O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Kontejneraš od 4.600 TEU dosegao cijenu najma od nevjerojatnih 200.000 dolara na dan

Novac nije problem za singapurski Transfar Shipping u vlasništvu Alibaba Grupe. Izgleda da je povećanje kapaciteta flote, bez obzira na cijenu, prioritet je na današnjem rekordnom tržištu kontejnerskog prijevoza.

Naime, brokeri izvještavaju da je Transfar od njemačkog Northern Shippinga na period do tri mjeseca uzeo u čarter kontejnerski brod Northern Prelude od 4.600 TEU, star 13 godina, za nevjerojatnu cijenu od čak 200.000 dolara na dan, prenosi Splash247.

Tijekom prošlog tjedna, Lomar Shipping sa sjedištem u Velikoj Britaniji predao je Transfaru brod Windswept od 2.872 TEU, izgrađen 2010., za 52 milijuna dolara. Lomar je kupio navedeni brod i još jedan sa sestrinski krajem 2020. za nešto više od 10 milijuna dolara po plovilu.

Transfar je u vlasništvu kineske 3PL Worldwide Logistics, tvrtke od koje je značajan udio 2020. godine kupio Cainiao, Alibabin logistički ogranak. Kompanija je jedno od mnoštva novih imena koji su se počeli baviti pomorskom i transpacifičkom trgovinom tijekom pandemije.

Novac nije problem za singapurski Transfar Shipping u vlasništvu Alibaba Grupe. Izgleda da je povećanje kapaciteta flote, bez obzira na cijenu, prioritet je na današnjem rekordnom tržištu kontejnerskog prijevoza.

Naime, brokeri izvještavaju da je Transfar od njemačkog Northern Shippinga na period do tri mjeseca uzeo u čarter kontejnerski brod Northern Prelude od 4.600 TEU, star 13 godina, za nevjerojatnu cijenu od čak 200.000 dolara na dan, prenosi Splash247.

Tijekom prošlog tjedna, Lomar Shipping sa sjedištem u Velikoj Britaniji predao je Transfaru brod Windswept od 2.872 TEU, izgrađen 2010., za 52 milijuna dolara. Lomar je kupio navedeni brod i još jedan sa sestrinski krajem 2020. za nešto više od 10 milijuna dolara po plovilu.

Transfar je u vlasništvu kineske 3PL Worldwide Logistics, tvrtke od koje je značajan udio 2020. godine kupio Cainiao, Alibabin logistički ogranak. Kompanija je jedno od mnoštva novih imena koji su se počeli baviti pomorskom i transpacifičkom trgovinom tijekom pandemije.

Što nas pokreće