O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Jadrolinija je bila među prvim brodarima koji je ukrcao časnicu, a danas aktivno plove njih tri!

Jadrolinija, žila kucavica hrvatskog dijela jadranske obale, već više od sedam desetljeća ima nezamjenjivu ulogu u životu stanovnika otoka i primorskih gradova, u njihovoj povezanosti s kopnom te razvoju gospodarstva i turizma. Osim svoje važne pozicije u životima lokalnog stanovništva, Jadrolinija putnicima iz cijelog svijeta otvara put prema ljepotama jadranske obale te tako aktivno sudjeluje u kreiranju hrvatske turističke ponude, piše Novi list.

Izvršavajući svoje važne zadaće, Jadrolinija preveze čak 12 milijuna putnika te 3 i pol milijuna vozila na brojnoj bijeloj floti, a 54 broda u Jadrolinijinoj bijeloj floti tijekom ljetne sezone obavljaju preko 600 polazaka dnevno.

Najfrekventnije linije održavaju se gotovo 24 sata na dan. Razvedena hrvatska obala, prepuna otoka, pred nacionalnog brodara postavlja razne izazove – raznolikost luka, različite uvjete plovidbe i ispunjenje potreba otočnog stanovništva, čija svakodnevica ovisi o Jadrolinijinoj plovidbi.

Kako bi se savladali svi ovi izazovi, nisu dovoljni samo brodovi, već je potrebna i kvalitetna, razvijena i zadovoljna posada koja se ne gradi s obzirom na spol, već prema umijeću i zaslugama.

Potrebu za posadom pokazuje i činjenica da od 1.800 zaposlenih, čak 75 posto čine pomorci, oni koji stvaraju kvalitetu usluge te pravu ugodnost putovanja. Modernizacija i razvoj ukorak sa suvremenošću ne odnosi se samo na ulaganje u brodove, već i u cjelokupno poslovanje i principe djelovanja.

Upravo je zato izreka “žena na brodu, nesreća sigurna”, koja prati pomorstvo od pamtivijeka, u Jadroliniji daleko od istine, naprotiv.

Nacionalni brodar jedan je od prvih u Europi na čiji se brod ukrcala ženska časnica. Riječ je Marici Njegovan, današnjoj umirovljenici Jadrolinije, koja je 1976. godine zaplovila na “Liburniji”.

Marica Njegovan je više puta naglašavala da ni onda, sedamdesetih, nije bilo kolega koji nisu blagonaklono gledali na ženu na brodu te da se uvijek osjećala ravnopravno i dobrodošlo.

U povijesti su na Jadrolinijinoj floti plovile četiri časnice, a danas aktivno plove njih tri. One su Antonela Kardum, mlada časnica koja je nedavno promaknuta u drugu časnicu palube te trenutno plovi na trajektu “Marko Polo”, Ivana Jeličić, treća časnica palube na trajektu “Petar Hektorović” te Marina Konjić, treća časnica palube na “Marku Polu”.

Ove tri dame imaju velike ambicije za nastavak svojih karijera te vjerujemo da će se Jadrolinija u budućnosti moći pohvaliti i ženama zapovjednicama brodova. Izazova koje susreću ove mlade časnice zasigurno ima, no Jadrolinija aktivno radi na demantiranju neslavne izreke o povezanosti žene i nesreće na brodu, a zadovoljstvo časnica te podrška ostatka posade pokazuje da to čini uspješno.

Jadrolinija, žila kucavica hrvatskog dijela jadranske obale, već više od sedam desetljeća ima nezamjenjivu ulogu u životu stanovnika otoka i primorskih gradova, u njihovoj povezanosti s kopnom te razvoju gospodarstva i turizma. Osim svoje važne pozicije u životima lokalnog stanovništva, Jadrolinija putnicima iz cijelog svijeta otvara put prema ljepotama jadranske obale te tako aktivno sudjeluje u kreiranju hrvatske turističke ponude, piše Novi list.

Izvršavajući svoje važne zadaće, Jadrolinija preveze čak 12 milijuna putnika te 3 i pol milijuna vozila na brojnoj bijeloj floti, a 54 broda u Jadrolinijinoj bijeloj floti tijekom ljetne sezone obavljaju preko 600 polazaka dnevno.

Najfrekventnije linije održavaju se gotovo 24 sata na dan. Razvedena hrvatska obala, prepuna otoka, pred nacionalnog brodara postavlja razne izazove – raznolikost luka, različite uvjete plovidbe i ispunjenje potreba otočnog stanovništva, čija svakodnevica ovisi o Jadrolinijinoj plovidbi.

Kako bi se savladali svi ovi izazovi, nisu dovoljni samo brodovi, već je potrebna i kvalitetna, razvijena i zadovoljna posada koja se ne gradi s obzirom na spol, već prema umijeću i zaslugama.

Potrebu za posadom pokazuje i činjenica da od 1.800 zaposlenih, čak 75 posto čine pomorci, oni koji stvaraju kvalitetu usluge te pravu ugodnost putovanja. Modernizacija i razvoj ukorak sa suvremenošću ne odnosi se samo na ulaganje u brodove, već i u cjelokupno poslovanje i principe djelovanja.

Upravo je zato izreka “žena na brodu, nesreća sigurna”, koja prati pomorstvo od pamtivijeka, u Jadroliniji daleko od istine, naprotiv.

Nacionalni brodar jedan je od prvih u Europi na čiji se brod ukrcala ženska časnica. Riječ je Marici Njegovan, današnjoj umirovljenici Jadrolinije, koja je 1976. godine zaplovila na “Liburniji”.

Marica Njegovan je više puta naglašavala da ni onda, sedamdesetih, nije bilo kolega koji nisu blagonaklono gledali na ženu na brodu te da se uvijek osjećala ravnopravno i dobrodošlo.

U povijesti su na Jadrolinijinoj floti plovile četiri časnice, a danas aktivno plove njih tri. One su Antonela Kardum, mlada časnica koja je nedavno promaknuta u drugu časnicu palube te trenutno plovi na trajektu “Marko Polo”, Ivana Jeličić, treća časnica palube na trajektu “Petar Hektorović” te Marina Konjić, treća časnica palube na “Marku Polu”.

Ove tri dame imaju velike ambicije za nastavak svojih karijera te vjerujemo da će se Jadrolinija u budućnosti moći pohvaliti i ženama zapovjednicama brodova. Izazova koje susreću ove mlade časnice zasigurno ima, no Jadrolinija aktivno radi na demantiranju neslavne izreke o povezanosti žene i nesreće na brodu, a zadovoljstvo časnica te podrška ostatka posade pokazuje da to čini uspješno.

Što nas pokreće