O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Najveći drveni jedrenjak na svijetu počinje ploviti na biodizel

Najveći drveni prekooceanski jedrenjak na svijetu – Götheborg, jedno vrijeme plovit će na biodizel – gorivo napravljeno od uljane repice, a sve s ciljem smanjenja emisija štetnog CO2 koji nastaje izgaranjem “morskog goriva” – plavog dizela. Iako je Götheborg jedrenjak, da bi se pokrenuo sustav broda potrebno mu je gorivo, a bez istog ne bi bila moguća niti plovidba u uvjetima kada nema vjetra, piše Morski.hr.

Tvrtka u čijem je vlasništvu najveći drveni jedrenjak na svijetu – SOIC Ship Management, već neko vrijeme istražuje najbolja alternativna rješenja za pogonsko gorivo, bez da mijenjaju postojeći motor na jedrenjaku pa je odluka razumljivo pala na biodizel.

– Usporavanje globalnog zatopljenja i smanjenje emisija CO2 najveći su izazovi s kojima se trenutačno suočavamo. Prelazak na biodizel je najjednostavniji način da poduzmemo konkretne korake. Održivost je ono na čemu ćemo bazirati i našu ekspediciju u Aziju iduće godine – istaknuo je izvršni direktor kompanije Peter Alexandersson.

Očekuje se da će se korištenjem biodizela smanjiti emisija štetnih plinova za čak 60% u usporedbi s konvencionalnim gorivom.

– Prelazak na goriva koja su manji zagađivači još uvijek ide sporo u pomorskom sektoru. Vjerujemo da je upotreba tekućeg biogoriva u pomorskom prometu trenutačno najbolja alternativa za smanjenje emisija stakleničkih plinova. Jer proći će još mnogo godina dok brodovi ne počnu upotrebljavati električni pogon – smatra Lars Lind, izvršni direktor tvrtke Adesso Bioproducts.

Činjenica jest da je biodizel u posljednje vrijeme sve češće korišteno gorivo u pomorskom prometu. Barem što se tiče sjeverne Europe.

Najveći drveni prekooceanski jedrenjak na svijetu – Götheborg, jedno vrijeme plovit će na biodizel – gorivo napravljeno od uljane repice, a sve s ciljem smanjenja emisija štetnog CO2 koji nastaje izgaranjem “morskog goriva” – plavog dizela. Iako je Götheborg jedrenjak, da bi se pokrenuo sustav broda potrebno mu je gorivo, a bez istog ne bi bila moguća niti plovidba u uvjetima kada nema vjetra, piše Morski.hr.

Tvrtka u čijem je vlasništvu najveći drveni jedrenjak na svijetu – SOIC Ship Management, već neko vrijeme istražuje najbolja alternativna rješenja za pogonsko gorivo, bez da mijenjaju postojeći motor na jedrenjaku pa je odluka razumljivo pala na biodizel.

– Usporavanje globalnog zatopljenja i smanjenje emisija CO2 najveći su izazovi s kojima se trenutačno suočavamo. Prelazak na biodizel je najjednostavniji način da poduzmemo konkretne korake. Održivost je ono na čemu ćemo bazirati i našu ekspediciju u Aziju iduće godine – istaknuo je izvršni direktor kompanije Peter Alexandersson.

Očekuje se da će se korištenjem biodizela smanjiti emisija štetnih plinova za čak 60% u usporedbi s konvencionalnim gorivom.

– Prelazak na goriva koja su manji zagađivači još uvijek ide sporo u pomorskom sektoru. Vjerujemo da je upotreba tekućeg biogoriva u pomorskom prometu trenutačno najbolja alternativa za smanjenje emisija stakleničkih plinova. Jer proći će još mnogo godina dok brodovi ne počnu upotrebljavati električni pogon – smatra Lars Lind, izvršni direktor tvrtke Adesso Bioproducts.

Činjenica jest da je biodizel u posljednje vrijeme sve češće korišteno gorivo u pomorskom prometu. Barem što se tiče sjeverne Europe.

Intervju

Kolumna

Lifestyle

Foto / video