O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Kruzer iznenada isplovio iz Brodosplita i nije se vratio!

Zbogom, Splite, pozdrav iz Trsta! Vjerojatno se više nećemo vidjeti, iako smo rekli da ćemo se sutradan vratiti… Tako bi mogla glasiti kartolina s malog kruzera za polarne ekspedicije, vrijednog više od sto milijuna eura, koji je “Brodosplit” gradio za američkog naručitelja, specijaliziranu tvrtku “Quark Expeditions”.; piše Slobodna Dalmacija

Zbog kašnjenja s isporukom tog sofisticiranog broda, dvije tisuće škverana dobilo je umanjene i prolongirane plaće za siječanj, te isplatu minimalca od 3400 kuna za veljaču. Metalci su tada dobili i jezikovu juhu Tomislava Debeljaka, vlasnika brodogradilišta. A ni travanjske plaće još nisu stigle. Tek manjem broju radnika. Iako, još ima vremena do kraja mjeseca…

Onda je početkom travnja stigla vijest, pardon, priopćenje za medije, da je “Ultramarine” isporučen naručitelju, da su krediti vraćeni, baš kao i državna jamstva, bez kojih bi se posao teško mogao ugovoriti. I da je država još zaradila 720 tisuća eura naknade za izdanu garanciju.

Javili su tada iz škvera da je Andrew White, predsjednik tvrtke “Quark Expeditions” navodno rekao i ovo:

“Preuzeli smo ne samo vlasništvo nad novim brodom, jer je to uistinu nešto više od vlasništva. Službeno smo u svoju flotu uvrstili brod koji mijenja pravila igre i koji će uskoro postati operativna baza bez premca za sve polarne avanture. Svaki segment ‘Ultramarinea’ dizajniran je i projektiran kako bi naša posada s lakoćom odvela goste duboko u polarnu divljinu, bolje nego ikad prije.”

Foto: Cruise Industry News

Međutim, prvi travnja uvelike je bio prošao, a “Ultramarine” je i dalje bio u škveru. U brodograđevnim krugovima mogle su se čuti priče da je brod predan nedovršen i da je brodar našao na kruzeru više nedostataka. Da je zato bitno snizio cijenu i da je dodatnom diskontu pridonijelo kašnjenje s isporukom.

S druge strane, mogle su se čuti i priče prema kojima brodar oteže s preuzimanjem broda, budući da je veliko pitanje hoće li od krstarenja polarnim područjima biti išta ove sezone, s obzirom na pandemiju koronavirusa. I da “Quarku” brod zapravo još ne treba.

No tko bi stao ukraj raspravama i tezama iz stručnih krugova ili razabrao koja je od njih utemeljena, a koja konstruirana na brdu pretpostavki.

Zbogom, Splite, pozdrav iz Trsta! Vjerojatno se više nećemo vidjeti, iako smo rekli da ćemo se sutradan vratiti… Tako bi mogla glasiti kartolina s malog kruzera za polarne ekspedicije, vrijednog više od sto milijuna eura, koji je “Brodosplit” gradio za američkog naručitelja, specijaliziranu tvrtku “Quark Expeditions”.; piše Slobodna Dalmacija

Zbog kašnjenja s isporukom tog sofisticiranog broda, dvije tisuće škverana dobilo je umanjene i prolongirane plaće za siječanj, te isplatu minimalca od 3400 kuna za veljaču. Metalci su tada dobili i jezikovu juhu Tomislava Debeljaka, vlasnika brodogradilišta. A ni travanjske plaće još nisu stigle. Tek manjem broju radnika. Iako, još ima vremena do kraja mjeseca…

Onda je početkom travnja stigla vijest, pardon, priopćenje za medije, da je “Ultramarine” isporučen naručitelju, da su krediti vraćeni, baš kao i državna jamstva, bez kojih bi se posao teško mogao ugovoriti. I da je država još zaradila 720 tisuća eura naknade za izdanu garanciju.

Javili su tada iz škvera da je Andrew White, predsjednik tvrtke “Quark Expeditions” navodno rekao i ovo:

“Preuzeli smo ne samo vlasništvo nad novim brodom, jer je to uistinu nešto više od vlasništva. Službeno smo u svoju flotu uvrstili brod koji mijenja pravila igre i koji će uskoro postati operativna baza bez premca za sve polarne avanture. Svaki segment ‘Ultramarinea’ dizajniran je i projektiran kako bi naša posada s lakoćom odvela goste duboko u polarnu divljinu, bolje nego ikad prije.”

Foto: Cruise Industry News

Međutim, prvi travnja uvelike je bio prošao, a “Ultramarine” je i dalje bio u škveru. U brodograđevnim krugovima mogle su se čuti priče da je brod predan nedovršen i da je brodar našao na kruzeru više nedostataka. Da je zato bitno snizio cijenu i da je dodatnom diskontu pridonijelo kašnjenje s isporukom.

S druge strane, mogle su se čuti i priče prema kojima brodar oteže s preuzimanjem broda, budući da je veliko pitanje hoće li od krstarenja polarnim područjima biti išta ove sezone, s obzirom na pandemiju koronavirusa. I da “Quarku” brod zapravo još ne treba.

No tko bi stao ukraj raspravama i tezama iz stručnih krugova ili razabrao koja je od njih utemeljena, a koja konstruirana na brdu pretpostavki.

Intervju

Kolumna

Lifestyle

Foto / video