O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Novi brod plovit će prema Brijunima: Potpisana primopredaja putničkog broda “Mali Brijun”

Na badnjak je potpisana primopredaja i time je Nacionalni park Brijuni dobio u vlasništvo novi brod – Mali Brijun, javlja Glas Istre.

Putnički brod “Mali Brijun” za Javnu ustanovu Nacionalni park Brijuni porinut je 30. lipnja u pulskom Tehnomont Brodogradilištu. Brod je katamaranskog tipa, dužine 21,85 metara, širine 9 metara, s kapacitetom od 150 putnika i 3 člana posade.

U zatvorenom putničkom prostoru ima 100 sjedećih mjesta, od čega deset za osobe s tjelesnim invaliditetom koja koriste invalidska kolica. U otvorenom, ali natkrivenom putničkom prostoru ima 50 sjedećih mjesta. Brod je aluminijske konstrukcije i pogonjen diesel električnom propulzijom.

Projektiranje i gradnja novog putničkog broda za Nacionalni park Brijuni jedna je od aktivnosti projekta “Novo ruho Brijuna” sufinanciranog u okviru Operativnog programa “Konkurentnost i kohezija 2014.–2020.” iz Europskog fonda za regionalni razvoj i Fonda za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost.

Ravnatelj Javne ustanove Nacionalni park Brijuni dr. sc. Marno Milotić bio je aktivno uključen u realizaciju cjelokupne projektne aktivnosti.

Projektiranje i gradnja broda ‘Mali Brijun’ aktivnost je “Novog ruha Brijuna”, najvećeg brijunskog projekta do sada, prvog projekta iz ESI (europskih strukturnih i investicijskih) fondova na Brijunima koji se sufinancira sredstvima Europskog fonda za regionalni razvoj, Fonda za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost te jednim dijelom vlastitim sredstvima javne ustanove.

Brodovi su vrlo važan čimbenik u radu naše ustanove jer cjelokupni posjetiteljski program i poslovanje ovisi o njima pa možemo slobodno reći da su oni ključ funkcioniranja Parka. Ovaj brod će biti žila kucavica poslovanja na otoku Mali Brijun jer bez njega nemamo mogućnost staviti taj otok u funkciju i realizirati sve nove programe koje tamo pripremamo, komentirao je ravnatelj.

Zahvalio je cijelom timu JU NP Brijuni koji je sudjelovao u procesu pripreme te provođenju projektiranja i gradnje broda, uz pomoć vanjskih stručnjaka za brodogradnju, stručnih nadzornika, nekadašnjih Uljanikovih inženjera i Tehnomontovih radnika.

Ugovor o projektiranju i gradnji putničkog broda između Javne ustanove Nacionalni park Brijuni pod vodstvom ravnatelja JU NP Brijuni dr.sc. Marna Milotića i Tehnomont – Brodogradilišta Pula d.o.o., ukupne vrijednosti 15.435.000,00 kuna (12.348.000,00 + PDV) potpisan je u prosincu 2019. godine, a njegovu provedbu provodio je stručni nadzor obrta Studio 360 iz Zagreba.

Ugovor o izvođenju građevinsko-obrtničkih radova na objektima na Malom Brijunu privodi se kraju te će zahvaljujući njemu otok Mali Brijun dobiti nove smještajne kapacitete za provođenje posebnih programa poput škola u prirodi, znanstvenih, umjetničkih i stručnih radionica.

Ukupna vrijednost projekta određena je na maksimalnih 41,7 milijuna kuna. Ukupno prihvatljivi troškovi projekta iznose 32,1 milijun kuna od čega se iz Europskog fonda za regionalni razvoj osigurava 85%, iz Fonda za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost 15% sredstava.

Opći cilj projekta “Novo ruho Brijuna” je unaprjeđenje upravljanja Nacionalnim parkom Brijuni na principima održivog korištenja prirodne baštine s ciljem društveno–gospodarskog razvoja lokalne zajednice kroz razvoj posjetiteljske infrastrukture i atraktivnih turističkih sadržaja te podizanje razine znanja posjetitelja o važnosti prirodne baštine.

Već realizirane značajnije aktivnosti ovog projekta su nabava i uspostava novog info punkta na Velikom Brijunu s interaktivnim ekranom koji prezentira sve brijunske atrakcije, nabava dva homologirana turistička vlaka koji omogućuju razgled otoka i osobama u invalidskim kolicima, uređenje Ljetnog kina, otkup filmova s tematikom zaštite prirode te arhivskih snimaka o Brijunima i izrada Cites aplikacije o ugroženim životinjskim vrstama.

Ne manje značajne su i nabave raznih intelektualnih usluga poput edukacije djelatnika, izrade hidrogeološke studije, studije upravljanja posjetiteljima te ugovori trenutno u provedbi, poput usluga izrade interpretacije brijunske baštine zahvaljujući kojima će Brijuni dobiti kvalitetne podloge za usmjeravanje budućeg razvoja otočja te suvremeniju prezentaciju prirodne i kulturne baštine. Tu su i ugovori o građevinsko-obrtničkim i konzervatorsko-restauratorskim radovima na Velikom Brijunu zahvaljujući kojima će i spomen obilježje Živa voda te Kompresorska stanica dobiti “novo ruho”. 

