O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Eastern Pacific Shipping zabranio prijevoz ugljena

Kompanija Eastern Pacific Shipping (EPS) u vlasništvu izraelskog milijardera Idana Ofera objavila je da prestaje prevoziti ugljen. Kompanija uvodi tzv. ‘No Coal Cargo’ politiku te više neće prevoziti ugljen kao teret ni na jednom od svojih plovila, prenosi Splash247.

U svojim najnovijim Environmental, Social & Governance (ESG) Policy ciljevima za 2022. godinu, EPS se osvrnuo na prošlogodišnji COP26, UN-ov veliki klimatski summit održan u Glasgowu. Na konferenciji je usvojen prvi klimatski sporazum koji je usmjeren na postupno ukidanje ugljena, što će ‘smanjiti emisije štetnih plinova u atmosferu’, piše MarineLog.

“Postupno smanjivanje upotrebe ugljena značajno će smanjiti emisije CO2 dok svijet ne prijeđe na čišće izvore energije. Kako bismo podržali ovu tranziciju, EPS će na svojim plovilima zabraniti prijevoz ugljena”, navode iz EPS-a.

Eastern Pacific svake godine preveze oko 26 milijuna tona rasutog tereta preko nešto više od 30 bulk carriera u svojoj floti, no od travnja 2020. nisu prevozili ugljen. Sad je odluka o zabrani prijevoza ugljena i službeno donesena, piše The Maritime Executive.

Riječ je o neobičnoj odluci za kompaniju koja se bavi prijevozom rasutih tereta, budući da je ugljen jedan od tri glavna rasuta tereta. Također su i prva kompanija koja se pozabavila klimatskim utjecajem tereta bilo koje vrste. Kad su u pitanju tankeri i bulk carrieri, emisije štetnih plinova iz tereta daleko nadmašuju emisije iz pogonskog goriva – no, samo se emisije iz goriva računaju za potrebe ESG-a.

“Službenom provedbom politike zabrane prijevoza ugljena nadamo se da ćemo utjecati na to da ugljen prestane biti ekonomski isplativ, čime će se povećati potražnja za zelenijim opcijama. Također želimo poslati poruku pomorskoj industriji da dekarbonizacija nije isključivo vezana uz pogon brodova – važno je i ono što prevozimo”, navode iz EPS-a.

Nova politika i izvješće nisu se dotakli teme emisija štetnih plinova iz fosilnih goriva, odnosno nafte, koju će velika flota tankera EPS-a i dalje prevoziti.

Kompanija Eastern Pacific Shipping (EPS) u vlasništvu izraelskog milijardera Idana Ofera objavila je da prestaje prevoziti ugljen. Kompanija uvodi tzv. ‘No Coal Cargo’ politiku te više neće prevoziti ugljen kao teret ni na jednom od svojih plovila, prenosi Splash247.

U svojim najnovijim Environmental, Social & Governance (ESG) Policy ciljevima za 2022. godinu, EPS se osvrnuo na prošlogodišnji COP26, UN-ov veliki klimatski summit održan u Glasgowu. Na konferenciji je usvojen prvi klimatski sporazum koji je usmjeren na postupno ukidanje ugljena, što će ‘smanjiti emisije štetnih plinova u atmosferu’, piše MarineLog.

“Postupno smanjivanje upotrebe ugljena značajno će smanjiti emisije CO2 dok svijet ne prijeđe na čišće izvore energije. Kako bismo podržali ovu tranziciju, EPS će na svojim plovilima zabraniti prijevoz ugljena”, navode iz EPS-a.

Eastern Pacific svake godine preveze oko 26 milijuna tona rasutog tereta preko nešto više od 30 bulk carriera u svojoj floti, no od travnja 2020. nisu prevozili ugljen. Sad je odluka o zabrani prijevoza ugljena i službeno donesena, piše The Maritime Executive.

Riječ je o neobičnoj odluci za kompaniju koja se bavi prijevozom rasutih tereta, budući da je ugljen jedan od tri glavna rasuta tereta. Također su i prva kompanija koja se pozabavila klimatskim utjecajem tereta bilo koje vrste. Kad su u pitanju tankeri i bulk carrieri, emisije štetnih plinova iz tereta daleko nadmašuju emisije iz pogonskog goriva – no, samo se emisije iz goriva računaju za potrebe ESG-a.

“Službenom provedbom politike zabrane prijevoza ugljena nadamo se da ćemo utjecati na to da ugljen prestane biti ekonomski isplativ, čime će se povećati potražnja za zelenijim opcijama. Također želimo poslati poruku pomorskoj industriji da dekarbonizacija nije isključivo vezana uz pogon brodova – važno je i ono što prevozimo”, navode iz EPS-a.

Nova politika i izvješće nisu se dotakli teme emisija štetnih plinova iz fosilnih goriva, odnosno nafte, koju će velika flota tankera EPS-a i dalje prevoziti.

Intervju

Kolumna

Lifestyle

Foto / video