O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Šibenski škver ugovorio najveću investiciju dosad, otvaraju se i nova radna mjesta

IZVORHRT

Šibensko brodogradilište Iskra ugovorilo je najveću stratešku investiciju. U ukrajinskom državnom brodogradilištu grade novi plutajući dok vrijedan više od 10 milijuna eura. Prvi je to dio investicijskoga plana brodogradilišta, koje je u proteklih desetak godina isporučilo brodove u vrijednosti od 130 milijuna eura, piše HRT.

Bio je svojevrsna ratna odšteta tadašnje Austro-ugarske Kraljevini Jugoslaviji, kaže Roko Vuletić, direktor Iskra brodogradilišta Šibenik.

Novi dok grade Ukrajinci. I kako kaže direktor Vuletić, najveća je to investicija u zadnjih sto godina! I brojevi potvrđuju o kakvom se rastu kapaciteta radi:

Dok će biti duljine 120 metara i širine 32 metra i moći će dizati brodove do 5 tisuća tona. Investicija je iz naše perspektive stvarno strateška jer je postojeći dok, kojeg smo koristili, imao kapacitet 1500 tona i mogao je primiti brodove duljine samo do 70 metara, objašnjava Vuletić.

Novi dok trebao bi biti isporučen za 13 mjeseci. On će omogućiti servisiranje kompletne bijele flote – Jadrolinija, privatni brodari. Servisirat će i neke komercijalne brodove, ali i sve brodove Hrvatske ratne mornarice.

Iskra brodogradilište Šibenik ugovorilo gradnju plutajućeg doka u Ukrajini

Otvara ta investicija i nova radna mjesta:

Za mlade inženjere, za mlade radnike koji se vide tu. Ne treba odlaziti vani, poziva ih Aleš Ekar, direktor Iskra brodogradilišta Šibenik.

Prvi je to korak investicijskog plana koji uključuje modernizaciju infrastrukture.

Tako da ukupno govorimo o investiciji u dok 10 milijuna eura i dodatno još 10 milijuna eura. Sve u cilju da se postigne proizvod koji će omogućavati postizanje viših dodanih vrijednosti na najzahtjevnijim svjetskim tržištima, ističe Ekar.

Poput norveškog, za koje je aluminij glavni građevni materijal. Njihovim ribogojilištima sagradili su 122 broda! Šibensko brodogradilište prati i nove trendove. 80 posto brodova izgrađenih u zadnjih godinu i pol dana su hibridi. Prvo je to brodogradilište u Hrvatskoj koje je napravilo hibridne brodove.

To, očito, postaje stvarnost i nekako vjerujem da će ih biti i na našem tržištu. Pa će na ovim relacijama, možda čak i u šibenskom akvatoriju zamijeniti staru flotu, smatra Vuletić. Jer Jadran je, kažu, idealan za takve brodove.

Šibensko brodogradilište Iskra ugovorilo je najveću stratešku investiciju. U ukrajinskom državnom brodogradilištu grade novi plutajući dok vrijedan više od 10 milijuna eura. Prvi je to dio investicijskoga plana brodogradilišta, koje je u proteklih desetak godina isporučilo brodove u vrijednosti od 130 milijuna eura, piše HRT.

Bio je svojevrsna ratna odšteta tadašnje Austro-ugarske Kraljevini Jugoslaviji, kaže Roko Vuletić, direktor Iskra brodogradilišta Šibenik.

Novi dok grade Ukrajinci. I kako kaže direktor Vuletić, najveća je to investicija u zadnjih sto godina! I brojevi potvrđuju o kakvom se rastu kapaciteta radi:

Dok će biti duljine 120 metara i širine 32 metra i moći će dizati brodove do 5 tisuća tona. Investicija je iz naše perspektive stvarno strateška jer je postojeći dok, kojeg smo koristili, imao kapacitet 1500 tona i mogao je primiti brodove duljine samo do 70 metara, objašnjava Vuletić.

Novi dok trebao bi biti isporučen za 13 mjeseci. On će omogućiti servisiranje kompletne bijele flote – Jadrolinija, privatni brodari. Servisirat će i neke komercijalne brodove, ali i sve brodove Hrvatske ratne mornarice.

Iskra brodogradilište Šibenik ugovorilo gradnju plutajućeg doka u Ukrajini

Otvara ta investicija i nova radna mjesta:

Za mlade inženjere, za mlade radnike koji se vide tu. Ne treba odlaziti vani, poziva ih Aleš Ekar, direktor Iskra brodogradilišta Šibenik.

Prvi je to korak investicijskog plana koji uključuje modernizaciju infrastrukture.

Tako da ukupno govorimo o investiciji u dok 10 milijuna eura i dodatno još 10 milijuna eura. Sve u cilju da se postigne proizvod koji će omogućavati postizanje viših dodanih vrijednosti na najzahtjevnijim svjetskim tržištima, ističe Ekar.

Poput norveškog, za koje je aluminij glavni građevni materijal. Njihovim ribogojilištima sagradili su 122 broda! Šibensko brodogradilište prati i nove trendove. 80 posto brodova izgrađenih u zadnjih godinu i pol dana su hibridi. Prvo je to brodogradilište u Hrvatskoj koje je napravilo hibridne brodove.

To, očito, postaje stvarnost i nekako vjerujem da će ih biti i na našem tržištu. Pa će na ovim relacijama, možda čak i u šibenskom akvatoriju zamijeniti staru flotu, smatra Vuletić. Jer Jadran je, kažu, idealan za takve brodove.

Intervju

Kolumna

Lifestyle

Foto / video