O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

»3. maj« ove godine ima gubitak od 25 milijuna kuna: U izgradnji 2 broda i polarni kruzer

Riječko brodogradilište »3. maj« je u devet mjeseci ove godine ostvarilo ukupne prihode u iznosu od 203 milijuna kuna, uz evidentirani gubitak od 25 milijuna kuna – iskazuje se u objavljenom izvješću o poslovanju za treći kvartal ove godine. Iskazani minus u najvećoj mjeri nastao je iz redovnog poslovanja škvera, uz pojašnjenje da razloge treba tražiti u nemogućnosti postizanja optimalne zaposlenosti proizvodnih kapaciteta, javlja Novi list.

Riječko brodogradilište u ovom trenutku zaposleno je završnim opremanjem dvaju brodova te gradnjom trupa za novi polarni kruzer Scenic grupe.

Riječ je o 2 broda, tankeru »Santiago«, odnosno novogradnji 723, za koji je prema posljednjem gantogramu predviđeno da će biti završen i spreman za isporuku u prvom kvartalu iduće godine. Radi se i na brodu za prijevoz 7.000 automobila, za koji je nedavno okočan postupak prodaje putem međunarodnog javnog poziva.

Iz resornog Ministarstva gospodarstva i održivog razvoja sredinom listopada objavili su da je najvišu cijenu za tu novogradnju ponudila grčka brodarska kompanija Neptune Lines s kojom se trenutno usuglašavaju ili su već pri kraju odredbe kupoprodajnog ugovora. Podatak o ponuđenoj cijeni još nije objavljen, no iz dobro upućenih krugova, informacija je da je postignuta cijena nadmašila prvotna očekivanja, čemu je pridonijela i aktualna situacija na svjetskom pomorskom tržištu na kojemu vlada iznimna glad za dostupnim brodskim prostorom, a cijene vozarina lete u nebo. Prije potpisivanja ugovora s Grcima, suglasnost na tekst i sadržaj kupoprodajnog ugovora mora dati Vlada.

Riječko brodogradilište ovog je ljeta dražbovalo i za jednu kunu preuzelo novogradnju 527 koja se još prije nekoliko godina počela graditi na jednom od trećemajskih navoza, a vodila se kao dio stečajne mase Uljanika. U pitanju je trup za samoiskrcavajući brod za prijevoz rasutog tereta namijenjen za plovidbu sjevernoameričkim Velikim jezerima, pa su u »3. maju« krenuli u pregovore s kanadskim brodarom Algoma kojem su, podsjetimo, već isporučili jedan takav brod, samo nešto manjih dimenzija, u rujnu prošle godine. Kako Novi list neslužbeno doznaje, razgovori s Kanađanima ušli su u završnu fazu.

Riječko brodogradilište »3. maj« je u devet mjeseci ove godine ostvarilo ukupne prihode u iznosu od 203 milijuna kuna, uz evidentirani gubitak od 25 milijuna kuna – iskazuje se u objavljenom izvješću o poslovanju za treći kvartal ove godine. Iskazani minus u najvećoj mjeri nastao je iz redovnog poslovanja škvera, uz pojašnjenje da razloge treba tražiti u nemogućnosti postizanja optimalne zaposlenosti proizvodnih kapaciteta, javlja Novi list.

Riječko brodogradilište u ovom trenutku zaposleno je završnim opremanjem dvaju brodova te gradnjom trupa za novi polarni kruzer Scenic grupe.

Riječ je o 2 broda, tankeru »Santiago«, odnosno novogradnji 723, za koji je prema posljednjem gantogramu predviđeno da će biti završen i spreman za isporuku u prvom kvartalu iduće godine. Radi se i na brodu za prijevoz 7.000 automobila, za koji je nedavno okočan postupak prodaje putem međunarodnog javnog poziva.

Iz resornog Ministarstva gospodarstva i održivog razvoja sredinom listopada objavili su da je najvišu cijenu za tu novogradnju ponudila grčka brodarska kompanija Neptune Lines s kojom se trenutno usuglašavaju ili su već pri kraju odredbe kupoprodajnog ugovora. Podatak o ponuđenoj cijeni još nije objavljen, no iz dobro upućenih krugova, informacija je da je postignuta cijena nadmašila prvotna očekivanja, čemu je pridonijela i aktualna situacija na svjetskom pomorskom tržištu na kojemu vlada iznimna glad za dostupnim brodskim prostorom, a cijene vozarina lete u nebo. Prije potpisivanja ugovora s Grcima, suglasnost na tekst i sadržaj kupoprodajnog ugovora mora dati Vlada.

Riječko brodogradilište ovog je ljeta dražbovalo i za jednu kunu preuzelo novogradnju 527 koja se još prije nekoliko godina počela graditi na jednom od trećemajskih navoza, a vodila se kao dio stečajne mase Uljanika. U pitanju je trup za samoiskrcavajući brod za prijevoz rasutog tereta namijenjen za plovidbu sjevernoameričkim Velikim jezerima, pa su u »3. maju« krenuli u pregovore s kanadskim brodarom Algoma kojem su, podsjetimo, već isporučili jedan takav brod, samo nešto manjih dimenzija, u rujnu prošle godine. Kako Novi list neslužbeno doznaje, razgovori s Kanađanima ušli su u završnu fazu.

Intervju

Kolumna

Lifestyle

Foto / video