O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Gvinejski zaljev: Napadnut MSC-ov kontejneraš, spasila ga ruska mornarica

Kontejnerski brod MSC LUCIA napadnut je u Gvinejskom zaljevu u jutarnjim satima u ponedjeljak, 25. listopada. Kako izvještava The Maritime Executive, brod ruske mornarice uspješno je obranio MSC Luciu od napadača.

Kontejneraš MSC Lucia prošlog tjedna pristao je u luku San Pedro u Obali Bjelokosti, a zatim je 22. listopada stigao u Lome, Togo. Krenuo je iz Lomea u jutarnjim satima 24. listopada prema jugoistoku preko Gvinejskog zaljeva. U ponedjeljak, 25. listopada, oko 09:00 GMT ujutro, na poziciji oko 150 Nm sjeverozapadno od otoka Sao Tome, MSC Lucia je usporio i konačno se zaustavio, na temelju AIS podataka koje je dostavio Pole Star.

Kako javlja gCaptain, Dryad Global objavio je da se na MSC Luciu ukrcao nepoznat broj napadača otprilike 86 Nm jugozapadno od priobalnog naftnog terminala Agbami, koji se nalazi otprilike 70 Nm jugozapadno od delte Nigera.

FleetMon prenosi da je kontejnerašu prvo prišao opskrbni brod ruske mornarice AKADEMIK PASHIN, koji je, uz razarača klase Udaloy VICE-ADMIRAL KULAKOV i tegljača, bio dio flote ruske mornarice koja je prolazila ovim područjem.

Rusko Ministarstvo obrane priopćilo je da je razarač Vice-Admiral Kulakov primio signal za pomoć s MSC Lucie, uz informaciju da su se naoružani napadači približili gliserom i popeli se na brod. Posada MSC Lucie zatim se povukla u strojarnicu radi sigurnosti.

Foto: The Maritime Executive

S Kulakova je zatim upućen helikopter Kumov Ka-27PS prevozeći skupinu ruskih marinaca. Nakon što su uočili helikopter koji se približavao, pirati su pobjegli s MSC Lucie, ‘ušli u brzi čamac i punom brzinom krenuli prema obali’, priopćilo je ministarstvo.

Prema posljednjim dostupnim podacima, MSC Lucia je trenutno na putu prema svom odredištu, luci u kamerunskom gradu Douala, uz pratnju ruske mornarice.

MSC lucia je kontejnerski brod od 1 951 teu, dužine 189 metara, u vlasništvu Mediterranean Shipping Company. Izgrađen je 1985. godine i trenutno plovi pod zastavom Paname. Nije poznato koliko je ljudi bilo na brodu u trenutku napada, objavio je The Maritime Post.

Foto: The Maritime Executive

Podsjetimo, najnovije izvješće o piratstvu ICC Međunarodnog pomorskog ureda (IMB) pokazalo je da je na svjetskoj razini broj prijavljenih incidenata piratstva i oružanih pljački brodova pao na najniže razine u posljednjih nekoliko desetljeća.

U Gvinejskom zaljevu, IMB izvještava o samo 28 incidenata piratstva i oružanih pljački u prvih devet mjeseci 2021. godine, u usporedbi s 46 u istom razdoblju lani. U Nigeriji su zabilježena samo četiri incidenta u prvih devet mjeseci 2021. godine, u odnosu na 17 u 2020. i 41 u 2018. godini. U trećem kvartalu 2021. samo je jedan član posade otet, u usporedbi s 31 članom posade u pet odvojenih incidenata tijekom istog razdoblja u 2020. godini.

Pozdravljamo smanjenje broja slučajeva piratstva i oružanih pljački u Gvinejskom zaljevu i napore koje su poduzele vlasti u regiji, rekao je Michael Howlett, direktor IMB-a. Međutim, potrebno je uložiti trajne napore kako bi se osigurala stalna sigurnost pomoraca koji plove ovim područjem.

