OTP Groupama Banner

O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

OTP Groupama Banner

Manjak časnika na mostu na ekspedicijskim krstarenjima

”Sve je više ekspedicijskih brodova za krstarenje, a pronalazak dovoljnog broja časnika na mostu uskoro bi mogao biti veliki izazov”, izjavio je Jan Persson, izvršni direktor švedske tvrtke 90 North Ice Consulting, piše Cruise Industry News.

Prema izvješću o tržištu ekspedicijskih krstarenja za 2021. godinu, sve je veća potražnja za časnicima na mostu i upitno je hoće li ih biti dovoljno od 2023.-2024. godine i nadalje.

Persson je objasnio da postoje dva tečaja za časnike na mostu: STCW i tečaj za plovidbu u polarnim vodama. Osnovni tečaj je za sve časnike straže na mostu, dok je napredni namijenjen kapetanima i prvim časnicima palube.

Budući da je osnovni tečaj teorijskog usmjerenja, može se izvoditi u centrima za obuku. Nakon završenog tečaja, svi časnici dobivaju STCW certifikat.

Napredni tečaj za plovidbu u polarnim vodama obuhvaća veliki broj praktičnih vježbi, od ”čitanja” leda, planiranja putovanja do korištenja sustava koji objašnjava debljinu i vrstu leda u kojem se plovi. U sklopu tečaja su i simulacijske vježbe u kojima se manevrira brodovima u različitim scenarijima.

Kapetani i prvi časnici palube koji žele pristupiti naprednom tečaju moraju provesti 60 dana u polarnim vodama.

”Sve je više ekspedicijskih brodova za krstarenje, a pronalazak dovoljnog broja časnika na mostu uskoro bi mogao biti veliki izazov”, izjavio je Jan Persson, izvršni direktor švedske tvrtke 90 North Ice Consulting, piše Cruise Industry News.

Prema izvješću o tržištu ekspedicijskih krstarenja za 2021. godinu, sve je veća potražnja za časnicima na mostu i upitno je hoće li ih biti dovoljno od 2023.-2024. godine i nadalje.

Persson je objasnio da postoje dva tečaja za časnike na mostu: STCW i tečaj za plovidbu u polarnim vodama. Osnovni tečaj je za sve časnike straže na mostu, dok je napredni namijenjen kapetanima i prvim časnicima palube.

Budući da je osnovni tečaj teorijskog usmjerenja, može se izvoditi u centrima za obuku. Nakon završenog tečaja, svi časnici dobivaju STCW certifikat.

Napredni tečaj za plovidbu u polarnim vodama obuhvaća veliki broj praktičnih vježbi, od ”čitanja” leda, planiranja putovanja do korištenja sustava koji objašnjava debljinu i vrstu leda u kojem se plovi. U sklopu tečaja su i simulacijske vježbe u kojima se manevrira brodovima u različitim scenarijima.

Kapetani i prvi časnici palube koji žele pristupiti naprednom tečaju moraju provesti 60 dana u polarnim vodama.

MOŽE VAS ZANIMATI