Na badnjak je potpisana primopredaja i time je Nacionalni park Brijuni dobio u vlasništvo novi brod – Mali Brijun, javlja Glas Istre.

Putnički brod “Mali Brijun” za Javnu ustanovu Nacionalni park Brijuni porinut je 30. lipnja u pulskom Tehnomont Brodogradilištu. Brod je katamaranskog tipa, dužine 21,85 metara, širine 9 metara, s kapacitetom od 150 putnika i 3 člana posade.

U zatvorenom putničkom prostoru ima 100 sjedećih mjesta, od čega deset za osobe s tjelesnim invaliditetom koja koriste invalidska kolica. U otvorenom, ali natkrivenom putničkom prostoru ima 50 sjedećih mjesta. Brod je aluminijske konstrukcije i pogonjen diesel električnom propulzijom.

Projektiranje i gradnja novog putničkog broda za Nacionalni park Brijuni jedna je od aktivnosti projekta “Novo ruho Brijuna” sufinanciranog u okviru Operativnog programa “Konkurentnost i kohezija 2014.–2020.” iz Europskog fonda za regionalni razvoj i Fonda za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost.

Ravnatelj Javne ustanove Nacionalni park Brijuni dr. sc. Marno Milotić bio je aktivno uključen u realizaciju cjelokupne projektne aktivnosti.

Projektiranje i gradnja broda ‘Mali Brijun’ aktivnost je “Novog ruha Brijuna”, najvećeg brijunskog projekta do sada, prvog projekta iz ESI (europskih strukturnih i investicijskih) fondova na Brijunima koji se sufinancira sredstvima Europskog fonda za regionalni razvoj, Fonda za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost te jednim dijelom vlastitim sredstvima javne ustanove.

Brodovi su vrlo važan čimbenik u radu naše ustanove jer cjelokupni posjetiteljski program i poslovanje ovisi o njima pa možemo slobodno reći da su oni ključ funkcioniranja Parka. Ovaj brod će biti žila kucavica poslovanja na otoku Mali Brijun jer bez njega nemamo mogućnost staviti taj otok u funkciju i realizirati sve nove programe koje tamo pripremamo, komentirao je ravnatelj.

Zahvalio je cijelom timu JU NP Brijuni koji je sudjelovao u procesu pripreme te provođenju projektiranja i gradnje broda, uz pomoć vanjskih stručnjaka za brodogradnju, stručnih nadzornika, nekadašnjih Uljanikovih inženjera i Tehnomontovih radnika.

Ugovor o projektiranju i gradnji putničkog broda između Javne ustanove Nacionalni park Brijuni pod vodstvom ravnatelja JU NP Brijuni dr.sc. Marna Milotića i Tehnomont – Brodogradilišta Pula d.o.o., ukupne vrijednosti 15.435.000,00 kuna (12.348.000,00 + PDV) potpisan je u prosincu 2019. godine, a njegovu provedbu provodio je stručni nadzor obrta Studio 360 iz Zagreba.

Ugovor o izvođenju građevinsko-obrtničkih radova na objektima na Malom Brijunu privodi se kraju te će zahvaljujući njemu otok Mali Brijun dobiti nove smještajne kapacitete za provođenje posebnih programa poput škola u prirodi, znanstvenih, umjetničkih i stručnih radionica.

Ukupna vrijednost projekta određena je na maksimalnih 41,7 milijuna kuna. Ukupno prihvatljivi troškovi projekta iznose 32,1 milijun kuna od čega se iz Europskog fonda za regionalni razvoj osigurava 85%, iz Fonda za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost 15% sredstava.

Opći cilj projekta “Novo ruho Brijuna” je unaprjeđenje upravljanja Nacionalnim parkom Brijuni na principima održivog korištenja prirodne baštine s ciljem društveno–gospodarskog razvoja lokalne zajednice kroz razvoj posjetiteljske infrastrukture i atraktivnih turističkih sadržaja te podizanje razine znanja posjetitelja o važnosti prirodne baštine.

Već realizirane značajnije aktivnosti ovog projekta su nabava i uspostava novog info punkta na Velikom Brijunu s interaktivnim ekranom koji prezentira sve brijunske atrakcije, nabava dva homologirana turistička vlaka koji omogućuju razgled otoka i osobama u invalidskim kolicima, uređenje Ljetnog kina, otkup filmova s tematikom zaštite prirode te arhivskih snimaka o Brijunima i izrada Cites aplikacije o ugroženim životinjskim vrstama.

Ne manje značajne su i nabave raznih intelektualnih usluga poput edukacije djelatnika, izrade hidrogeološke studije, studije upravljanja posjetiteljima te ugovori trenutno u provedbi, poput usluga izrade interpretacije brijunske baštine zahvaljujući kojima će Brijuni dobiti kvalitetne podloge za usmjeravanje budućeg razvoja otočja te suvremeniju prezentaciju prirodne i kulturne baštine. Tu su i ugovori o građevinsko-obrtničkim i konzervatorsko-restauratorskim radovima na Velikom Brijunu zahvaljujući kojima će i spomen obilježje Živa voda te Kompresorska stanica dobiti “novo ruho”. 

Intervju

Kolumna

Lifestyle

Foto / video