O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

MOL uveo novi sustav za procjenu rizika od nasukavanja

Japanski brodarski div Mitsui O.S.K. Lines (MOL) planira poboljšati sigurnost svoje flote sustavom za praćenje rizika koji može predvidjeti opasnost od nasukavanja i upozoriti službe na obali.

Dan nakon završetka prve uspješne testne plovidbe autonomnog broda od luke do luke, kompanija je objavila da će njena flota od preko 700 plovila početi koristiti sustav za praćenje rizika od nasukavanja koji će poboljšati sigurnost plovidbe. Softver povezan s tzv. cloudom može predviđati rizik od nasukavanja i upozoriti službe na obali, čime će se omogućiti bolji uvid u situaciju.

MOL testirao prvi potpuno autonomni kontejnerski brod

Sustav će također pratiti vanjske čimbenike, poput vremenskih uvjeta na ruti. Također će moći pratiti rizike kada je brod na vezu ili usidren, piše The Maritime Executive.

Sustav je razvijen u suradnji s NAPA-om, vodećim pružateljem softvera, usluga i analize podataka u pomorstvu te klasifikacijskim društvom ClassNK.

“Sigurnost plovidbe i procjena rizika nužni su u pomorskoj industriji, a ovaj sustav omogućuje procjenu rizika od nasukavanja te pravodobno upozoravanje. Vjerujemo da će to pomoći u sprječavanju slučajnih nasukavanja”, rekao je Satoshi Fujii, izvršni direktor odjela Smart Shipping u MOL-u.

Sustav ne zahtijeva nikakav poseban hardver na brodu, kao ni poseban angažman posade. Kombinacijom nekoliko postojećih izvora podataka, kao što su podaci o položaju, navigacijske karte, podaci o samom brodu te o dubini mora, stvara jednostavan način za smanjenje rizika od nasukavanja.

Japanski brodarski div Mitsui O.S.K. Lines (MOL) planira poboljšati sigurnost svoje flote sustavom za praćenje rizika koji može predvidjeti opasnost od nasukavanja i upozoriti službe na obali.

Dan nakon završetka prve uspješne testne plovidbe autonomnog broda od luke do luke, kompanija je objavila da će njena flota od preko 700 plovila početi koristiti sustav za praćenje rizika od nasukavanja koji će poboljšati sigurnost plovidbe. Softver povezan s tzv. cloudom može predviđati rizik od nasukavanja i upozoriti službe na obali, čime će se omogućiti bolji uvid u situaciju.

MOL testirao prvi potpuno autonomni kontejnerski brod

Sustav će također pratiti vanjske čimbenike, poput vremenskih uvjeta na ruti. Također će moći pratiti rizike kada je brod na vezu ili usidren, piše The Maritime Executive.

Sustav je razvijen u suradnji s NAPA-om, vodećim pružateljem softvera, usluga i analize podataka u pomorstvu te klasifikacijskim društvom ClassNK.

“Sigurnost plovidbe i procjena rizika nužni su u pomorskoj industriji, a ovaj sustav omogućuje procjenu rizika od nasukavanja te pravodobno upozoravanje. Vjerujemo da će to pomoći u sprječavanju slučajnih nasukavanja”, rekao je Satoshi Fujii, izvršni direktor odjela Smart Shipping u MOL-u.

Sustav ne zahtijeva nikakav poseban hardver na brodu, kao ni poseban angažman posade. Kombinacijom nekoliko postojećih izvora podataka, kao što su podaci o položaju, navigacijske karte, podaci o samom brodu te o dubini mora, stvara jednostavan način za smanjenje rizika od nasukavanja.

Intervju

Kolumna

Lifestyle

Foto / video