O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Svakodnevna škverska biciklijada

IZVORHRT
IZVORHRT

Malo tko izvan splitskoga škvera zna da je u Brodosplitu više od 300 bicikala. Prvi su stigli s radnicima Nizozemcima prije 7 godina, a kad su domaći vidjeli koliko olakšavaju dnevne obveze nabavljati ih je počeo – svaki škverski pogon, javlja HRT.

U splitskom škveru svaki dan – biciklijada. Kad u 11 zatuli sirena za marendu, pedala za pedalom, kotač za kotačem – i više od 300 bicikala krene na pauzu.

– Meni bi jedan radni dan možda bio nezamisliv bez bicikla. Pređem udaljenosti 10-20 km dnevno, rekao je Mladen Gužvić, poslovođa.

Kopneni je dio Brodosplita površine pola milijuna metara četvornih. Pa iako grade plovila, na cijeni je i kotač!

– Škver ih kupuje, dakle pogoni, svaki pogon za sebe.Evo ja sad ne mogu uopće zamisliti kako smo prije radili bez njih, naglašava Josip Jurišić, glasnogovornik Brodosplita.

Shvatio je nakon dva tjedna hodanja i Gabriele da mora za njim i bicikl na privremeni rad u splitski škver.

– Dopremio sam bicikl iz Italije jer je brodogradilište golemo: skladišta, radionice, pogoni… navozi su udaljeni, a moram biti brz da sve obiđem, ne mogu bez bicikla, govori Gabriele Gerin.

Zna se koji je čiji, iako su svi škverski. Neki nemaju svjetlo, nekima visi (lupa) lanac, neki zanose ustranu – polovni, zahrđali, bez brzina, sve nebitno –  ovi bicikli nimalo savršeni, savršeni su škveranima.

Video reportažu pogledajte ovdje.

 

 

Kapetan Ivica Slavica: COVID-19 i budućnost pomoraca

Malo tko izvan splitskoga škvera zna da je u Brodosplitu više od 300 bicikala. Prvi su stigli s radnicima Nizozemcima prije 7 godina, a kad su domaći vidjeli koliko olakšavaju dnevne obveze nabavljati ih je počeo – svaki škverski pogon, javlja HRT.

U splitskom škveru svaki dan – biciklijada. Kad u 11 zatuli sirena za marendu, pedala za pedalom, kotač za kotačem – i više od 300 bicikala krene na pauzu.

– Meni bi jedan radni dan možda bio nezamisliv bez bicikla. Pređem udaljenosti 10-20 km dnevno, rekao je Mladen Gužvić, poslovođa.

Kopneni je dio Brodosplita površine pola milijuna metara četvornih. Pa iako grade plovila, na cijeni je i kotač!

– Škver ih kupuje, dakle pogoni, svaki pogon za sebe.Evo ja sad ne mogu uopće zamisliti kako smo prije radili bez njih, naglašava Josip Jurišić, glasnogovornik Brodosplita.

Shvatio je nakon dva tjedna hodanja i Gabriele da mora za njim i bicikl na privremeni rad u splitski škver.

– Dopremio sam bicikl iz Italije jer je brodogradilište golemo: skladišta, radionice, pogoni… navozi su udaljeni, a moram biti brz da sve obiđem, ne mogu bez bicikla, govori Gabriele Gerin.

Zna se koji je čiji, iako su svi škverski. Neki nemaju svjetlo, nekima visi (lupa) lanac, neki zanose ustranu – polovni, zahrđali, bez brzina, sve nebitno –  ovi bicikli nimalo savršeni, savršeni su škveranima.

Video reportažu pogledajte ovdje.

 

 

Kapetan Ivica Slavica: COVID-19 i budućnost pomoraca