O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Wangov brod za prijevoz LNG-a koristit će se za transport kontejnera!

Teretni brodovi, bulk carrieri, pa čak i tankeri za prijevoz naftnih prerađevina korišteni su za transport kontejnera tijekom rekordnog rasta vozarina i tržišta kontejnerskog prijevoza. Stoga ne iznenađuje ovotjedna vijest o brodu za prijevoz LNG-a koji će se početi koristiti za prijevoz kontejnera.

Prema Alphalineru, brod za prijevoz spremnika LNG-a Tiger Longkou izgrađen za Gerry Wangov (bivši CEO Seaspana) Tiger Gas, iznajmljen je Shandong International Transportation Corporationu (SITC), prenosi Splash247.

Novi brod, dizajniran za prijevoz LNG-a u spremnicima, prošlog je mjeseca isporučilo brodogradilište Yangzijiang Shipbuilding u Kini. Drugi od četiri broda za prijevoz LNG-a od 25.000 dwt isporučen je ranije ovog mjeseca, a preostala dva trebala bi biti isporučena do kraja godine.

Pročitajte i: Kina: Uskoro isporuka najvećeg broda za prijevoz spremnika LNG-a

Tiger Longkou može prevoziti oko 15.000 tona plina, odnosno 690 ISO spremnika od četrdeset stopa. Brod je 192 metra dug i 37,60 metara širok. Svi spremnici prevoze se na palubi, pojasnio je Alphaliner.

Prvotni plan Tiger Gasa bio je koristiti sva četiri broda na redovitoj liniji između Malezije i Kine. SITC će ga koristiti za transport kontejnera između Kine i Japana.

“Današnje snažno tržište kontejnera moglo bi potaknuti Tiger Gas da odgodi planove za LNG i koristi sva četiri plovila za prijevoz kontejnera”, predviđa Alphaliner.

Podsjetimo, ranije ovog mjeseca švedski Concordia Maritime objavio je planove o korištenju tankera za prijevoz kontejnera. Dok su bulk carrieri već počeli prevoziti kontejnere tijekom posljednjih šest mjeseci, tankeri se nisu koristili za transport kontejnera od pojave kontejnerizacije prije 66 godina.

Pročitajte i: Skandinavska kompanija najavila prenamjenu tankera u kontejnerske brodove

Teretni brodovi, bulk carrieri, pa čak i tankeri za prijevoz naftnih prerađevina korišteni su za transport kontejnera tijekom rekordnog rasta vozarina i tržišta kontejnerskog prijevoza. Stoga ne iznenađuje ovotjedna vijest o brodu za prijevoz LNG-a koji će se početi koristiti za prijevoz kontejnera.

Prema Alphalineru, brod za prijevoz spremnika LNG-a Tiger Longkou izgrađen za Gerry Wangov (bivši CEO Seaspana) Tiger Gas, iznajmljen je Shandong International Transportation Corporationu (SITC), prenosi Splash247.

Novi brod, dizajniran za prijevoz LNG-a u spremnicima, prošlog je mjeseca isporučilo brodogradilište Yangzijiang Shipbuilding u Kini. Drugi od četiri broda za prijevoz LNG-a od 25.000 dwt isporučen je ranije ovog mjeseca, a preostala dva trebala bi biti isporučena do kraja godine.

Pročitajte i: Kina: Uskoro isporuka najvećeg broda za prijevoz spremnika LNG-a

Tiger Longkou može prevoziti oko 15.000 tona plina, odnosno 690 ISO spremnika od četrdeset stopa. Brod je 192 metra dug i 37,60 metara širok. Svi spremnici prevoze se na palubi, pojasnio je Alphaliner.

Prvotni plan Tiger Gasa bio je koristiti sva četiri broda na redovitoj liniji između Malezije i Kine. SITC će ga koristiti za transport kontejnera između Kine i Japana.

“Današnje snažno tržište kontejnera moglo bi potaknuti Tiger Gas da odgodi planove za LNG i koristi sva četiri plovila za prijevoz kontejnera”, predviđa Alphaliner.

Podsjetimo, ranije ovog mjeseca švedski Concordia Maritime objavio je planove o korištenju tankera za prijevoz kontejnera. Dok su bulk carrieri već počeli prevoziti kontejnere tijekom posljednjih šest mjeseci, tankeri se nisu koristili za transport kontejnera od pojave kontejnerizacije prije 66 godina.

Pročitajte i: Skandinavska kompanija najavila prenamjenu tankera u kontejnerske brodove

Što nas pokreće