OTP Groupama Banner

O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

OTP Groupama Banner

Kinesko brodogradilište gasi se zbog velikih dugova

Iz kineskog brodogradilišta Tianjin Xingang Ship Heavy Industry objavili su da će brodogradilište prestati s radom od kraja listopada. Vijest o gašenju brodogradilišta dolazi usprkos nedavnom porastu broja narudžbi u brodogradnji, posebno u Kini, koja predvodi u industriji brodogradnje, javlja The Maritime Executive.

Iz šangajskog International Maritime Information Research centra izvijestili su da se brodogradilište po drugi put u svojoj povijesti zatvara zbog velikih financijskih dugova. Brodogradilište posljednjih godina bilježi gubitke, što je dovelo do odluke o zatvaranju. Brodogradilište raskinulo ugovore o radu sa zaposlenicima i prestat će sa proizvodnjom do kraja mjeseca.

HTML Code here

Brodogradilište Tianjin Xinjiang se od 2017. godine bavilo izgradnjom novih brodova do 500 tisuća tona te na popravcima brodova do 300 tisuća tona. U Tianjin Xinjiangu gradili su se brodovi do 300 metara dužine.

Brodogradilište je u funkciji od 1940. godine, a prije dvadesetak godina je reorganizirano. 2000. godine ušlo je u stečaj, no sljedeće godine dovršilo se restrukturiranje poslovanja.

U Tianjinu je u lipnju 2021. godine dovršena izgradnja broda Global Mercy od 39 000 bruto tona za Stena RoRo. Plovilo je najveći svjetski civilni bolnički brod, a započet će s radom 2022. godine. Posebno dizajniran za Mercy Ships, radi se tehnološki najnaprednijem brod te vrste. Ima šest sala za operacije, 200 kreveta, laboratorij te opće, oftalmološke i stomatološke ordinacije. Ukupna površina bolničkog odjela je veća od 75 000 četvornih metara.

Brodogradilište je dovršilo i izgradnju dva bulk carriera od 210 000 dwt za COSCO Shipping Bulk Transportation Co. Plovila duga 300 metara dostavljena su u svibnju i lipnju ove godine, a radi se o ‘novoj generaciji bulk carriera’.

Narudžbe iz Tianjina vjerojatno će se podijeliti na druga kineska brodogradilišta u državnom vlasništvu, koja također prolaze restrukturiranje poslovanja radi poboljšanja rezultata. Narudžbe novih plovila najvjerojatnije će preuzeti Dalian Shipbuilding Industry, dok će popravke preuzeti Shanhaiguan Shipbuilding. Zasad nema detalja o veličini knjige narudžbi brodogradilišta.

Iz kineskog brodogradilišta Tianjin Xingang Ship Heavy Industry objavili su da će brodogradilište prestati s radom od kraja listopada. Vijest o gašenju brodogradilišta dolazi usprkos nedavnom porastu broja narudžbi u brodogradnji, posebno u Kini, koja predvodi u industriji brodogradnje, javlja The Maritime Executive.

Iz šangajskog International Maritime Information Research centra izvijestili su da se brodogradilište po drugi put u svojoj povijesti zatvara zbog velikih financijskih dugova. Brodogradilište posljednjih godina bilježi gubitke, što je dovelo do odluke o zatvaranju. Brodogradilište raskinulo ugovore o radu sa zaposlenicima i prestat će sa proizvodnjom do kraja mjeseca.

Brodogradilište Tianjin Xinjiang se od 2017. godine bavilo izgradnjom novih brodova do 500 tisuća tona te na popravcima brodova do 300 tisuća tona. U Tianjin Xinjiangu gradili su se brodovi do 300 metara dužine.

HTML Code here

Brodogradilište je u funkciji od 1940. godine, a prije dvadesetak godina je reorganizirano. 2000. godine ušlo je u stečaj, no sljedeće godine dovršilo se restrukturiranje poslovanja.

U Tianjinu je u lipnju 2021. godine dovršena izgradnja broda Global Mercy od 39 000 bruto tona za Stena RoRo. Plovilo je najveći svjetski civilni bolnički brod, a započet će s radom 2022. godine. Posebno dizajniran za Mercy Ships, radi se tehnološki najnaprednijem brod te vrste. Ima šest sala za operacije, 200 kreveta, laboratorij te opće, oftalmološke i stomatološke ordinacije. Ukupna površina bolničkog odjela je veća od 75 000 četvornih metara.

Brodogradilište je dovršilo i izgradnju dva bulk carriera od 210 000 dwt za COSCO Shipping Bulk Transportation Co. Plovila duga 300 metara dostavljena su u svibnju i lipnju ove godine, a radi se o ‘novoj generaciji bulk carriera’.

Narudžbe iz Tianjina vjerojatno će se podijeliti na druga kineska brodogradilišta u državnom vlasništvu, koja također prolaze restrukturiranje poslovanja radi poboljšanja rezultata. Narudžbe novih plovila najvjerojatnije će preuzeti Dalian Shipbuilding Industry, dok će popravke preuzeti Shanhaiguan Shipbuilding. Zasad nema detalja o veličini knjige narudžbi brodogradilišta.

MOŽE VAS ZANIMATI