Ove godine će se čak dva broda pridružiti floti MSC Cruisesa, MSC Virtuosa i MSC Seashore, kao dio dugoročnog programa novogradnji ove kompanije. Svaki novi brod koji se pridruži floti MSC Cruisesa opremljen je čitavim nizom tehnologija zaštite okoliša nove generacije te opremom koja ima za cilj njihov utjecaj svesti na minimum; piše UHPA.
Oba će broda biti opremljena hibridnim sustavom za čišćenje ispušnih plinova (EGCS) i suvremenim sustavom selektivne katalitičke redukcije (SCR) za smanjenje emisije sumporovog oksida (SOx) za 98% i dušikovog oksida (NOx) za 90%. Sustav obrade otpadnih voda osmišljen je u skladu s rezolucijom MEPC 227(64) Međunarodne pomorske organizacije za postizanje standarda pročišćavanja koji su iznad onih koje primjenjuje većina postrojenja za pročišćavanje otpadne vode na kopnu. Sve novogradnje MSC Cruisesa su opremljene kako bi se mogle spojiti na lokalnu elektroenergetsku mrežu u luci (shore-to-ship power) gdje je takva infrastruktura dostupna.
„Naš je dugoročni cilj postići nulti utjecaj kružnih putovanja na okoliš i upravo smo na tom putu. Dok radimo s našim partnerima kako bismo identificirali nove tehnologije koje će nas približiti ovom cilju sa svakim novim brodom kojeg izgradimo i koji se pridruži floti, nastavljamo opremati naše brodove najnovijim i najučinkovitijim tehnologijama na tržištu.“ – rekao je Pierfrancesco Vago, izvršni predsjednik MSC Cruisesa.
Istovremeno, MSC Cruises je najavio partnerstvo s nekoliko industrijskih lidera u istraživačkom projektu koji promiče niskougljično brodarstvo kombinirajući progresivne energetske tehnologije i inovativan dizajn brodova. Na čelu sa Sveučilištem u Vaasi, CHEK konzorcij (deCarbonising sHipping by Enabling Key technology symbiosis) uz MSC Cruises čine i World Maritime University, Wärtsilä, Cargill, Lloyds Register, Silverstream Technologies, Hasytec, Deltamarin, Climeon i BAR Technologies.
Gledajući naprijed, MSC World Europa, prvi brod MSC Cruisesa s pogonom na LNG, bit će isporučen u 2022. godini, a u 2021. godini će krenuti radovi na drugom LNG brodu – petom brodu klase Meraviglia. MSC World Europa će biti jedan od tehnološki najnaprednijih brodova na svijetu, a tržištu će predstaviti niz ekoloških inovacija. Najvažniji među njima je tehnološki projekt gorivih ćelija čvrstog oksida uz LNG pogon od 50 kilovata koji nudi potencijal smanjenja emisije stakleničkih plinova za dodatnih 25% u usporedbi s konvencionalnim LNG motorom.