O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Prvi let zračnim brodom grofa Zeppelina

Dana 2. srpnja 1900. izveden je prvi uspješni let zračnim brodom (cepelinom). Radilo se o zračnom brodu imena Zeppelin LZ 1, koji je proizvela kompanija njemačkog grofa Ferdinanda von Zeppelina, piše Povijest.hr.

Let je izveden nad površinom Bodenskog jezera kod grada Friedrichshafena na jugu Njemačke.

Model LZ 1 (kratica za Luftschiff Zeppelin 1) bio je dug 128 metara, a obujam mu je iznosio oko 11.300 kubičnih metara. Pokretala su ga dva Daimlerova četverocilindrična motora hlađena vodom, svaki s po 14,2 konjskih snaga (jedan se motor nalazio na prednjem, a drugi na stražnjem dijelu zračnog broda).

Na prvom letu upravljao je zračnim brodom Hans Bartsch von Sigsfeld, koji je u njemačkoj vojsci imao čin kapetana. Letjelica s pet članova posade dosegla je visinu od oko 400 metara i preletjela je nekoliko kilometara tijekom otprilike 20 minuta (dosegla je maksimalnu brzinu od 27 km/h).

Međutim, došlo je do problema s upravljačkim sustavom pa je izvedeno prisilno slijetanje.

Dana 2. srpnja 1900. izveden je prvi uspješni let zračnim brodom (cepelinom). Radilo se o zračnom brodu imena Zeppelin LZ 1, koji je proizvela kompanija njemačkog grofa Ferdinanda von Zeppelina, piše Povijest.hr.

Let je izveden nad površinom Bodenskog jezera kod grada Friedrichshafena na jugu Njemačke.

Model LZ 1 (kratica za Luftschiff Zeppelin 1) bio je dug 128 metara, a obujam mu je iznosio oko 11.300 kubičnih metara. Pokretala su ga dva Daimlerova četverocilindrična motora hlađena vodom, svaki s po 14,2 konjskih snaga (jedan se motor nalazio na prednjem, a drugi na stražnjem dijelu zračnog broda).

Na prvom letu upravljao je zračnim brodom Hans Bartsch von Sigsfeld, koji je u njemačkoj vojsci imao čin kapetana. Letjelica s pet članova posade dosegla je visinu od oko 400 metara i preletjela je nekoliko kilometara tijekom otprilike 20 minuta (dosegla je maksimalnu brzinu od 27 km/h).

Međutim, došlo je do problema s upravljačkim sustavom pa je izvedeno prisilno slijetanje.

Intervju

Kolumna

Službene informacije

Foto / video