O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Morski transport i dalje pati nakon blokade Sueza

Više od mjesec dana nakon što je “oslobođen” Sueski kanal, pomorski promet i dalje je daleko od oporavka, piše Geopolitika News

Ogromni teretni brod Ever Given tada je slučajno blokirao prolaz ovim iznimno bitnim morskim prolazom na šest dana. S obzirom na to da kroz Suez prođe 12% svjetske trgovine, procijenjeno je da je cijena blokade bila vrtoglavih 400 milijuna $ po satu!

No, iako je prošlo više od mjesec dana, stanje je i dalje daleko od prijašnjeg. Najveće svjetske luke i dalje nisu “očistile” zastoj robe koja je nekoliko dana stajala u lukama čekajući neizvjesni ishod misije oslobađanja Sueza. Osim toga, cijena kontejnerskog transporta porasla je za 10%, pa se tvrtke okreću bržem, ali skupljem zračnom prijevozu ili sporijem i jeftinijem željezničkom prijevozu. Osim same blokade Sueza, na loše stanje pomorskog transporta utječe i pomanjkanje lučke radne snage u SAD-u.

Više od mjesec dana nakon što je “oslobođen” Sueski kanal, pomorski promet i dalje je daleko od oporavka, piše Geopolitika News

Ogromni teretni brod Ever Given tada je slučajno blokirao prolaz ovim iznimno bitnim morskim prolazom na šest dana. S obzirom na to da kroz Suez prođe 12% svjetske trgovine, procijenjeno je da je cijena blokade bila vrtoglavih 400 milijuna $ po satu!

No, iako je prošlo više od mjesec dana, stanje je i dalje daleko od prijašnjeg. Najveće svjetske luke i dalje nisu “očistile” zastoj robe koja je nekoliko dana stajala u lukama čekajući neizvjesni ishod misije oslobađanja Sueza. Osim toga, cijena kontejnerskog transporta porasla je za 10%, pa se tvrtke okreću bržem, ali skupljem zračnom prijevozu ili sporijem i jeftinijem željezničkom prijevozu. Osim same blokade Sueza, na loše stanje pomorskog transporta utječe i pomanjkanje lučke radne snage u SAD-u.

Što nas pokreće