OTP Groupama Banner

O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

OTP Groupama Banner

Brodogradilište Meyer započinje izgradnju kruzera ARVIA

Situacija linija za krstarenje i njihovih brodogradilišta izuzetno je loša zbog pandemije korone. Većina kruzera nije u upotrebi, a posade su bez posla. Brodogradilište Meyer razmatra otpuštanja, a dobavljači brodogradilišta zabrinuti su za svoju budućnost.;piše FleetMon

No, ipak se pojavila nova nada – radovi na rezanju čelika za kruzer ARVIA započeli su u brodogradilištu 18. veljače 2021. godine.

HTML Code here

Započela je izgradnja novog kruzera ARVIA koji je naručila britanska tvrtka P&O Cruises. Sestrinski brod IONA, koji je isporučen u listopadu 2020. godine, dizajniran je za britansko tržište. 345 metara dugačak i 42 m širok 180.000 GT kruzer na LNG pogon. Kruzer je dizajniran za 5200 putnika. Jedan od zanimljivijih dodataka je staklena kupola površine 970 m2.

ARVIA je četvrti kruzer koji je P&O Cruises naručio od brodogradilišta Meyer, a predviđa se da bi isporuka mogla biti 2022. godine.

Situacija linija za krstarenje i njihovih brodogradilišta izuzetno je loša zbog pandemije korone. Većina kruzera nije u upotrebi, a posade su bez posla. Brodogradilište Meyer razmatra otpuštanja, a dobavljači brodogradilišta zabrinuti su za svoju budućnost.;piše FleetMon

No, ipak se pojavila nova nada – radovi na rezanju čelika za kruzer ARVIA započeli su u brodogradilištu 18. veljače 2021. godine.

Započela je izgradnja novog kruzera ARVIA koji je naručila britanska tvrtka P&O Cruises. Sestrinski brod IONA, koji je isporučen u listopadu 2020. godine, dizajniran je za britansko tržište. 345 metara dugačak i 42 m širok 180.000 GT kruzer na LNG pogon. Kruzer je dizajniran za 5200 putnika. Jedan od zanimljivijih dodataka je staklena kupola površine 970 m2.

HTML Code here

ARVIA je četvrti kruzer koji je P&O Cruises naručio od brodogradilišta Meyer, a predviđa se da bi isporuka mogla biti 2022. godine.

MOŽE VAS ZANIMATI