O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Katamaran Paula promijenio vlasnika, od sada vozi turiste na Sakarun

IZVOR057info

Jedan od poznatijih brodova koji je održavao linije u zadrskom akvatoriju ima novog vlasnika – katamaran Paula od dosadašnjeg vlasnika kupio je privlački poduzetnik Nediljko Kolanović. Paula je zadnji put bila “u igri” kada se G&V Iadera javila za održavanje linije prema šibenskim otocima. Kako je država liniju dodijelila tvrtki Miatrade, u G&V Iaderi više nisu imali interesa držati brod u najmu. Iz posla održavanja redovitih linija Paula je tako otišla u turističke vode; piše 057info

– Mi smo orijentirani na nešto duže relacije, imamo puno posla, a Paula se sada u to ne uklapa. Ona je izvrsna za ovo lokalno područje i izlete, no mi idemo prema Rijeci, udaljenijim otocima i trebaju nam brodovi koji postižu 30 čvorova. Sa sadašnjim vlasnikom smo u dobrim odnosima i možemo ju uzeti u najam ako se pokaže potreba za tim, kaže nam direktor G&V Iadere Dražen Montana.

U reklamama po društvenim mrežama navodi se kako je Paula ultrabrzi brod kojim se iz Zadra i Vira do Dugog otoka i plaže Sakarun stiže za oko sat vremena. Radi se o katamaranu izgrađenom 1989. godine u japanskom brodogradilištu Kitamaro te je u vlasništvu tvrtke G&V line bio od 2006.godine. S tonažom od 251 BRT, dužinom 29 metara te pogonom na dva dizelska motora od po 1045 kW Paula doseže brzinu od 25 Nm/h. Kapacitet je 200 putnika.

Što se tiče G&V Iadere sezona prolazi solidno, s povećanjem broja putnika u odnosu na prošlu godinu. Najveći izazov je brzobrodska linija Zadar-Silba-Rab-Krk-Rijeka, koju zadarski brodar održava nadajući se većem povratku putovanja sljedeće godine. Do 31. kolovoza prometuje četiri puta puta tjedno dotičući Rab i Krk, dok će u rujnu doticati samo Silbu te isplovljavati petkom i nedjeljom. U rujnu se prestaje i s održavanjem sezonske brzobrodske linije Zadar-Božava-Silba-Mali Lošinj-Susak.

Jedan od poznatijih brodova koji je održavao linije u zadrskom akvatoriju ima novog vlasnika – katamaran Paula od dosadašnjeg vlasnika kupio je privlački poduzetnik Nediljko Kolanović. Paula je zadnji put bila “u igri” kada se G&V Iadera javila za održavanje linije prema šibenskim otocima. Kako je država liniju dodijelila tvrtki Miatrade, u G&V Iaderi više nisu imali interesa držati brod u najmu. Iz posla održavanja redovitih linija Paula je tako otišla u turističke vode; piše 057info

– Mi smo orijentirani na nešto duže relacije, imamo puno posla, a Paula se sada u to ne uklapa. Ona je izvrsna za ovo lokalno područje i izlete, no mi idemo prema Rijeci, udaljenijim otocima i trebaju nam brodovi koji postižu 30 čvorova. Sa sadašnjim vlasnikom smo u dobrim odnosima i možemo ju uzeti u najam ako se pokaže potreba za tim, kaže nam direktor G&V Iadere Dražen Montana.

U reklamama po društvenim mrežama navodi se kako je Paula ultrabrzi brod kojim se iz Zadra i Vira do Dugog otoka i plaže Sakarun stiže za oko sat vremena. Radi se o katamaranu izgrađenom 1989. godine u japanskom brodogradilištu Kitamaro te je u vlasništvu tvrtke G&V line bio od 2006.godine. S tonažom od 251 BRT, dužinom 29 metara te pogonom na dva dizelska motora od po 1045 kW Paula doseže brzinu od 25 Nm/h. Kapacitet je 200 putnika.

Što se tiče G&V Iadere sezona prolazi solidno, s povećanjem broja putnika u odnosu na prošlu godinu. Najveći izazov je brzobrodska linija Zadar-Silba-Rab-Krk-Rijeka, koju zadarski brodar održava nadajući se većem povratku putovanja sljedeće godine. Do 31. kolovoza prometuje četiri puta puta tjedno dotičući Rab i Krk, dok će u rujnu doticati samo Silbu te isplovljavati petkom i nedjeljom. U rujnu se prestaje i s održavanjem sezonske brzobrodske linije Zadar-Božava-Silba-Mali Lošinj-Susak.

Što nas pokreće