O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Prvi put u povijesti za automobil godine u Europi izabran jedan korejski automobil

Ove godine u konkurenciji od sedam finalista, samo je Peugeout 308 vozilo s motorom na unutarnje sagorijevanje, što je priznanje kvalitete samo po sebi. Svi ostali su električni; piše Novi List

Od kad se, od 1964. godine dodjeljuje titula „automobil godine“ u Europi, nikad na red nije došao neki korejski auto. I kad bi došao, uvijek bi pomislili da bi s obzirom na reputaciju i kvalitetu, to bio neki Hyundai. U ovogodišnjem izboru zaista jest prvi put pobijedio korejski auto, ali ne Hyundai, već KIA.

U trećem zaredom virtualnom proglašenju, KIA EV6 osvojila je prestižnu titulu po mišljenju europskih auto-novinara i ostavila iza sebe ostale finaliste. Međunarodni žiri sastavljen od 59 specijaliziranih novinara iz 22 zemlje Europe (trebao je biti 60, ali je zbog ruske agresije na Ukrajinu, ruski glas ove godine suspendiran), dao je korejskom automobilu 279 bodova, slijedi Renault Megane E-Tech s 265 i drugi korejski predstavnik na listi Hyundai Ioniq 5 s 261 bodom. Jedini automobil s unutarnjim sagorijevanjem na list Peugeot 308 sakupio je 185 bodova, dok su iza njega ostali električni Ford Mustang Mach-E sa 150 bodova i Cupra Born sa 144 boda.

KIA EV6 je prvo električno vozilo tvrtke napravljeno na novoj električnoj globalnoj modularnoj platformi (E-GMP). Riječ je o automobilu kompaktnih vanjskih dimenzija, no 290 centimetara dug međuosovinski razmak u kabini pruža prostora kao da je riječ u srednjem velikom SUV-u. Prtljažni prostor nije zanemariv, ima  520 litara zapremine što raste na 1300 kad se obore zadnja sjedala.

Unutarnji dizajn je spoj modernosti i ekonomičnosti, ništa u njemu nije ekstravagantno, od jednostavnog izgleda širokog ekrana infotainmenta, do sjedala koja izgledaju tanko, ali su udobna i k tome još napravljena od reciklirane plastike. Sve u automobilu odiše funkcionalnošću.

Što se tiče pogona, u ponudi su dva agregata, s baterijskim sklopom dugog dometa od 77,4 kWh i standardnog od 58 kWh. Također, na raspolaganju je izbor modela s pogonom na dva ili sva četiri kotača. U slučaju konfiguracije dugog dometa, automobil s jednim punjenjem može prevaliti 510 kilometara. U AWD izvedbi (s pogonom na 4 kotača i 605 Nm obrtnim momentom), EV6 ubrzava od 0 do 100 km/h za samo 5,2 sekunde.

Početna cijena ovog automobila je 260 tisuća kuna.

Ove godine u konkurenciji od sedam finalista, samo je Peugeout 308 vozilo s motorom na unutarnje sagorijevanje, što je priznanje kvalitete samo po sebi. Svi ostali su električni; piše Novi List

Od kad se, od 1964. godine dodjeljuje titula „automobil godine“ u Europi, nikad na red nije došao neki korejski auto. I kad bi došao, uvijek bi pomislili da bi s obzirom na reputaciju i kvalitetu, to bio neki Hyundai. U ovogodišnjem izboru zaista jest prvi put pobijedio korejski auto, ali ne Hyundai, već KIA.

U trećem zaredom virtualnom proglašenju, KIA EV6 osvojila je prestižnu titulu po mišljenju europskih auto-novinara i ostavila iza sebe ostale finaliste. Međunarodni žiri sastavljen od 59 specijaliziranih novinara iz 22 zemlje Europe (trebao je biti 60, ali je zbog ruske agresije na Ukrajinu, ruski glas ove godine suspendiran), dao je korejskom automobilu 279 bodova, slijedi Renault Megane E-Tech s 265 i drugi korejski predstavnik na listi Hyundai Ioniq 5 s 261 bodom. Jedini automobil s unutarnjim sagorijevanjem na list Peugeot 308 sakupio je 185 bodova, dok su iza njega ostali električni Ford Mustang Mach-E sa 150 bodova i Cupra Born sa 144 boda.

KIA EV6 je prvo električno vozilo tvrtke napravljeno na novoj električnoj globalnoj modularnoj platformi (E-GMP). Riječ je o automobilu kompaktnih vanjskih dimenzija, no 290 centimetara dug međuosovinski razmak u kabini pruža prostora kao da je riječ u srednjem velikom SUV-u. Prtljažni prostor nije zanemariv, ima  520 litara zapremine što raste na 1300 kad se obore zadnja sjedala.

Unutarnji dizajn je spoj modernosti i ekonomičnosti, ništa u njemu nije ekstravagantno, od jednostavnog izgleda širokog ekrana infotainmenta, do sjedala koja izgledaju tanko, ali su udobna i k tome još napravljena od reciklirane plastike. Sve u automobilu odiše funkcionalnošću.

Što se tiče pogona, u ponudi su dva agregata, s baterijskim sklopom dugog dometa od 77,4 kWh i standardnog od 58 kWh. Također, na raspolaganju je izbor modela s pogonom na dva ili sva četiri kotača. U slučaju konfiguracije dugog dometa, automobil s jednim punjenjem može prevaliti 510 kilometara. U AWD izvedbi (s pogonom na 4 kotača i 605 Nm obrtnim momentom), EV6 ubrzava od 0 do 100 km/h za samo 5,2 sekunde.

Početna cijena ovog automobila je 260 tisuća kuna.

Promo

Trendovi

Foto / video