O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Vodeći upravitelj brodovima pozvao na bojkot luka koje ne dopuštaju smjene posade

Izvršni direktor kompanije za upravljanje brodovima Anglo-Eastern Univan Group sa sjedištem u Hong Kongu, Bjørn Højgaard, odlučan u namjeri da istakne koga vidi kao stvarnog uzroka tekuće krize smjene posade, pozvao je u objavi na LinekdInu na bojkot luka, piše Splash247.

Način na koji se odnosimo prema pomorcima u 2021. godini apsolutno je sramotan. Od početka pandemije, odjeli za crewing diljem svijeta pokušali su olakšati smjene posade u teškim uvjetima. Pomorci kod kuće često ne mogu dobiti ugovor, možda zato što žive u zemlji s velikim brojem slučajeva zaraze COVID-om. A pomorci na brodu sve se više tretiraju kao izopćenici, unatoč činjenici da su tijekom cijele pandemije radili na održavanju globalnih lanaca opskrbe – na golemu korist ljudima i narodima diljem svijeta, rekao je Højgaard, a prenosi The Maritime Executive.

Nisu krivi upravitelji i kompanije. Oni čine sve što je u njihovoj moći kako bi se izvršile smjene posade u uvjetima koji se stalno mijenjaju. Pravi krivci ovdje su luke i države koje odluče da žele primati brodove i njihov teret, ali ne dopuštaju smjene posade, izjavio je Højgaard.

Højgaard je opisao kako čak i potpuno cijepljeni pomorci često moraju u karantenu ukupno 14-21 dan prije i nakon leta do luke ukrcaja, a nakon što uđu na brod, od njih se traži da se samoizoliraju još 14 dana dana, kako bi se smanjio rizik zaraze na brodu.

Kad ipak stignu na posao, rade udaljeni od obitelji, često bez odmora, ne znajući hoće li im se poštivati ​​trajanje ugovora, i uz jezivo saznanje da će ih, ako se ozlijede na poslu, mnoge zemlje odbiti ih odvesti na kopno kako bi se liječili.

One luke koje samo ‘uzimaju’, a ne ‘daju’ doista treba bojkotirati, zaključio je Højgaard.

Dok pomorska industrija sve veću pozornost pridaje dekarbonizaciji, kriza smjene posade nije završila, a operacije plovila još uvijek uvelike ovise o tisućama predanih pomoraca. Njihovi napori osobito su vidljivi u zakrčenim kontejnerskim lukama: u nedjelju je 71 kontejnerski brod čekao na pristajanje na prometnim terminalima u Long Beachu i Los Angelesu.

Najnovije izvješće Seafarers Happiness Index kojeg je objavio Mission to Seafarers daje potresnu sliku: razina zadovoljstva pomoraca pala je u drugom tromjesečju na 5,99/10, u usporedbi sa 6,46 u prvom tromjesečju.

Komentar jednog pomorca naveden u izvješću još bolje opisuje stvarno stanje: “We have broken sleep, broken systems, and people feeling broken too.”

Izvršni direktor kompanije za upravljanje brodovima Anglo-Eastern Univan Group sa sjedištem u Hong Kongu, Bjørn Højgaard, odlučan u namjeri da istakne koga vidi kao stvarnog uzroka tekuće krize smjene posade, pozvao je u objavi na LinekdInu na bojkot luka, piše Splash247.

Način na koji se odnosimo prema pomorcima u 2021. godini apsolutno je sramotan. Od početka pandemije, odjeli za crewing diljem svijeta pokušali su olakšati smjene posade u teškim uvjetima. Pomorci kod kuće često ne mogu dobiti ugovor, možda zato što žive u zemlji s velikim brojem slučajeva zaraze COVID-om. A pomorci na brodu sve se više tretiraju kao izopćenici, unatoč činjenici da su tijekom cijele pandemije radili na održavanju globalnih lanaca opskrbe – na golemu korist ljudima i narodima diljem svijeta, rekao je Højgaard, a prenosi The Maritime Executive.

Nisu krivi upravitelji i kompanije. Oni čine sve što je u njihovoj moći kako bi se izvršile smjene posade u uvjetima koji se stalno mijenjaju. Pravi krivci ovdje su luke i države koje odluče da žele primati brodove i njihov teret, ali ne dopuštaju smjene posade, izjavio je Højgaard.

Højgaard je opisao kako čak i potpuno cijepljeni pomorci često moraju u karantenu ukupno 14-21 dan prije i nakon leta do luke ukrcaja, a nakon što uđu na brod, od njih se traži da se samoizoliraju još 14 dana dana, kako bi se smanjio rizik zaraze na brodu.

Kad ipak stignu na posao, rade udaljeni od obitelji, često bez odmora, ne znajući hoće li im se poštivati ​​trajanje ugovora, i uz jezivo saznanje da će ih, ako se ozlijede na poslu, mnoge zemlje odbiti ih odvesti na kopno kako bi se liječili.

One luke koje samo ‘uzimaju’, a ne ‘daju’ doista treba bojkotirati, zaključio je Højgaard.

Dok pomorska industrija sve veću pozornost pridaje dekarbonizaciji, kriza smjene posade nije završila, a operacije plovila još uvijek uvelike ovise o tisućama predanih pomoraca. Njihovi napori osobito su vidljivi u zakrčenim kontejnerskim lukama: u nedjelju je 71 kontejnerski brod čekao na pristajanje na prometnim terminalima u Long Beachu i Los Angelesu.

Najnovije izvješće Seafarers Happiness Index kojeg je objavio Mission to Seafarers daje potresnu sliku: razina zadovoljstva pomoraca pala je u drugom tromjesečju na 5,99/10, u usporedbi sa 6,46 u prvom tromjesečju.

Komentar jednog pomorca naveden u izvješću još bolje opisuje stvarno stanje: “We have broken sleep, broken systems, and people feeling broken too.”

Intervju

Kolumna

Lifestyle

Foto / video