti naftu komplicirajući napore čišćenja.

Francuski ministar je jučer sugerirao da bi moglo proći najmanje 10 mjeseci do završetka čišćenja.

HTML Code here

Što nas pokreće

HTML Code here