O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Kapetan APL ENGLAND-a optužen za upravljanje neispravnim brodom

Dvadeset mjeseci nakon što su usred oluje s kontejnerskog broda APL England u more ispali kontejneri, sud u Brisbaneu u Australiji nastavio je suđenje protiv kapetana. Premda tužitelj nije uspio podići optužbu protiv kapetana za onečišćenje okoliša, sud se ipak složio s točkom optužnice protiv kapetana za upravljanje brodom koji se smatra nesposobnim za plovidbu. Australian Transportation Safety Bureau (ATSB) nastavlja istragu, a izvješće još nije objavljeno, javlja The Maritime Executive.

Pročitajte i: Kontejneraš APL England izgubio je 40 kontejnera u moru u Australiji

Australska uprava za pomorsku sigurnost (AMSA) podigla je tužbu protiv malezijskog državljanina Mohd Zulkhaili Bin Alias (44) koji je zapovijedao kontejnerskim brodom APL England od 67.000 dwt, kapaciteta od 5.700 TEU. Brod je 24. svibnja 2020. bio na putu iz Ningboa u Kini do Melbournea u Australiji kada ga je oko 46 Nm jugoistočno od Sydneya zahvatilo jako olujno nevrijeme. S broda je u more ispalo 50 kontejnera, dok su još 63 oštećena. Utvrđeno je da su 23 izgubljena kontejnera bila prazna, u jednom nalazio opasan teret (aparati za gašenje požara), a ostali su sadržavali namještaj, medicinske maske za lice i raznu drugu robu.

Tijekom suđenja 24. siječnja, tužitelj je zatražio da se kapetan proglasi krivim za nesmotreno upravljanje brodom čime je uzrokovao zagađenje okoliša. S obzirom da nije bilo riječ o namjernom onečišćavanju, sud je tu optužbu odbacio.

Tužiteljstvo, međutim, tvrdi da je brod bio nesposoban za plovidbu, a sud je tu optužbu prihvatio. Kapetan se brani sa slobode te se nalazi u Maleziji čekajući datum konačnog suđenja.

Preliminarno izvješće ATSB-a ide u prilog tužiteljima, a prema njemu istražitelji su istragom nakon nesreće utvrdili da je sigurnosna oprema te oprema za pričvršćivanje kontejnera bila je u jako lošem stanju. Nekoliko dijelova opreme je nedostajalo, a navodno su na brod bili ukrcani i tzv. “high cube” kontejneri koji se dimenzijama razlikuju od standarda, što je utjecalo na sigurnost tereta.

Tužitelji smatraju da teret “nije na siguran način ukrcan” na brod u Kini. Optužbe da je brod bio nesposoban za plovidbu odnose se na činjenicu da teret nije bio sigurno i pravilno pričvršćen.

Dvadeset mjeseci nakon što su usred oluje s kontejnerskog broda APL England u more ispali kontejneri, sud u Brisbaneu u Australiji nastavio je suđenje protiv kapetana. Premda tužitelj nije uspio podići optužbu protiv kapetana za onečišćenje okoliša, sud se ipak složio s točkom optužnice protiv kapetana za upravljanje brodom koji se smatra nesposobnim za plovidbu. Australian Transportation Safety Bureau (ATSB) nastavlja istragu, a izvješće još nije objavljeno, javlja The Maritime Executive.

Pročitajte i: Kontejneraš APL England izgubio je 40 kontejnera u moru u Australiji

Australska uprava za pomorsku sigurnost (AMSA) podigla je tužbu protiv malezijskog državljanina Mohd Zulkhaili Bin Alias (44) koji je zapovijedao kontejnerskim brodom APL England od 67.000 dwt, kapaciteta od 5.700 TEU. Brod je 24. svibnja 2020. bio na putu iz Ningboa u Kini do Melbournea u Australiji kada ga je oko 46 Nm jugoistočno od Sydneya zahvatilo jako olujno nevrijeme. S broda je u more ispalo 50 kontejnera, dok su još 63 oštećena. Utvrđeno je da su 23 izgubljena kontejnera bila prazna, u jednom nalazio opasan teret (aparati za gašenje požara), a ostali su sadržavali namještaj, medicinske maske za lice i raznu drugu robu.

Tijekom suđenja 24. siječnja, tužitelj je zatražio da se kapetan proglasi krivim za nesmotreno upravljanje brodom čime je uzrokovao zagađenje okoliša. S obzirom da nije bilo riječ o namjernom onečišćavanju, sud je tu optužbu odbacio.

Tužiteljstvo, međutim, tvrdi da je brod bio nesposoban za plovidbu, a sud je tu optužbu prihvatio. Kapetan se brani sa slobode te se nalazi u Maleziji čekajući datum konačnog suđenja.

Preliminarno izvješće ATSB-a ide u prilog tužiteljima, a prema njemu istražitelji su istragom nakon nesreće utvrdili da je sigurnosna oprema te oprema za pričvršćivanje kontejnera bila je u jako lošem stanju. Nekoliko dijelova opreme je nedostajalo, a navodno su na brod bili ukrcani i tzv. “high cube” kontejneri koji se dimenzijama razlikuju od standarda, što je utjecalo na sigurnost tereta.

Tužitelji smatraju da teret “nije na siguran način ukrcan” na brod u Kini. Optužbe da je brod bio nesposoban za plovidbu odnose se na činjenicu da teret nije bio sigurno i pravilno pričvršćen.

Što nas pokreće