O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Deep Blue Project za zaustavljanje piratstva u Nigeriji

Nigerija je službeno objavila dugoočekivanu Integriranu infrastrukturu za nacionalnu sigurnost i zaštitu plovnih putova, također poznatu kao Deep Blue Project. Državne vlasti sastale su se kako bi pokazale opremu vrijednu 195 milijuna dolara za zaštitu nigerijskih voda u Gvinejskom zaljevu kao i za zaštitu naftne infrastrukture zemlje, uz pomoć kopnenih, morskih i zračnih snaga.; piše The Maritime Executive

Uključujući mornaricu, vojsku, zračne snage i policiju, nigerijska pomorska jedinica za sigurnost (MSU) napravila je simulacijske vježbe kako bi prikazala spremnost u borbi protiv tekućeg problema s piratstvom koji najvećim dijelom proizlazi iz Niger Delta regije.

”Primjenom sredstava iz Deep Blue Projecta, koristeći neke od najnovijih tehnologija, stvaramo novu razinu državne sigurnosti koja je prvenstveno usmjerena na sigurnost morske plovidbe. Nadalje, moći ćemo iskoristiti ogromne pomorske resurse i polako razvijati ekonomsku raznolikost”, izjavio je glavni direktor NIMASA.

Sigurnosne službe u posljednje su vrijeme nekoliko puta upozorile na prijetnje i opasnosti piratstva. U Gvinejskom zaljevu zabilježen je najveći broj otmica, napada na brodove, krađe nafte te trgovine ljudima i drogom.

Deep Blue Project prva je integrirana pomorska strategija u zapadnoj i središnjoj Africi usmjerena na piratstvo. Za ovaj projekt Nigerija će upotrebljavati 16 oklopnih vozila za obalnu ophodnju, 2 plovila za posebne misije, 17 brzih glisera, 2 posebna zrakoplova za nadzor državne ekonomske zone (EEZ), 3 helikoptera za posebne misije za potragu i spašavanje te 4 bespilotne letjelice. Uz to, 600 posebno obučenih vojnika dio su MSU-a.

Kao odgovor na goruće probleme i sve veći broj napada, radna skupina iz brodarske industrije u svibnju je objavila Deklaraciju o suzbijanju piratstva u Gvinejskom zaljevu.

Od objavljivanja Deklaracije, više od 320 organizacija u pomorskoj industriji obvezalo se da će podržati zakone protiv piratstva u svrhu konačnog kraja opasnosti u Gvinejskom zaljevu.

Nigerija je službeno objavila dugoočekivanu Integriranu infrastrukturu za nacionalnu sigurnost i zaštitu plovnih putova, također poznatu kao Deep Blue Project. Državne vlasti sastale su se kako bi pokazale opremu vrijednu 195 milijuna dolara za zaštitu nigerijskih voda u Gvinejskom zaljevu kao i za zaštitu naftne infrastrukture zemlje, uz pomoć kopnenih, morskih i zračnih snaga.; piše The Maritime Executive

Uključujući mornaricu, vojsku, zračne snage i policiju, nigerijska pomorska jedinica za sigurnost (MSU) napravila je simulacijske vježbe kako bi prikazala spremnost u borbi protiv tekućeg problema s piratstvom koji najvećim dijelom proizlazi iz Niger Delta regije.

”Primjenom sredstava iz Deep Blue Projecta, koristeći neke od najnovijih tehnologija, stvaramo novu razinu državne sigurnosti koja je prvenstveno usmjerena na sigurnost morske plovidbe. Nadalje, moći ćemo iskoristiti ogromne pomorske resurse i polako razvijati ekonomsku raznolikost”, izjavio je glavni direktor NIMASA.

Sigurnosne službe u posljednje su vrijeme nekoliko puta upozorile na prijetnje i opasnosti piratstva. U Gvinejskom zaljevu zabilježen je najveći broj otmica, napada na brodove, krađe nafte te trgovine ljudima i drogom.

Deep Blue Project prva je integrirana pomorska strategija u zapadnoj i središnjoj Africi usmjerena na piratstvo. Za ovaj projekt Nigerija će upotrebljavati 16 oklopnih vozila za obalnu ophodnju, 2 plovila za posebne misije, 17 brzih glisera, 2 posebna zrakoplova za nadzor državne ekonomske zone (EEZ), 3 helikoptera za posebne misije za potragu i spašavanje te 4 bespilotne letjelice. Uz to, 600 posebno obučenih vojnika dio su MSU-a.

Kao odgovor na goruće probleme i sve veći broj napada, radna skupina iz brodarske industrije u svibnju je objavila Deklaraciju o suzbijanju piratstva u Gvinejskom zaljevu.

Od objavljivanja Deklaracije, više od 320 organizacija u pomorskoj industriji obvezalo se da će podržati zakone protiv piratstva u svrhu konačnog kraja opasnosti u Gvinejskom zaljevu.

Intervju

Kolumna

Službene informacije

Foto / video