O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Kinesko brodogradilište gasi se zbog velikih dugova

Iz kineskog brodogradilišta Tianjin Xingang Ship Heavy Industry objavili su da će brodogradilište prestati s radom od kraja listopada. Vijest o gašenju brodogradilišta dolazi usprkos nedavnom porastu broja narudžbi u brodogradnji, posebno u Kini, koja predvodi u industriji brodogradnje, javlja The Maritime Executive.

Iz šangajskog International Maritime Information Research centra izvijestili su da se brodogradilište po drugi put u svojoj povijesti zatvara zbog velikih financijskih dugova. Brodogradilište posljednjih godina bilježi gubitke, što je dovelo do odluke o zatvaranju. Brodogradilište raskinulo ugovore o radu sa zaposlenicima i prestat će sa proizvodnjom do kraja mjeseca.

Brodogradilište Tianjin Xinjiang se od 2017. godine bavilo izgradnjom novih brodova do 500 tisuća tona te na popravcima brodova do 300 tisuća tona. U Tianjin Xinjiangu gradili su se brodovi do 300 metara dužine.

Brodogradilište je u funkciji od 1940. godine, a prije dvadesetak godina je reorganizirano. 2000. godine ušlo je u stečaj, no sljedeće godine dovršilo se restrukturiranje poslovanja.

U Tianjinu je u lipnju 2021. godine dovršena izgradnja broda Global Mercy od 39 000 bruto tona za Stena RoRo. Plovilo je najveći svjetski civilni bolnički brod, a započet će s radom 2022. godine. Posebno dizajniran za Mercy Ships, radi se tehnološki najnaprednijem brod te vrste. Ima šest sala za operacije, 200 kreveta, laboratorij te opće, oftalmološke i stomatološke ordinacije. Ukupna površina bolničkog odjela je veća od 75 000 četvornih metara.

Brodogradilište je dovršilo i izgradnju dva bulk carriera od 210 000 dwt za COSCO Shipping Bulk Transportation Co. Plovila duga 300 metara dostavljena su u svibnju i lipnju ove godine, a radi se o ‘novoj generaciji bulk carriera’.

Narudžbe iz Tianjina vjerojatno će se podijeliti na druga kineska brodogradilišta u državnom vlasništvu, koja također prolaze restrukturiranje poslovanja radi poboljšanja rezultata. Narudžbe novih plovila najvjerojatnije će preuzeti Dalian Shipbuilding Industry, dok će popravke preuzeti Shanhaiguan Shipbuilding. Zasad nema detalja o veličini knjige narudžbi brodogradilišta.

Iz kineskog brodogradilišta Tianjin Xingang Ship Heavy Industry objavili su da će brodogradilište prestati s radom od kraja listopada. Vijest o gašenju brodogradilišta dolazi usprkos nedavnom porastu broja narudžbi u brodogradnji, posebno u Kini, koja predvodi u industriji brodogradnje, javlja The Maritime Executive.

Iz šangajskog International Maritime Information Research centra izvijestili su da se brodogradilište po drugi put u svojoj povijesti zatvara zbog velikih financijskih dugova. Brodogradilište posljednjih godina bilježi gubitke, što je dovelo do odluke o zatvaranju. Brodogradilište raskinulo ugovore o radu sa zaposlenicima i prestat će sa proizvodnjom do kraja mjeseca.

Brodogradilište Tianjin Xinjiang se od 2017. godine bavilo izgradnjom novih brodova do 500 tisuća tona te na popravcima brodova do 300 tisuća tona. U Tianjin Xinjiangu gradili su se brodovi do 300 metara dužine.

Brodogradilište je u funkciji od 1940. godine, a prije dvadesetak godina je reorganizirano. 2000. godine ušlo je u stečaj, no sljedeće godine dovršilo se restrukturiranje poslovanja.

U Tianjinu je u lipnju 2021. godine dovršena izgradnja broda Global Mercy od 39 000 bruto tona za Stena RoRo. Plovilo je najveći svjetski civilni bolnički brod, a započet će s radom 2022. godine. Posebno dizajniran za Mercy Ships, radi se tehnološki najnaprednijem brod te vrste. Ima šest sala za operacije, 200 kreveta, laboratorij te opće, oftalmološke i stomatološke ordinacije. Ukupna površina bolničkog odjela je veća od 75 000 četvornih metara.

Brodogradilište je dovršilo i izgradnju dva bulk carriera od 210 000 dwt za COSCO Shipping Bulk Transportation Co. Plovila duga 300 metara dostavljena su u svibnju i lipnju ove godine, a radi se o ‘novoj generaciji bulk carriera’.

Narudžbe iz Tianjina vjerojatno će se podijeliti na druga kineska brodogradilišta u državnom vlasništvu, koja također prolaze restrukturiranje poslovanja radi poboljšanja rezultata. Narudžbe novih plovila najvjerojatnije će preuzeti Dalian Shipbuilding Industry, dok će popravke preuzeti Shanhaiguan Shipbuilding. Zasad nema detalja o veličini knjige narudžbi brodogradilišta.

Intervju

Kolumna

Lifestyle

Foto / video