O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Hapag-Lloyd prvi na svijetu koristi LNG za pogon velikog kontejneraša

Na velikom kontejnerašu Sajir, tvrtke Hapag-Lloyd, dovršena je nadogradnja koja mu sada omogućuje da koristi LNG kao gorivo, što je potez koji se smatra prvom takvom konverzijom na svijetu. Ova transformacija je napravljena u kineskom brodogradilištu Huarun Dadong.

Iz Hapag-Lloyda su izjavili da su oni prva tvrtka na svijetu koja je kontejnerski brod ove veličine pretvorila u LNG.

Cijena ove transformacije je bila nevjerojatnih 30 milijuna dolara.

Ovaj pilot projekt pomoći će Hapag-Lloydu da se odluči za buduće pretvorbe LNG-a, ali također otvara put ostalim vlasnicima brodova koji žele smanjiti emisije i udovoljiti strožim IMO pravilima.

Sajir je jedan od 17 brodova u floti Hapag-Lloyda koji su prvotno bili dizajnirani tako da budu spremni za LNG. Njegovih 16 sestrinskih brodova također je tehnički pripremljeno za naknadnu ugradnju. Konverzijom Sajira, Hapag-Lloyd će primijeniti tehnološku opciju za smanjenje utjecaja velikih brodova na okoliš.

Korištenje LNG-a u brodarskoj industriji bi moglo potencijalno smanjiti emisiju CO2 za 15 do 30 posto, a sumporni dioksid za više od 90 posto.

 

 

 

Kako izgleda unutrašnjost tanka na LNG-u

Na velikom kontejnerašu Sajir, tvrtke Hapag-Lloyd, dovršena je nadogradnja koja mu sada omogućuje da koristi LNG kao gorivo, što je potez koji se smatra prvom takvom konverzijom na svijetu. Ova transformacija je napravljena u kineskom brodogradilištu Huarun Dadong.

Iz Hapag-Lloyda su izjavili da su oni prva tvrtka na svijetu koja je kontejnerski brod ove veličine pretvorila u LNG.

Cijena ove transformacije je bila nevjerojatnih 30 milijuna dolara.

Ovaj pilot projekt pomoći će Hapag-Lloydu da se odluči za buduće pretvorbe LNG-a, ali također otvara put ostalim vlasnicima brodova koji žele smanjiti emisije i udovoljiti strožim IMO pravilima.

Sajir je jedan od 17 brodova u floti Hapag-Lloyda koji su prvotno bili dizajnirani tako da budu spremni za LNG. Njegovih 16 sestrinskih brodova također je tehnički pripremljeno za naknadnu ugradnju. Konverzijom Sajira, Hapag-Lloyd će primijeniti tehnološku opciju za smanjenje utjecaja velikih brodova na okoliš.

Korištenje LNG-a u brodarskoj industriji bi moglo potencijalno smanjiti emisiju CO2 za 15 do 30 posto, a sumporni dioksid za više od 90 posto.

 

 

 

Kako izgleda unutrašnjost tanka na LNG-u

Intervju

Kolumna

Službene informacije

Foto / video