O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Gana odustaje od uvođenja obaveznog cijepljenja za strane pomorce

Vlasti u Gani odustale su od provođenja politike obveznog cijepljenja za strane pomorce zbog zabrinutosti da će brodari jednostavno početi izbjegavati pristajanja u luke ove afričke države.

Gana je, unatoč tome što ima stopu procijepljenosti vlastitog stanovništva od tek 16 posto, odlučila uvesti obavezu cijepljenja za strane pomorce. Razlog je ‘rast broja slučajeva zaraze koronavirusom, s prosječno 770 zabilježenih slučajeva dnevno’, piše The Maritime Executive.

Podsjetimo, odredba je trebala stupiti na snagu 1. veljače, a uključivala je i kaznu od 3.500 dolara po svakom članu posade koji nije ‘potpuno cijepljen’. Nakon plaćanja kazne, necijepljeni članovi posade ili putnici trebali su biti cijepljeni cjepivom Johnson & Johnson. Uz to, plovilu se ne bi dozvolio pristanak u luku dok se svi članovi posade ne cijepe. Međutim, necijepljeni član posade mogao bi se prebaciti na drugo plovilo na sidrištu koje ne bi dolazilo u doticaj sa stanovnicima Gane.

Podsjetimo: Gana uvodi kazne za članove posade koji nisu ‘potpuno cijepljeni’

UK P&I Club izvijestio je da su vlasti u Gani ipak odustale od uvođenja obaveze cijepljenja za strane pomorce i novčanih kazni.

Vlasti u Gani nametnule su neka od najstrožih ograničenja putovanja tijekom pandemije, a cijepljenje je obavezno za sve putnike starije od 18 godina. Ipak, smatraju da bi uvođenje ovakvih restrikcija za pomorce moglo dovesti do toga da će brodari jednostavno početi preusmjeravati plovila u druge zemlje. Izvješća pokazuju da je nešto manje od 60 posto pomoraca diljem svijeta cijepljeno.

Odredba se moglo biti negativno odraziti na poslovanje luka u Gani s obzirom na oštru konkurenciju susjednih zemalja, poput Toga, Nigerije, Obale Bjelokosti i Senegala, koje ulažu u niz ambicioznih projekata razvoja luka.

Gana ima šest luka, a Tema je najveća i najprometnija, te zaslužna za oko 70 posto trgovine u zemlji. U luku pristaje oko 1.650 brodova godišnje, uključujući kontejneraše, teretne brodove, tankere, Ro-Ro i neke kruzere. Preko Gane trguju i zemlje bez izlaza na more, poput Burkine Faso, Malija i Nigera.

Luka Takoradi, druga najprometnija luka Gane, glavno je čvorište za prekrcaj tereta prema susjednim zemljama. Vlada ulaže 475 milijuna dolara u novi višenamjenski terminal čime će se njegov kapacitet povećati na milijun TEU.

Vlasti u Gani odustale su od provođenja politike obveznog cijepljenja za strane pomorce zbog zabrinutosti da će brodari jednostavno početi izbjegavati pristajanja u luke ove afričke države.

Gana je, unatoč tome što ima stopu procijepljenosti vlastitog stanovništva od tek 16 posto, odlučila uvesti obavezu cijepljenja za strane pomorce. Razlog je ‘rast broja slučajeva zaraze koronavirusom, s prosječno 770 zabilježenih slučajeva dnevno’, piše The Maritime Executive.

Podsjetimo, odredba je trebala stupiti na snagu 1. veljače, a uključivala je i kaznu od 3.500 dolara po svakom članu posade koji nije ‘potpuno cijepljen’. Nakon plaćanja kazne, necijepljeni članovi posade ili putnici trebali su biti cijepljeni cjepivom Johnson & Johnson. Uz to, plovilu se ne bi dozvolio pristanak u luku dok se svi članovi posade ne cijepe. Međutim, necijepljeni član posade mogao bi se prebaciti na drugo plovilo na sidrištu koje ne bi dolazilo u doticaj sa stanovnicima Gane.

Podsjetimo: Gana uvodi kazne za članove posade koji nisu ‘potpuno cijepljeni’

UK P&I Club izvijestio je da su vlasti u Gani ipak odustale od uvođenja obaveze cijepljenja za strane pomorce i novčanih kazni.

Vlasti u Gani nametnule su neka od najstrožih ograničenja putovanja tijekom pandemije, a cijepljenje je obavezno za sve putnike starije od 18 godina. Ipak, smatraju da bi uvođenje ovakvih restrikcija za pomorce moglo dovesti do toga da će brodari jednostavno početi preusmjeravati plovila u druge zemlje. Izvješća pokazuju da je nešto manje od 60 posto pomoraca diljem svijeta cijepljeno.

Odredba se moglo biti negativno odraziti na poslovanje luka u Gani s obzirom na oštru konkurenciju susjednih zemalja, poput Toga, Nigerije, Obale Bjelokosti i Senegala, koje ulažu u niz ambicioznih projekata razvoja luka.

Gana ima šest luka, a Tema je najveća i najprometnija, te zaslužna za oko 70 posto trgovine u zemlji. U luku pristaje oko 1.650 brodova godišnje, uključujući kontejneraše, teretne brodove, tankere, Ro-Ro i neke kruzere. Preko Gane trguju i zemlje bez izlaza na more, poput Burkine Faso, Malija i Nigera.

Luka Takoradi, druga najprometnija luka Gane, glavno je čvorište za prekrcaj tereta prema susjednim zemljama. Vlada ulaže 475 milijuna dolara u novi višenamjenski terminal čime će se njegov kapacitet povećati na milijun TEU.

Intervju

Kolumna

Lifestyle

Foto / video