O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Rijeka se vraća na kartu prepoznatljivih svjetskih luka

IZVORHRT

Nakon dugotrajnog i zahtjevnog procesa, konačno je odabran koncesionar za novoizgrađeni kontejnerski terminal Zagrebačka obala u riječkoj luci. Radi se o nizozemskom APM-u, jednom od najvećih operatera terminala na svijetu, piše HRT.

Novi terminal počet će s radom 1. siječnja 2024, bit će zaposleno 300 mladih stručnjaka, a riječka luka repozicionira svoj položaj na Sjevernom Jadranu. APM terminals posluje na svih pet kontinenata i ima 80 kontejnerskih terminala. To je partner-koncesionar koji jamči punu zaposlenost Zagrebačke obale.

”Garantira 2 milijuna eura fiksne godišnje naknade. Znači za 50 godina to jer 100 milijuna eura. Garantira promet od milijun kontejnera što je prihod novog terminala od milijardu i pol kuna godišnje”, navodi ravnatelj Lučke uprave Rijeka Denis Vukorepa.
Koncesionar APM je u vlasništvu najvećega kontejnerskog brodara danskog Merska. Time riječki terminal postaje njihova strateška točka na Jadranu.

”Ima prednost blizine tržišta Srednje Europe. Povezanost, kako cestovna tako i željeznička, te skraćivanje vremena putovanja s Dalekog istoka do Europe. Smatram da cijeli Adriatik treba biti izuzetno konkurentan prema sjevernim lukama, prema Grčkoj i Pireju. Svakako će i Rijeka biti konkurentna”, objasnio je generalni direktor Maerska za istočni Jadran Ivić Vodopija. 

Na terminalu će posao naći više od 300 mladih stručnjaka. Do 2024. bit će gotova spojna prometnica D-403 i multifunkcionalni željeznički terminal. Velike su to stvari za Rijeku.

”Rijeka postaje prva kontejnerska luka na Sjevernom Jadranu. Ona se pozicionira, partneri je prate. Zaposlit ćemo kompletni prometni pravac, željeznice, kamionski prijevoz. Mi postajemo najbliža točka za ulazak s Dalekog istoka na europsko kopno”, rekao je Vukorepa.

Koncesinar ima i obvezu produžiti terminal za dodatnih 280 metara. Time će se godišnji promet zaokružiti na milijun kontejnera, a Rijeka će se vratiti na kartu prepoznatljivih svjetskih luka.

Nakon dugotrajnog i zahtjevnog procesa, konačno je odabran koncesionar za novoizgrađeni kontejnerski terminal Zagrebačka obala u riječkoj luci. Radi se o nizozemskom APM-u, jednom od najvećih operatera terminala na svijetu, piše HRT.

Novi terminal počet će s radom 1. siječnja 2024, bit će zaposleno 300 mladih stručnjaka, a riječka luka repozicionira svoj položaj na Sjevernom Jadranu. APM terminals posluje na svih pet kontinenata i ima 80 kontejnerskih terminala. To je partner-koncesionar koji jamči punu zaposlenost Zagrebačke obale.

”Garantira 2 milijuna eura fiksne godišnje naknade. Znači za 50 godina to jer 100 milijuna eura. Garantira promet od milijun kontejnera što je prihod novog terminala od milijardu i pol kuna godišnje”, navodi ravnatelj Lučke uprave Rijeka Denis Vukorepa.
Koncesionar APM je u vlasništvu najvećega kontejnerskog brodara danskog Merska. Time riječki terminal postaje njihova strateška točka na Jadranu.

”Ima prednost blizine tržišta Srednje Europe. Povezanost, kako cestovna tako i željeznička, te skraćivanje vremena putovanja s Dalekog istoka do Europe. Smatram da cijeli Adriatik treba biti izuzetno konkurentan prema sjevernim lukama, prema Grčkoj i Pireju. Svakako će i Rijeka biti konkurentna”, objasnio je generalni direktor Maerska za istočni Jadran Ivić Vodopija. 

Na terminalu će posao naći više od 300 mladih stručnjaka. Do 2024. bit će gotova spojna prometnica D-403 i multifunkcionalni željeznički terminal. Velike su to stvari za Rijeku.

”Rijeka postaje prva kontejnerska luka na Sjevernom Jadranu. Ona se pozicionira, partneri je prate. Zaposlit ćemo kompletni prometni pravac, željeznice, kamionski prijevoz. Mi postajemo najbliža točka za ulazak s Dalekog istoka na europsko kopno”, rekao je Vukorepa.

Koncesinar ima i obvezu produžiti terminal za dodatnih 280 metara. Time će se godišnji promet zaokružiti na milijun kontejnera, a Rijeka će se vratiti na kartu prepoznatljivih svjetskih luka.

Intervju

Kolumna

Lifestyle

Foto / video