O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

U nesreći na Pacifiku izgubljen veći broj kontejnera

Cure neki detalji o nesreći koja se dogodila na Pacifiku, a u kojoj je izgubljena veća količina kontejnera. FleetMon je izvijestio da je kontejnerski brod COSCO NAGOYA od 4.506 TEU, izgrađen 2008., bio prisiljen vratiti se u Aziju nakon što je s broda u more pao veći broj kontejnera kod ruskih Kurilskih otoka, prenosi Splash247.

Brod je bio na putu iz Busana prema Long Beachu kada se 24. studenog dogodila nesreća. Za sada nije otkriven točan broj oštećenih ili izgubljenih kontejnera.

Brod pod panamskom zastavom vratio se i stigao u Gwangyang u Južnoj Koreji 29. studenog, kako pokazuju podaci zabilježeni na MarineTraffic-u. Dana 2. prosinca konačno je uspio pristati i sada je u tijeku petodnevna istraga, nakon čega će se donijeti odluka hoće li se brod poslati na popravak u Kinu ili će mu se dozvoliti nastavak plovidbe.

Prema prvim neslužbenim informacijama, postoji mogućnost da se radi o prilično ozbiljnom incidentu, objavili su iz WK Webstera, koji pruža usluge tzv. kargo osiguranja.

Isti brod imao je sličnu nesreću 2013. godine, kada je tijekom plovidbe Atlantikom s broda ispalo 79 kontejnera.

Zbog loših vremenskih uvjeta, prošle zime došlo je do niza nesreća na Pacifiku u kojima je izgubljen velik broj kontejnera, što je rezultiralo potraživanjima teškima nekoliko stotina milijuna dolara od osiguravajućih kuća.

Foto: Splash247

Cure neki detalji o nesreći koja se dogodila na Pacifiku, a u kojoj je izgubljena veća količina kontejnera. FleetMon je izvijestio da je kontejnerski brod COSCO NAGOYA od 4.506 TEU, izgrađen 2008., bio prisiljen vratiti se u Aziju nakon što je s broda u more pao veći broj kontejnera kod ruskih Kurilskih otoka, prenosi Splash247.

Brod je bio na putu iz Busana prema Long Beachu kada se 24. studenog dogodila nesreća. Za sada nije otkriven točan broj oštećenih ili izgubljenih kontejnera.

Brod pod panamskom zastavom vratio se i stigao u Gwangyang u Južnoj Koreji 29. studenog, kako pokazuju podaci zabilježeni na MarineTraffic-u. Dana 2. prosinca konačno je uspio pristati i sada je u tijeku petodnevna istraga, nakon čega će se donijeti odluka hoće li se brod poslati na popravak u Kinu ili će mu se dozvoliti nastavak plovidbe.

Prema prvim neslužbenim informacijama, postoji mogućnost da se radi o prilično ozbiljnom incidentu, objavili su iz WK Webstera, koji pruža usluge tzv. kargo osiguranja.

Isti brod imao je sličnu nesreću 2013. godine, kada je tijekom plovidbe Atlantikom s broda ispalo 79 kontejnera.

Zbog loših vremenskih uvjeta, prošle zime došlo je do niza nesreća na Pacifiku u kojima je izgubljen velik broj kontejnera, što je rezultiralo potraživanjima teškima nekoliko stotina milijuna dolara od osiguravajućih kuća.

Foto: Splash247

Intervju

Kolumna

Lifestyle

Foto / video