O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Dvanaest novih LNG kontejneraša za HMM

Južnokorejski HMM potpisao je ugovor s brodograditeljima Daewoo Shipbuilding & Marine Engineering (DSME) i Hyundai Heavy Industries (HHI) za gradnju novih 13,000 TEU kontejneraša u vrijednosti 1.57 milijardi dolara, piše Offshore energy.

Prema ugovoru, DSME i HHI izgradit će 6 brodova čija je isporuka predviđena za prvu polovicu 2024. godine. U svim brodovima bit će postavljeni hibridni skruberi (ispirači plinova, eng. ”scrubber’‘) i bit će spremni za LNG

”Naručeni kontejneraši bit će opremljeni najnovijim energetski učinkovitim tehnologijama. Očekujemo da će brodovi omogućiti isporuku tereta u pravo vrijeme i na pravom mjestu i da će biti u skladu s zakonima o zaštiti okoliša”, poručili su iz HHI-a.

Uz novog 16,000 TEU kontejneraša naručenog 2018. godine, HMM najavljuje proširenje flote i nove narudžbe.

Narudžba novih kontejneraša događa se u vrijeme velikih promjena u tom sektoru, a prema udruženju BIMCO početak godine oborio je rekorde što se tiče gradnje novih kontejneraša. Vlasnici se većinom opredjeljuju za ultra velike kontejneraše (ULCS) koji imaju kapacitet od 15,000 TEU i više.

Južnokorejski HMM potpisao je ugovor s brodograditeljima Daewoo Shipbuilding & Marine Engineering (DSME) i Hyundai Heavy Industries (HHI) za gradnju novih 13,000 TEU kontejneraša u vrijednosti 1.57 milijardi dolara, piše Offshore energy.

Prema ugovoru, DSME i HHI izgradit će 6 brodova čija je isporuka predviđena za prvu polovicu 2024. godine. U svim brodovima bit će postavljeni hibridni skruberi (ispirači plinova, eng. ”scrubber’‘) i bit će spremni za LNG

”Naručeni kontejneraši bit će opremljeni najnovijim energetski učinkovitim tehnologijama. Očekujemo da će brodovi omogućiti isporuku tereta u pravo vrijeme i na pravom mjestu i da će biti u skladu s zakonima o zaštiti okoliša”, poručili su iz HHI-a.

Uz novog 16,000 TEU kontejneraša naručenog 2018. godine, HMM najavljuje proširenje flote i nove narudžbe.

Narudžba novih kontejneraša događa se u vrijeme velikih promjena u tom sektoru, a prema udruženju BIMCO početak godine oborio je rekorde što se tiče gradnje novih kontejneraša. Vlasnici se većinom opredjeljuju za ultra velike kontejneraše (ULCS) koji imaju kapacitet od 15,000 TEU i više.

Intervju

Kolumna

Lifestyle

Foto / video