O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Zaposlenici HMM-a najavljuju štrajk i moguće masovne ostavke

Više od 90% članova pomorskog sindikata korejskog prijevoznika Hyundai Merchant Marine na glasovanju u nedjelju donijelo je odluku o štrajku, a ako se ne postigne rješenje, 453 člana sindikata prijete masovnom ostavkom i podnošenjem zahtjeva za pridruživanje rivalu MSC-u, javlja gCaptain.

Pomorci i obalno osoblje HMM-a izrazili su nezadovoljstvo zbog “oskudnog” povećanja plaća unatoč tome što je tvrtka prošle godine postigla rekordnu dobit, što se može pripisati smanjenju obujma prijevoza zbog pandemije.

Njihova pritužba proizlazi iz osmogodišnjeg zamrzavanja plaća koje je ove godine ukinuto nakon što su financijske borbe HMM-a kulminirale financijskom intervencijom vlade kada je Korea Development Bank (KDB) 2016. godine zamijenila dug vlasničkim kapitalom.

Sindikat zaposlenika zahtijeva povećanje plaća za 25% i bonuse u iznosu od 1 200% njihovih plaća. Međutim, uprava HMM-a ponudila je povećanje plaća za 8%, bonus u iznosu od 300% plaća i poticaje za produktivnost koji iznose 200% plaća. KDB, najveći dioničar HMM-a, navodno nerado pristaje na zahtjeve.

“Pregovori između uprave i sindikata još uvijek traju kako bi se postigao dogovor. Obje strane vode kontinuirani dijalog o ovom pitanju i još uvijek daju sve od sebe za postizanje rješenja”, izjavili su iz HMM-a.

Ako dođe do štrajka, pomorci na brodovima HMM-a koji bi uskoro trebali stići u Busan iskrcat će se u skupinama, dok će oni koji bi se trebali ukrcati umjesto njih odbiti testiranje na Covid-19, što je uvjet za ukrcaj.

U srpnju je MSC raspisao oglas za korejske pomorce s iskustvom na superkontejnerskim brodovima. HMM je jedini korejski prijevoznik s takvim plovilima i bilo je jasno da su oglasi ciljali njihove članove posade. Važno je naglasiti da MSC nudi 2,5 puta veće plaće od plaća koje nudi HMM.

Korejsko Ministarstvo oceana i ribarstva (MOF) sada “poduzima postupke planiranja za nepredviđene situacije”, a Ministarstvo financija oformilo je radnu skupinu kako bi “održali bitne poslovne funkcije i pripremili mjere potpore u hitnim slučajevima”. Ministarstvo je priopćilo kako je HMM na putu ostvariti rekordne dobitke ove godine te poziva menadžment i sindikate na zajednički rad “u interesu zemlje” i razmatranje problema logističke prirode.

Izvještaji lokalnih medija sugeriraju da bi SM Line, jedini drugi korejski prijevoznik, mogao prevesti dio tereta HMM-a ako bude potrebno, ali s obzirom na nedostatak brodova, pitanje je koliko SM može zapravo pomoći.

Više od 90% članova pomorskog sindikata korejskog prijevoznika Hyundai Merchant Marine na glasovanju u nedjelju donijelo je odluku o štrajku, a ako se ne postigne rješenje, 453 člana sindikata prijete masovnom ostavkom i podnošenjem zahtjeva za pridruživanje rivalu MSC-u, javlja gCaptain.

Pomorci i obalno osoblje HMM-a izrazili su nezadovoljstvo zbog “oskudnog” povećanja plaća unatoč tome što je tvrtka prošle godine postigla rekordnu dobit, što se može pripisati smanjenju obujma prijevoza zbog pandemije.

Njihova pritužba proizlazi iz osmogodišnjeg zamrzavanja plaća koje je ove godine ukinuto nakon što su financijske borbe HMM-a kulminirale financijskom intervencijom vlade kada je Korea Development Bank (KDB) 2016. godine zamijenila dug vlasničkim kapitalom.

Sindikat zaposlenika zahtijeva povećanje plaća za 25% i bonuse u iznosu od 1 200% njihovih plaća. Međutim, uprava HMM-a ponudila je povećanje plaća za 8%, bonus u iznosu od 300% plaća i poticaje za produktivnost koji iznose 200% plaća. KDB, najveći dioničar HMM-a, navodno nerado pristaje na zahtjeve.

“Pregovori između uprave i sindikata još uvijek traju kako bi se postigao dogovor. Obje strane vode kontinuirani dijalog o ovom pitanju i još uvijek daju sve od sebe za postizanje rješenja”, izjavili su iz HMM-a.

Ako dođe do štrajka, pomorci na brodovima HMM-a koji bi uskoro trebali stići u Busan iskrcat će se u skupinama, dok će oni koji bi se trebali ukrcati umjesto njih odbiti testiranje na Covid-19, što je uvjet za ukrcaj.

U srpnju je MSC raspisao oglas za korejske pomorce s iskustvom na superkontejnerskim brodovima. HMM je jedini korejski prijevoznik s takvim plovilima i bilo je jasno da su oglasi ciljali njihove članove posade. Važno je naglasiti da MSC nudi 2,5 puta veće plaće od plaća koje nudi HMM.

Korejsko Ministarstvo oceana i ribarstva (MOF) sada “poduzima postupke planiranja za nepredviđene situacije”, a Ministarstvo financija oformilo je radnu skupinu kako bi “održali bitne poslovne funkcije i pripremili mjere potpore u hitnim slučajevima”. Ministarstvo je priopćilo kako je HMM na putu ostvariti rekordne dobitke ove godine te poziva menadžment i sindikate na zajednički rad “u interesu zemlje” i razmatranje problema logističke prirode.

Izvještaji lokalnih medija sugeriraju da bi SM Line, jedini drugi korejski prijevoznik, mogao prevesti dio tereta HMM-a ako bude potrebno, ali s obzirom na nedostatak brodova, pitanje je koliko SM može zapravo pomoći.

Što nas pokreće