O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Radovi na Koločepu nastavljaju se prema dinamičkom planu

Radovi na projektu sanacije i rekonstrukcije rive u Donjem Čelu na otoku Koločepu napreduju sukladno dinamičkom planu, priopćila je Dubrovačko-neretvanska županija; prenosi Glas otoka.

Navodi se kako je nedavno završeno mlazno injektiranje postojeće rive, a postavljaju se betonski blokovi u svhu proširenja rive u dužini nešto više od četiri metra. Također, nastavljaju se radovi na izgradnji trajektne rampe, a dosada je završeno oko 40 posto projekta. Završetak projekta očekuje se u prosincu ove godine.

Po završetku, nova riva će biti duga 65 metara, a široka 11 metara i omogućit će iskrcaj robe, putnika i tereta kako to dosada nije bila moguće, jer je postojeća izgrađena 1924. godine i bila je u izrazito lošem stanju.

Inače, projekt sanacije i rekonstrukcije rive Donje Čelo vrijednosti je gotovo 30 milijuna kuna, a u 85-postotnom iznosu je financiran sredstvima iz EU fondova, dok se preostalih 15 posto financira iz državnog proračuna. Podsjetimo, ovo je jedan od devet projekata lučke infrastrukture koje provodi DNŽ vrijednosti veće od 700 milijuna kuna.

Radovi na projektu sanacije i rekonstrukcije rive u Donjem Čelu na otoku Koločepu napreduju sukladno dinamičkom planu, priopćila je Dubrovačko-neretvanska županija; prenosi Glas otoka.

Navodi se kako je nedavno završeno mlazno injektiranje postojeće rive, a postavljaju se betonski blokovi u svhu proširenja rive u dužini nešto više od četiri metra. Također, nastavljaju se radovi na izgradnji trajektne rampe, a dosada je završeno oko 40 posto projekta. Završetak projekta očekuje se u prosincu ove godine.

Po završetku, nova riva će biti duga 65 metara, a široka 11 metara i omogućit će iskrcaj robe, putnika i tereta kako to dosada nije bila moguće, jer je postojeća izgrađena 1924. godine i bila je u izrazito lošem stanju.

Inače, projekt sanacije i rekonstrukcije rive Donje Čelo vrijednosti je gotovo 30 milijuna kuna, a u 85-postotnom iznosu je financiran sredstvima iz EU fondova, dok se preostalih 15 posto financira iz državnog proračuna. Podsjetimo, ovo je jedan od devet projekata lučke infrastrukture koje provodi DNŽ vrijednosti veće od 700 milijuna kuna.

Što nas pokreće