Foto: The Maritime Executive

Kontejnerski brod MSC LUCIA napadnut je u Gvinejskom zaljevu u jutarnjim satima u ponedjeljak, 25. listopada. Kako izvještava The Maritime Executive, brod ruske mornarice uspješno je obranio MSC Luciu od napadača.

Kontejneraš MSC Lucia prošlog tjedna pristao je u luku San Pedro u Obali Bjelokosti, a zatim je 22. listopada stigao u Lome, Togo. Krenuo je iz Lomea u jutarnjim satima 24. listopada prema jugoistoku preko Gvinejskog zaljeva. U ponedjeljak, 25. listopada, oko 09:00 GMT ujutro, na poziciji oko 150 Nm sjeverozapadno od otoka Sao Tome, MSC Lucia je usporio i konačno se zaustavio, na temelju AIS podataka koje je dostavio Pole Star.

Kako javlja gCaptain, Dryad Global objavio je da se na MSC Luciu ukrcao nepoznat broj napadača otprilike 86 Nm jugozapadno od priobalnog naftnog terminala Agbami, koji se nalazi otprilike 70 Nm jugozapadno od delte Nigera.

FleetMon prenosi da je kontejnerašu prvo prišao opskrbni brod ruske mornarice AKADEMIK PASHIN, koji je, uz razarača klase Udaloy VICE-ADMIRAL KULAKOV i tegljača, bio dio flote ruske mornarice koja je prolazila ovim područjem.

Rusko Ministarstvo obrane priopćilo je da je razarač Vice-Admiral Kulakov primio signal za pomoć s MSC Lucie, uz informaciju da su se naoružani napadači približili gliserom i popeli se na brod. Posada MSC Lucie zatim se povukla u strojarnicu radi sigurnosti.

Foto: The Maritime Executive

S Kulakova je zatim upućen helikopter Kumov Ka-27PS prevozeći skupinu ruskih marinaca. Nakon što su uočili helikopter koji se približavao, pirati su pobjegli s MSC Lucie, ‘ušli u brzi čamac i punom brzinom krenuli prema obali’, priopćilo je ministarstvo.

Prema posljednjim dostupnim podacima, MSC Lucia je trenutno na putu prema svom odredištu, luci u kamerunskom gradu Douala, uz pratnju ruske mornarice.

MSC lucia je kontejnerski brod od 1 951 teu, dužine 189 metara, u vlasništvu Mediterranean Shipping Company. Izgrađen je 1985. godine i trenutno plovi pod zastavom Paname. Nije poznato koliko je ljudi bilo na brodu u trenutku napada, objavio je The Maritime Post.

Foto: The Maritime Executive

Podsjetimo, najnovije izvješće o piratstvu ICC Međunarodnog pomorskog ureda (IMB) pokazalo je da je na svjetskoj razini broj prijavljenih incidenata piratstva i oružanih pljački brodova pao na najniže razine u posljednjih nekoliko desetljeća.

U Gvinejskom zaljevu, IMB izvještava o samo 28 incidenata piratstva i oružanih pljački u prvih devet mjeseci 2021. godine, u usporedbi s 46 u istom razdoblju lani. U Nigeriji su zabilježena samo četiri incidenta u prvih devet mjeseci 2021. godine, u odnosu na 17 u 2020. i 41 u 2018. godini. U trećem kvartalu 2021. samo je jedan član posade otet, u usporedbi s 31 članom posade u pet odvojenih incidenata tijekom istog razdoblja u 2020. godini.

Pozdravljamo smanjenje broja slučajeva piratstva i oružanih pljački u Gvinejskom zaljevu i napore koje su poduzele vlasti u regiji, rekao je Michael Howlett, direktor IMB-a. Međutim, potrebno je uložiti trajne napore kako bi se osigurala stalna sigurnost pomoraca koji plove ovim područjem.

Foto: The Maritime Executive

Intervju

Kolumna

Lifestyle

Foto / video