O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Lučka uprava Zadar izabrala voditelja projekta obnove rive

Ravnatelj Lučke uprave Zadar Robert Škifić potpisao je odluku o odabiru voditelja projekta gradnje za provedbu velikog projekta rekonstrukcije i izgradnje lučke infrastrukture Grad Zadar-Poluotok, odnosno obnove zadarske rive i dijela Liburnske obale.

Nakon jednomjesečne analize izabrana je ekonomski najpovoljnija ponuda zajednice zadarskih i zagrebačkih ponuditelja, AD CON i Exstructa, koji su u referencama svojih stručnjaka, među ostalim, prijavili nadzor u projektima izgradnje zaobilaznice u Vodicama, ACI marina Rovinj i Slano te LNG terminala na Krku; piše 057 info. Njihova ponuda u iznosu od 577.000 kuna (bez PDV-a) bila je više nego upola niža od procjene vrijednosti tog posla u Zadru, koja je iznosila 1.345.000 kuna.

I ostale četiri ponude, koje su pristigle na javni natječaj LUZ-a, bile su niže od tog iznosa. Uz AD CON i Exstructu za poziciju voditelja projekta gradnje natjecali su se Civil Engineering Consultancy (592.000 kuna), Institut IGH (835.300 kuna), HART Perović i Idassacommerce (997.500) te Aksijal Zagreb (1.245.000 kuna). U postupku pregleda i ocjene ponuda posljednja je odbijena jer Aksijal nije dostavio tražena pojašnjenja kojima bi dokazao da posjeduje potrebno iskustvo.

U tijeku je najvažnija javna nabava, ona za izvođenje 27-mjesečnih radova koji obuhvaćaju rekonstrukciju i sanaciju obale u dužini 905 metara, produženje gata koji će se vratiti u povijesne dimenzije, te rekonstrukciju zaobalnog dijela Liburnske obale.

Ukupna vrijednost ovog projekta procijenjena je na 75 milijuna kuna, od čega će se 15 % sufinancirati iz europskih sredstava, odnosno iz Operativnog programa Konkurentnost i kohezija, dok će preostalih 15% biti financirano iz državnog proračuna.

Ravnatelj Lučke uprave Zadar Robert Škifić potpisao je odluku o odabiru voditelja projekta gradnje za provedbu velikog projekta rekonstrukcije i izgradnje lučke infrastrukture Grad Zadar-Poluotok, odnosno obnove zadarske rive i dijela Liburnske obale.

Nakon jednomjesečne analize izabrana je ekonomski najpovoljnija ponuda zajednice zadarskih i zagrebačkih ponuditelja, AD CON i Exstructa, koji su u referencama svojih stručnjaka, među ostalim, prijavili nadzor u projektima izgradnje zaobilaznice u Vodicama, ACI marina Rovinj i Slano te LNG terminala na Krku; piše 057 info. Njihova ponuda u iznosu od 577.000 kuna (bez PDV-a) bila je više nego upola niža od procjene vrijednosti tog posla u Zadru, koja je iznosila 1.345.000 kuna.

I ostale četiri ponude, koje su pristigle na javni natječaj LUZ-a, bile su niže od tog iznosa. Uz AD CON i Exstructu za poziciju voditelja projekta gradnje natjecali su se Civil Engineering Consultancy (592.000 kuna), Institut IGH (835.300 kuna), HART Perović i Idassacommerce (997.500) te Aksijal Zagreb (1.245.000 kuna). U postupku pregleda i ocjene ponuda posljednja je odbijena jer Aksijal nije dostavio tražena pojašnjenja kojima bi dokazao da posjeduje potrebno iskustvo.

U tijeku je najvažnija javna nabava, ona za izvođenje 27-mjesečnih radova koji obuhvaćaju rekonstrukciju i sanaciju obale u dužini 905 metara, produženje gata koji će se vratiti u povijesne dimenzije, te rekonstrukciju zaobalnog dijela Liburnske obale.

Ukupna vrijednost ovog projekta procijenjena je na 75 milijuna kuna, od čega će se 15 % sufinancirati iz europskih sredstava, odnosno iz Operativnog programa Konkurentnost i kohezija, dok će preostalih 15% biti financirano iz državnog proračuna.

Što nas pokreće