O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Francuska podmornica Surcouf stavljena u upotrebu 1934. godine

Dana 3. svibnja 1934. godine stavljena je u upotrebu francuska podmornica Surcouf kao tada najveća na svijetu. Zbog njene veličine suvremeni izvori nazivali su je i podvodnom krstaricom.; piše povijest.hr

Podmornica je u sebi nosila jedan zrakoplov (hidroavion) tipa Besson MB.411, a posjedovala je i dva velika topa kalibra 203 milimetra. Takvi topovi ugrađivani su i na tadašnje francuske teške krstarice, a radilo se ujedno o najvećim topovima ikada ugrađenim u neku podmornicu. Budući da je podmornica Surcouf nosila zrakoplov, ponekad ju se naziva i podmorničkim nosačem zrakoplova.

Podmornica Surcouf imala je dužinu od 110 metara, a u zaronjenom je stanju istiskivala 4.373 tona. Takva masa bila je slična onoj lakih krstarica iz tog razdoblja, odakle je nastalo i spomenuto nazivanje te podmornice podvodnom krstaricom. Podmornica je nosila dovoljno goriva za prijelaz i do 18.500 kilometara.

Dana 3. svibnja 1934. godine stavljena je u upotrebu francuska podmornica Surcouf kao tada najveća na svijetu. Zbog njene veličine suvremeni izvori nazivali su je i podvodnom krstaricom.; piše povijest.hr

Podmornica je u sebi nosila jedan zrakoplov (hidroavion) tipa Besson MB.411, a posjedovala je i dva velika topa kalibra 203 milimetra. Takvi topovi ugrađivani su i na tadašnje francuske teške krstarice, a radilo se ujedno o najvećim topovima ikada ugrađenim u neku podmornicu. Budući da je podmornica Surcouf nosila zrakoplov, ponekad ju se naziva i podmorničkim nosačem zrakoplova.

Podmornica Surcouf imala je dužinu od 110 metara, a u zaronjenom je stanju istiskivala 4.373 tona. Takva masa bila je slična onoj lakih krstarica iz tog razdoblja, odakle je nastalo i spomenuto nazivanje te podmornice podvodnom krstaricom. Podmornica je nosila dovoljno goriva za prijelaz i do 18.500 kilometara.

Intervju

Kolumna

Službene informacije

Foto / video