O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Južna Koreja kaznila 23 kompanije zbog manipulacije cijenama vozarina kontejnera

U sklopu značajne presude, južnokorejske vlasti su 18. siječnja kaznile 23 brodarske kompanije koje se bave prijevozom kontejnera zbog postojanja dosluha između brodara, koji su manipulirali cijenama vozarina na određenim azijskim pomorskim rutama tijekom razdoblja od 15 godina, javlja Splash247.

Antitrust regulatorno tijelo KFTC u Južnoj Koreji sankcioniralo je 23 domaće i strane kompanije s 96,2 milijarde KRW (oko 80,7 milijuna dolara).

Kompanije su navodno bile u dosluhu tijekom proteklih petnaest godina, nezakonito namještajući više cijene vozarina na korejskom tržištu te tržištu jugoistočne Azije, piše Offshore energy.

Južnokorejske kompanije koje je KFTC sankcionirao su Korea Shipping, Namseong Shipping, Dongyeong Shipping, Dongjin Merchant Marine, Beomju Shipping, SM Merchant Marine, HMM, Janggeum Merchant Marine (Sinokor), Cheonkyung Shipping, Pan Ocean, Heung-A Line te Heung- A Shipping.

Strane tvrtke uključuju Cheongri Navigation, Evergreen Marine Corporation, Wan Hai Lines, Yangming Marine Transport Corporation, Sealand Maersk Asia, Pacific International Lines, New Golden Sea Shipping (COSCO), Gold Star Line, Orient Overseas Container Lines (OOCL), SITC te TS LINES.

Konkretno, dvanaest domaćih i jedanaest stranih tvrtki neovlašteno se dogovaralo kako bi odredili cijene vozarina kontejnera na korejskim i jugoistočno-azijskim uvoznim i izvoznim rutama, i to čak 120 puta između 2003. i 2018. godine. Prema KFTC-u, brodari su dogovorili sve vozarine, uključujući minimalnu cijenu osnovne vozarine.

Antimonopolska tijela diljem svijeta pažljivo su promatrala brodare tijekom proteklih 18 mjeseci, istražujući prirodu saveza i preispitujući vrše li previše kontrole nad glavnim pomorskim rutama.

Indijski izvoznici traže istragu o mogućem postojanju dosluha između prijevoznika

Tijekom 2016. i 2017. godine, KFTC je također sankcionirao brojne kompanije zbog namještanja ponuda za LNG, kao i za kršenje antimonopolskog zakona za usluge transporta automobila.

Ranije ovog mjeseca, organizacija British International Freight Association pozvala je na istragu tržišnih uvjeta na svjetskom tržištu kontejnerskog prijevoza.

Podsjetimo, prošle je godine Američki proizvođač namještaja MCS Industries podnio je tužbu u iznosu od 600 tisuća dolara Federalnoj pomorskoj agenciji (FMC) protiv Cosca i MSC Mediterranean Shipping Company, tvrdeći da su se više puta kršili odredbe američkog Zakona o pomorskom prijevozu. Proizvođač namještaja tvrdi da su prijevoznici “nepravedno i nerazumno” eksploatirali kupce te da su se udružili u pokušaju manipulacije tržištem.

Američki proizvođač optužio MSC za nepropisno poslovanje

Regulatori iz SAD-a, EU i Kine sastali su se u rujnu i utvrdili da nema dokaza o protutržišnom postupanju u kontejnerskom prijevozu.

U 2021. su brodarske kompanije koje se bave prijevozom kontejnera zabilježile najveću dobit u povijesti, a istovremeno je pouzdanost rasporeda pala na najmanje razine ikad. Prema nekim analitičarima, rane naznake sugeriraju da bi 2022. mogla biti još profitabilnija.

Kako najveće svjetske brodarske kompanije troše svoju rekordnu zaradu?

U sklopu značajne presude, južnokorejske vlasti su 18. siječnja kaznile 23 brodarske kompanije koje se bave prijevozom kontejnera zbog postojanja dosluha između brodara, koji su manipulirali cijenama vozarina na određenim azijskim pomorskim rutama tijekom razdoblja od 15 godina, javlja Splash247.

Antitrust regulatorno tijelo KFTC u Južnoj Koreji sankcioniralo je 23 domaće i strane kompanije s 96,2 milijarde KRW (oko 80,7 milijuna dolara).

Kompanije su navodno bile u dosluhu tijekom proteklih petnaest godina, nezakonito namještajući više cijene vozarina na korejskom tržištu te tržištu jugoistočne Azije, piše Offshore energy.

Južnokorejske kompanije koje je KFTC sankcionirao su Korea Shipping, Namseong Shipping, Dongyeong Shipping, Dongjin Merchant Marine, Beomju Shipping, SM Merchant Marine, HMM, Janggeum Merchant Marine (Sinokor), Cheonkyung Shipping, Pan Ocean, Heung-A Line te Heung- A Shipping.

Strane tvrtke uključuju Cheongri Navigation, Evergreen Marine Corporation, Wan Hai Lines, Yangming Marine Transport Corporation, Sealand Maersk Asia, Pacific International Lines, New Golden Sea Shipping (COSCO), Gold Star Line, Orient Overseas Container Lines (OOCL), SITC te TS LINES.

Konkretno, dvanaest domaćih i jedanaest stranih tvrtki neovlašteno se dogovaralo kako bi odredili cijene vozarina kontejnera na korejskim i jugoistočno-azijskim uvoznim i izvoznim rutama, i to čak 120 puta između 2003. i 2018. godine. Prema KFTC-u, brodari su dogovorili sve vozarine, uključujući minimalnu cijenu osnovne vozarine.

Antimonopolska tijela diljem svijeta pažljivo su promatrala brodare tijekom proteklih 18 mjeseci, istražujući prirodu saveza i preispitujući vrše li previše kontrole nad glavnim pomorskim rutama.

Indijski izvoznici traže istragu o mogućem postojanju dosluha između prijevoznika

Tijekom 2016. i 2017. godine, KFTC je također sankcionirao brojne kompanije zbog namještanja ponuda za LNG, kao i za kršenje antimonopolskog zakona za usluge transporta automobila.

Ranije ovog mjeseca, organizacija British International Freight Association pozvala je na istragu tržišnih uvjeta na svjetskom tržištu kontejnerskog prijevoza.

Podsjetimo, prošle je godine Američki proizvođač namještaja MCS Industries podnio je tužbu u iznosu od 600 tisuća dolara Federalnoj pomorskoj agenciji (FMC) protiv Cosca i MSC Mediterranean Shipping Company, tvrdeći da su se više puta kršili odredbe američkog Zakona o pomorskom prijevozu. Proizvođač namještaja tvrdi da su prijevoznici “nepravedno i nerazumno” eksploatirali kupce te da su se udružili u pokušaju manipulacije tržištem.

Američki proizvođač optužio MSC za nepropisno poslovanje

Regulatori iz SAD-a, EU i Kine sastali su se u rujnu i utvrdili da nema dokaza o protutržišnom postupanju u kontejnerskom prijevozu.

U 2021. su brodarske kompanije koje se bave prijevozom kontejnera zabilježile najveću dobit u povijesti, a istovremeno je pouzdanost rasporeda pala na najmanje razine ikad. Prema nekim analitičarima, rane naznake sugeriraju da bi 2022. mogla biti još profitabilnija.

Kako najveće svjetske brodarske kompanije troše svoju rekordnu zaradu?

HTML Code here

Što nas pokreće

HTML Code here