O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Brodogradilište Meyer započinje izgradnju kruzera ARVIA

Situacija linija za krstarenje i njihovih brodogradilišta izuzetno je loša zbog pandemije korone. Većina kruzera nije u upotrebi, a posade su bez posla. Brodogradilište Meyer razmatra otpuštanja, a dobavljači brodogradilišta zabrinuti su za svoju budućnost.;piše FleetMon

No, ipak se pojavila nova nada – radovi na rezanju čelika za kruzer ARVIA započeli su u brodogradilištu 18. veljače 2021. godine.

Započela je izgradnja novog kruzera ARVIA koji je naručila britanska tvrtka P&O Cruises. Sestrinski brod IONA, koji je isporučen u listopadu 2020. godine, dizajniran je za britansko tržište. 345 metara dugačak i 42 m širok 180.000 GT kruzer na LNG pogon. Kruzer je dizajniran za 5200 putnika. Jedan od zanimljivijih dodataka je staklena kupola površine 970 m2.

ARVIA je četvrti kruzer koji je P&O Cruises naručio od brodogradilišta Meyer, a predviđa se da bi isporuka mogla biti 2022. godine.

Situacija linija za krstarenje i njihovih brodogradilišta izuzetno je loša zbog pandemije korone. Većina kruzera nije u upotrebi, a posade su bez posla. Brodogradilište Meyer razmatra otpuštanja, a dobavljači brodogradilišta zabrinuti su za svoju budućnost.;piše FleetMon

No, ipak se pojavila nova nada – radovi na rezanju čelika za kruzer ARVIA započeli su u brodogradilištu 18. veljače 2021. godine.

Započela je izgradnja novog kruzera ARVIA koji je naručila britanska tvrtka P&O Cruises. Sestrinski brod IONA, koji je isporučen u listopadu 2020. godine, dizajniran je za britansko tržište. 345 metara dugačak i 42 m širok 180.000 GT kruzer na LNG pogon. Kruzer je dizajniran za 5200 putnika. Jedan od zanimljivijih dodataka je staklena kupola površine 970 m2.

ARVIA je četvrti kruzer koji je P&O Cruises naručio od brodogradilišta Meyer, a predviđa se da bi isporuka mogla biti 2022. godine.

MOŽE VAS ZANIMATI

O kuharima i ostalima