O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Iskra i Tehnomont potpisali ugovor za gradnju brzih brodica za hitnu medicinsku pomoć

Ugovor o javnoj nabavi za gradnju 6 brzih brodica za uspostavu hitne pomorske medicinske službe potpisali su jučer u luci Gaženica u Zadru Ministar zdravstva RH Vili Beroš i Zajednice ponuditelja Tehnomont Brodogradilište Pula i ISKRA brodogradilište 1 d.o.o. Šibenik, javlja Šibenik.in.

Brodice namjenski izgrađene i opremljene za hrvatsku pomorsku medicinsku službu podignut će kvalitetu skrbi za sve ozlijeđene i oboljele u hrvatskom priobalju, a koristit će se i za potrebe traganja i spašavanja u slučajevima pomorskih nesreća i pomorskih katastrofa.

Posao gradnje i opremanja šest brodica za hitnu medicinsku pomoć vrijedan je oko 76,4 milijuna kuna. Taj ga je domaći proizvodni konzorcij dobio, kao najpovoljniji ponuditelj, na natječaju koji je u lipnju 2020. godine raspisalo Ministarstvo zdravstva za projekt “Uspostave hitne medicinske pomorske službe brzim brodicama”, a financira se najvećim dijelom iz fondova EU. Ugovoreni rok izgradnje je 24 mjeseca.

Projekt brodice izradila je američka kompanija Metal Shark, koja je svjetski leader u projektiranju tog tipa plovila. Bit će duga oko 15 m, a postizat će maksimalnu brzinu od 35 čvora i moći će ploviti i u najtežim uvjetima na moru, poput olujnog nevremena, kada ne mogu djelovati ni helikopteri ni gliseri. Brodice će biti izgrađene od aluminijskih legura i opremljene suvremenom medicinskom opremom. Oba brodogradilišta organizirat će proizvodnju na optimalan način tako da će plovila sigurno biti isporučena u ugovorenom roku ili prije njega jer su više nego potrebna za obavljanje hitne pomoći na moru, kaže Aleš Ekar, direktor ISKRA brodogradilišta Šibenik

Plovila će biti stacionirana u Dubrovniku, Supetru na otoku Braču, Šibeniku, Zadru, Rabu i Malom Lošinju.

Iskra brodogradilište Šibenik i Tehnomont udružili su se u proizvodni konzorcij kako bi lakše dobili ovaj posao. Ujedinili su bogato znanje i iskustvo na području proizvodnje zahtijevanih plovila, ali to je vjerojatno početak njihove suradnje.

Tehnomont ima 300 zaposlenih, a 110 ih radi u njihovom brodogradilištu koje je najvećim dijelom orijentirano na gradnju patrolnih, turističkih, offshore, ribarskih, vatrogasnih i drugih brodova za široko svjetsko tržište, a pored gradnje brodova bavi se remontom i rekonstrukcijom postojećih brodova.

ISKRA brodogradilište Šibenik vodeće je remontno brodogradilište na istočnoj obali Jadranskog mora specijalizirano, stručno i tehnički osposobljeno i opremljeno za popravke, remont, konverzije i održavanje plovila dugih do 90 metara te gradnju novih brodova do 60 metara dužine. Najveća vrijednost koju sadrže nautičke usluge ISKRA brodogradilište Šibenik predstavlja 170 kvalificiranih radnika specijaliziranih za sve radove na trupu, opremi, motorima, elektrici i elektronici, kao i na opremanju i uređivanju brodskih interijera. Imaju i stalne kooperante pa je na zajedničkim poslovima stalno angažirano od 70 do 100 zaposlenika. Iskra Shipyard uspješno proizvodi aluminijske radne brodice za inozemno tržište, obavlja remont brodova HRM-a i Jadrolinije, a u posljednje vrijeme i jahti dužine preko 50 metara.

Ugovor o javnoj nabavi za gradnju 6 brzih brodica za uspostavu hitne pomorske medicinske službe potpisali su jučer u luci Gaženica u Zadru Ministar zdravstva RH Vili Beroš i Zajednice ponuditelja Tehnomont Brodogradilište Pula i ISKRA brodogradilište 1 d.o.o. Šibenik, javlja Šibenik.in.

Brodice namjenski izgrađene i opremljene za hrvatsku pomorsku medicinsku službu podignut će kvalitetu skrbi za sve ozlijeđene i oboljele u hrvatskom priobalju, a koristit će se i za potrebe traganja i spašavanja u slučajevima pomorskih nesreća i pomorskih katastrofa.

Posao gradnje i opremanja šest brodica za hitnu medicinsku pomoć vrijedan je oko 76,4 milijuna kuna. Taj ga je domaći proizvodni konzorcij dobio, kao najpovoljniji ponuditelj, na natječaju koji je u lipnju 2020. godine raspisalo Ministarstvo zdravstva za projekt “Uspostave hitne medicinske pomorske službe brzim brodicama”, a financira se najvećim dijelom iz fondova EU. Ugovoreni rok izgradnje je 24 mjeseca.

Projekt brodice izradila je američka kompanija Metal Shark, koja je svjetski leader u projektiranju tog tipa plovila. Bit će duga oko 15 m, a postizat će maksimalnu brzinu od 35 čvora i moći će ploviti i u najtežim uvjetima na moru, poput olujnog nevremena, kada ne mogu djelovati ni helikopteri ni gliseri. Brodice će biti izgrađene od aluminijskih legura i opremljene suvremenom medicinskom opremom. Oba brodogradilišta organizirat će proizvodnju na optimalan način tako da će plovila sigurno biti isporučena u ugovorenom roku ili prije njega jer su više nego potrebna za obavljanje hitne pomoći na moru, kaže Aleš Ekar, direktor ISKRA brodogradilišta Šibenik

Plovila će biti stacionirana u Dubrovniku, Supetru na otoku Braču, Šibeniku, Zadru, Rabu i Malom Lošinju.

Iskra brodogradilište Šibenik i Tehnomont udružili su se u proizvodni konzorcij kako bi lakše dobili ovaj posao. Ujedinili su bogato znanje i iskustvo na području proizvodnje zahtijevanih plovila, ali to je vjerojatno početak njihove suradnje.

Tehnomont ima 300 zaposlenih, a 110 ih radi u njihovom brodogradilištu koje je najvećim dijelom orijentirano na gradnju patrolnih, turističkih, offshore, ribarskih, vatrogasnih i drugih brodova za široko svjetsko tržište, a pored gradnje brodova bavi se remontom i rekonstrukcijom postojećih brodova.

ISKRA brodogradilište Šibenik vodeće je remontno brodogradilište na istočnoj obali Jadranskog mora specijalizirano, stručno i tehnički osposobljeno i opremljeno za popravke, remont, konverzije i održavanje plovila dugih do 90 metara te gradnju novih brodova do 60 metara dužine. Najveća vrijednost koju sadrže nautičke usluge ISKRA brodogradilište Šibenik predstavlja 170 kvalificiranih radnika specijaliziranih za sve radove na trupu, opremi, motorima, elektrici i elektronici, kao i na opremanju i uređivanju brodskih interijera. Imaju i stalne kooperante pa je na zajedničkim poslovima stalno angažirano od 70 do 100 zaposlenika. Iskra Shipyard uspješno proizvodi aluminijske radne brodice za inozemno tržište, obavlja remont brodova HRM-a i Jadrolinije, a u posljednje vrijeme i jahti dužine preko 50 metara.

Intervju

Kolumna

Lifestyle

Foto / video