O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Australija zabranila bulk carrieru pristajanje u luke zbog kršenja prava pomoraca

Australian Maritime Safety Authority (AMSA) zabranila je bulk carrieru WESTERN CALLAO pod zastavom Singapura pristajanje u australske luke na šest mjeseci nakon opetovanih prekršaja upravitelja broda, kompanije Bright Star Shipmanagement, javlja Splash247.

AMSA je provela inspekciju na brodu u Port Adelaideu u Južnoj Australiji 6. rujna 2021. godine, nakon pritužbe u vezi s potplaćivanjem pomoraca i problema s repatrijacijom.

Inspekcijom je utvrđeno da uvjeti ugovora koji su sklopljeni s 13 pomoraca na brodu nisu ispunjeni, odnosno da kompanija pomorcima duguje ukupno otprilike 29 000 američkih dolara. AMSA je također pronašla dokaze da su pomorci bili na brodu više od 12 mjeseci, unatoč stalnim obećanjima o repatrijaciji nakon isteka njihovih prvotnih ugovora u trajanju od 9 mjeseci.

Brod je zadržan zbog višestrukih kršenja Konvencije o radu pomoraca (MLC), a kompaniji je naloženo da plati nepodmirene plaće. Plovilu je kasnije dopušteno da se premjesti u Brisbane kako bi se izvršila smjena posade, a nakon što su posadi isplaćene plaće, AMSA je dopustila isplovljavanje. Brod je na putu za Indoneziju i neće se moći vratiti u australske luke šest mjeseci.

Michael Drake, izvršni direktor operacija AMSA-e, rekao je da ovo nije prvi put da je kompanija Bright Star Shipmanagement uhvaćena u kršenju Konvencije.

U srpnju 2020. AMSA je provela inspekciju na plovilu WESTERN CALLAO u Port Kembli u NSW-u, kada je utvrđeno da je osam pomorca bilo na brodu više od 11 mjeseci, rekao je Drake.

Također je dokazano da je da je na još jednom brodu iste kompanije, FURNESS SOUTHERN CROSS, 10 pomoraca provelo više od 14 mjeseci. Ovo je treći brod ove godine kojemu smo zabranili pristajanje zbog ozbiljnih i sramotnih kršenja Konvencije o radu pomoraca, zaključio je Drake.

Australian Maritime Safety Authority (AMSA) zabranila je bulk carrieru WESTERN CALLAO pod zastavom Singapura pristajanje u australske luke na šest mjeseci nakon opetovanih prekršaja upravitelja broda, kompanije Bright Star Shipmanagement, javlja Splash247.

AMSA je provela inspekciju na brodu u Port Adelaideu u Južnoj Australiji 6. rujna 2021. godine, nakon pritužbe u vezi s potplaćivanjem pomoraca i problema s repatrijacijom.

Inspekcijom je utvrđeno da uvjeti ugovora koji su sklopljeni s 13 pomoraca na brodu nisu ispunjeni, odnosno da kompanija pomorcima duguje ukupno otprilike 29 000 američkih dolara. AMSA je također pronašla dokaze da su pomorci bili na brodu više od 12 mjeseci, unatoč stalnim obećanjima o repatrijaciji nakon isteka njihovih prvotnih ugovora u trajanju od 9 mjeseci.

Brod je zadržan zbog višestrukih kršenja Konvencije o radu pomoraca (MLC), a kompaniji je naloženo da plati nepodmirene plaće. Plovilu je kasnije dopušteno da se premjesti u Brisbane kako bi se izvršila smjena posade, a nakon što su posadi isplaćene plaće, AMSA je dopustila isplovljavanje. Brod je na putu za Indoneziju i neće se moći vratiti u australske luke šest mjeseci.

Michael Drake, izvršni direktor operacija AMSA-e, rekao je da ovo nije prvi put da je kompanija Bright Star Shipmanagement uhvaćena u kršenju Konvencije.

U srpnju 2020. AMSA je provela inspekciju na plovilu WESTERN CALLAO u Port Kembli u NSW-u, kada je utvrđeno da je osam pomorca bilo na brodu više od 11 mjeseci, rekao je Drake.

Također je dokazano da je da je na još jednom brodu iste kompanije, FURNESS SOUTHERN CROSS, 10 pomoraca provelo više od 14 mjeseci. Ovo je treći brod ove godine kojemu smo zabranili pristajanje zbog ozbiljnih i sramotnih kršenja Konvencije o radu pomoraca, zaključio je Drake.

Intervju

Kolumna

Lifestyle

Foto / video