O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Maersk ulaže milijardu dolara za proizvodnju ekoloških kontejneraša

U prvom kvartalu 2024. godine A.P. Moller-Maersk predstavit će svoj prvi brod u revolucionarnoj seriji od 8 velikih oceanskih kontejnerskih brodova koji će raditi na pogon ugljično neutralnog metanola, javlja The Maritime Post.

Plovila će graditi Hyundai Heavy Industries (HHI) i imat će nominalni kapacitet od cca. 16 000 kontejnera (TEU). Ugovor s HHI-om uključuje opciju za 4 dodatna plovila do 2025. godine. Serija će zamijeniti starija plovila, stvarajući godišnju uštedu emisije CO2 od oko 1 milijun tona.

Plovila će biti pogonjena motorima koji omogućuju rad na metanolu kao i na konvencionalnom gorivu s niskim udjelom sumpora. Dodatni kapitalni izdaci bit će u rasponu od 10-15% ukupne cijene, što će Maersku omogućiti značajan iskorak u povećanju ugljično neutralnih rješenja i vođenju dekarbonizacije kontejnerske logistike.

Nabava odgovarajuće količine ugljično neutralnog metanola od početka uporabe bit će izazovna jer zahtijeva značajno povećanje proizvodnje ugljično neutralnog metanola, zbog čega Maersk nastavlja sa suradnjom s relevantnim akterima i partnerima.

Brodovi će imati konfiguraciju pogona metanolom razvijenu u suradnji s proizvođačima kao što su MAN ES, Hyundai (Himsen) i Alfa Laval, što predstavlja značajno poboljšanje tehnologije s prethodnog ograničenja veličine od oko 2 000 TEU. Plovila će klasificirati Američki ured za brodarstvo i plovit će pod danskim zastavama.

Očekivani rok isporuke za ovih osam plovila, od kojih će svaki imati kapacitet za 16 000 kontejnera, bit će početkom 2024. godine. Plovila će biti 10-15% skuplja od klasičnih kontejneraša, a svaki brod će koštati 175 milijuna dolara.

U prvom kvartalu 2024. godine A.P. Moller-Maersk predstavit će svoj prvi brod u revolucionarnoj seriji od 8 velikih oceanskih kontejnerskih brodova koji će raditi na pogon ugljično neutralnog metanola, javlja The Maritime Post.

Plovila će graditi Hyundai Heavy Industries (HHI) i imat će nominalni kapacitet od cca. 16 000 kontejnera (TEU). Ugovor s HHI-om uključuje opciju za 4 dodatna plovila do 2025. godine. Serija će zamijeniti starija plovila, stvarajući godišnju uštedu emisije CO2 od oko 1 milijun tona.

Plovila će biti pogonjena motorima koji omogućuju rad na metanolu kao i na konvencionalnom gorivu s niskim udjelom sumpora. Dodatni kapitalni izdaci bit će u rasponu od 10-15% ukupne cijene, što će Maersku omogućiti značajan iskorak u povećanju ugljično neutralnih rješenja i vođenju dekarbonizacije kontejnerske logistike.

Nabava odgovarajuće količine ugljično neutralnog metanola od početka uporabe bit će izazovna jer zahtijeva značajno povećanje proizvodnje ugljično neutralnog metanola, zbog čega Maersk nastavlja sa suradnjom s relevantnim akterima i partnerima.

Brodovi će imati konfiguraciju pogona metanolom razvijenu u suradnji s proizvođačima kao što su MAN ES, Hyundai (Himsen) i Alfa Laval, što predstavlja značajno poboljšanje tehnologije s prethodnog ograničenja veličine od oko 2 000 TEU. Plovila će klasificirati Američki ured za brodarstvo i plovit će pod danskim zastavama.

Očekivani rok isporuke za ovih osam plovila, od kojih će svaki imati kapacitet za 16 000 kontejnera, bit će početkom 2024. godine. Plovila će biti 10-15% skuplja od klasičnih kontejneraša, a svaki brod će koštati 175 milijuna dolara.

Intervju

Kolumna

Lifestyle

Foto / video