O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Postignut dogovor između HMM-a i sindikata pomoraca

Uprava Hyundai Merchant Marinea i sindikat postigli su sporazum u četvrtak 2. rujna u Koreji, nakon napetih pregovora o izbjegavanju štrajka u ovom najvećem korejskom prijevozniku. Pregovori su se otezali čak 77 dana, a kulminirali su prosvjedima te prijetnjama masovnim ostavkama, piše The Maritime Executive.

Stručnjaci su upozorili da bi štrajk mogao biti poguban za korejsku ekonomiju jer HMM čini većinu korejske prekomorske trgovine i uvoza. Postoje bojazni od širih posljedica za svjetski kontejnerski transport koji se već suočava s zaostacima i zakrčenjima.

Podsjetimo, sredinom kolovoza, nakon tri runde pregovora, uključujući posredovanje Nacionalnog povjerenstva za radne odnose, dogovor i dalje nije bio postignut. Iz sindikata su izjavili kako su svi članovi spremni podnijeti ostavke. Situacija se dodatno zakomplicirala 30. kolovoza, kada je sindikat uredskih radnika također glasovao za štrajk. Izvješća pokazuju da je čak 755 sindikalnih uredskih radnika bilo spremno napustiti posao.

Rival MSC ponudio je da će zaposliti radnike HMM-a te nudi čak 2,5 puta veće plaće od HMM-a. Kako javlja gCaptain, do danas je čak polovica od ukupno 600 zaposlenika HMM-a podnijela ostavku.

Pregovori su u srijedu i četvrtak trajali gotovo 18 sati, a vodio ih je izvršni direktor HMM-a. Postignuti dogovor uključuje retroaktivno povećanje plaća od otprilike 8%, kao i bonusa u iznosu od 650% plaće. Obje su strane također dogovorile formiranje odbora za obnovu konkurentnosti plaća i pripremu sustava isplate plaća prema učinku.

Sindikalni čelnici izjavili su da nisu zadovoljni uvjetima, ali su odlučili pristati na dogovor zbog porasta zabrinutosti korejske javnosti.

Uprava Hyundai Merchant Marinea i sindikat postigli su sporazum u četvrtak 2. rujna u Koreji, nakon napetih pregovora o izbjegavanju štrajka u ovom najvećem korejskom prijevozniku. Pregovori su se otezali čak 77 dana, a kulminirali su prosvjedima te prijetnjama masovnim ostavkama, piše The Maritime Executive.

Stručnjaci su upozorili da bi štrajk mogao biti poguban za korejsku ekonomiju jer HMM čini većinu korejske prekomorske trgovine i uvoza. Postoje bojazni od širih posljedica za svjetski kontejnerski transport koji se već suočava s zaostacima i zakrčenjima.

Podsjetimo, sredinom kolovoza, nakon tri runde pregovora, uključujući posredovanje Nacionalnog povjerenstva za radne odnose, dogovor i dalje nije bio postignut. Iz sindikata su izjavili kako su svi članovi spremni podnijeti ostavke. Situacija se dodatno zakomplicirala 30. kolovoza, kada je sindikat uredskih radnika također glasovao za štrajk. Izvješća pokazuju da je čak 755 sindikalnih uredskih radnika bilo spremno napustiti posao.

Rival MSC ponudio je da će zaposliti radnike HMM-a te nudi čak 2,5 puta veće plaće od HMM-a. Kako javlja gCaptain, do danas je čak polovica od ukupno 600 zaposlenika HMM-a podnijela ostavku.

Pregovori su u srijedu i četvrtak trajali gotovo 18 sati, a vodio ih je izvršni direktor HMM-a. Postignuti dogovor uključuje retroaktivno povećanje plaća od otprilike 8%, kao i bonusa u iznosu od 650% plaće. Obje su strane također dogovorile formiranje odbora za obnovu konkurentnosti plaća i pripremu sustava isplate plaća prema učinku.

Sindikalni čelnici izjavili su da nisu zadovoljni uvjetima, ali su odlučili pristati na dogovor zbog porasta zabrinutosti korejske javnosti.

HTML Code here

Što nas pokreće

HTML Code here