O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Sueski kanal ostvario rekordne rezultate u 2021.

Uprava Sueskog kanala (SCA) izvijestila je o rekordnim rezultatima u 2021. godini. Navodeći uspješan rad marketinškog tima i fleksibilni pristup u radu, SCA navodi da je Sueski kanal prošle godine ostvario najbolju godinu u svojoj povijesti, javlja The Maritime Executive.

Sueski kanal u 2021. godini ostvario je najveći godišnji prihod u svojoj povijesti u iznosu od 6,3 milijarde dolara te najveću godišnju neto tonažu od 1,27 milijardi tona“, izvijestio je Osama Rabie, predsjednik Uprave Sueskog kanala.

Prihodi u 2021. porasli su za 12,8 posto u odnosu na 2020. godinu, unatoč prekidu u radu kanala i troškovima povezanim s nasukavanjem Ever Givena u ožujku. Povećanje prihoda od 1,1 milijardu dolara SCA pripisuje uspješnom radu marketinškog tima i suradnji s brodarskim kompanijama tijekom pandemije. Kao primjer navode smanjenje naknada za prolazak kanalom od 15 posto za putničke brodove i suradnju pri repatrijacijama posade.

Ukupno je kroz kanal u cijeloj godini prošlo 20.694 brodova, što je povećanje od 10 posto u odnosu na 2020. godinu. Neto tonaža porasla je za 8,5 posto na 1,27 milijardi tona. Usporedbe radi, SCA navodi da je ukupni porast u svjetskoj trgovini u 2021. iznosio manje od četiri posto.

Ukupno 1532 plovila prošla su kanalom po prvi put i ostvarila skoro 600 milijuna dolara novih prihoda.

Porast je zabilježen u svim glavnim sektorima brodarstva, a predvode brodovi za prijevoz LNG-a, kojih je u 2021. kanalom prošlo ukupno 937. Riječ je o porastu za više od trećine u odnosu na lani. Ipak, najviše tranzita ostvarili su kontejnerski brodovi – njih ukupno 5.186, što je za 10 posto više u odnosu na prethodnu godinu. Tranziti bulk carriera u 2021. predstavljali su oko 16% ukupnog broja prolazaka brodova kanalom, a ukupno su kanalu po prvi put u povijesti donijeli više od milijardu dolara prihoda.

U 2022. godini SCA ipak planira povećati naknade za prolazak kanalom za šest posto, i to za gotovo sve vrste brodova osim brodova za prijevoz LNG-a. SCA u 2022. također planira poduzeti određene mjere kako bi se potaklo “zeleno brodarstvo” u obliku poticaja za ekološki prihvatljive brodove te korištenja obnovljivih izvora energije u svom poslovanju. Također se planira proširenje i produbljivanje gotovo 20 milja kanala što će, kaže SCA, povećati sigurnost plovidbe za 28 posto.

Uprava Sueskog kanala (SCA) izvijestila je o rekordnim rezultatima u 2021. godini. Navodeći uspješan rad marketinškog tima i fleksibilni pristup u radu, SCA navodi da je Sueski kanal prošle godine ostvario najbolju godinu u svojoj povijesti, javlja The Maritime Executive.

Sueski kanal u 2021. godini ostvario je najveći godišnji prihod u svojoj povijesti u iznosu od 6,3 milijarde dolara te najveću godišnju neto tonažu od 1,27 milijardi tona“, izvijestio je Osama Rabie, predsjednik Uprave Sueskog kanala.

Prihodi u 2021. porasli su za 12,8 posto u odnosu na 2020. godinu, unatoč prekidu u radu kanala i troškovima povezanim s nasukavanjem Ever Givena u ožujku. Povećanje prihoda od 1,1 milijardu dolara SCA pripisuje uspješnom radu marketinškog tima i suradnji s brodarskim kompanijama tijekom pandemije. Kao primjer navode smanjenje naknada za prolazak kanalom od 15 posto za putničke brodove i suradnju pri repatrijacijama posade.

Ukupno je kroz kanal u cijeloj godini prošlo 20.694 brodova, što je povećanje od 10 posto u odnosu na 2020. godinu. Neto tonaža porasla je za 8,5 posto na 1,27 milijardi tona. Usporedbe radi, SCA navodi da je ukupni porast u svjetskoj trgovini u 2021. iznosio manje od četiri posto.

Ukupno 1532 plovila prošla su kanalom po prvi put i ostvarila skoro 600 milijuna dolara novih prihoda.

Porast je zabilježen u svim glavnim sektorima brodarstva, a predvode brodovi za prijevoz LNG-a, kojih je u 2021. kanalom prošlo ukupno 937. Riječ je o porastu za više od trećine u odnosu na lani. Ipak, najviše tranzita ostvarili su kontejnerski brodovi – njih ukupno 5.186, što je za 10 posto više u odnosu na prethodnu godinu. Tranziti bulk carriera u 2021. predstavljali su oko 16% ukupnog broja prolazaka brodova kanalom, a ukupno su kanalu po prvi put u povijesti donijeli više od milijardu dolara prihoda.

U 2022. godini SCA ipak planira povećati naknade za prolazak kanalom za šest posto, i to za gotovo sve vrste brodova osim brodova za prijevoz LNG-a. SCA u 2022. također planira poduzeti određene mjere kako bi se potaklo “zeleno brodarstvo” u obliku poticaja za ekološki prihvatljive brodove te korištenja obnovljivih izvora energije u svom poslovanju. Također se planira proširenje i produbljivanje gotovo 20 milja kanala što će, kaže SCA, povećati sigurnost plovidbe za 28 posto.

Intervju

Kolumna

Lifestyle

Foto / video