O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Zahvaljujući vrijednoj posadi ‘Anastazije’ i TP Line-u Lastovo svakodnevno povezano s kopnom

IZVORDuList

Točno u podne novinari DuLista sastali su se s posa­dom katamarana ‘Anastazija’ na mulu u gruškoj luci. Ova ekipa zadužena je za prijevoz domaćih ljudi i stranaca iz Dubrovnika do Korčule, ali i do Lastova, i to tijekom cijele godine! To je nešto što su stanovnici našeg najudaljenijeg hrvatskog naseljenog otoka dugo priželjkivali. Cjelogodišnju, stalnu brod­sku liniju s Dubrovnikom konačno su dočekali krajem svibnja prošle godine. Do županijskog središta sada im treba tri i pol sata plovidbe.

Na koman­dnom mostu ekipu DuLista dočekali su zapovjed­nik Mario Miloš, upravitelj stroja Nino Erstić i prvi časnik palube Ante Barić.

Ovo je linija 9808 koja ide iz Luke Ubli preko Korčule za Dubrov­nik. Idemo svaki dan i mogu reći da je dosad dobra popunjenost. U zim­skom razdoblju, s Lastova krećemo u 6 sati ujutro, a iz Dubrovnik krećemo u 13 sati. Putovanje traje otprilike 3 i pol sata, sa stajanjem u Korčuli od mini­malno 10 minuta.
Ljeti naravno ima više putnika, a s obzirom na to da smo tek krenuli, nadamo se da će ih ove godine biti i više. Svakom otočaninu, pogotovo Lastova, brzobrodski prije­voz najviše odgovara. Osim sigurnog i brzog prijevoza, on dobiva mogućnost da u jednom danu obavi sve što treba u Dubrovniku i da se ponovno vrati na Lastovo, rekao je zapovjed­nik Mario Miloš prisjećajući se kako su Lastovci redovito, na početku plovidbe ove linije, govorili: ‘Konačno’. Miloš je rodom iz Štikovice, a inače je na brzim brodovima preko 30 godina. ‘Moje skro­mno iskustvo’, reći će kroz smijeh.

Ova nacionalna plovidba je puno lakša zato što se nakon 15 dana plo­vidbe dođe doma, gdje ostajemo tako­đer 15 dana. Dosta se toga može oba­viti po pitanju kuće i obitelji, tko je ima. Duga plovidba je nešto sasvim drugo. Odlučio sam biti malo bliže doma i što se reče – malo živjeti, rekao je Miloš.

Sa mnom radi mlada ekipa, ali izra­zito profesionalna i odana svom poslu, naglasio je Miloš, a prvi časnik palube Ante Barić dodaje: ‘Ne bi minja ovu liniju ni brod za ništa’. Barić i upravi­telj stroja Nino Erstić inače su Zadrani, posebno ističu.

Volimo Dubrovnik, Dubrovčane i otočane. Lastovci su dobri prima nama, prihvatili su nas, kaže Barić. Uz njih, članovi posade su i kormilar Enio Radović te motorista Nedeljko Šoštar.

Riječ je o državnoj brzobrodskoj liniji Lastovo – Korčula – Dubrovnik za koju je zadužen brodar ‘TP Line’. Zani­mljivo je kako je ‘Anastazija’, koja je izgrađena 2018. godine i koja može pri­miti 300 putnika, dobila ime po zaštit­nici Zadra, gradu koji je sjedište nave­denog brodara. Radi se o prijevozniku koji od 2021. godine djeluje pod ime­nom TP Line. Naime, skoro 30 godina svi smo ga znali kao G&V Line.

Tvrtka G&V Line d.o.o. sa sjedištem u Dubrovniku bila je u vlasništvu gos­podina Lenka Garbina. U veljači 2020. godine tvrtka je kupljena od obitelji Garbin i danas je u stopostotnom vla­sništvu Tankerske plovidbe iz Zadra. Dovoljno je reći da je riječ o najvećoj hrvatskoj brodarskoj kompaniji koja 66 godina baštini tradicije u brodarstvu. Strateškim planiranjem Tankerska se uz prijevoz tekućih i rasutih tereta, koji je njen tradicionalan posao, sada opredijelila i za ulazak na tržište obal­nog linijskog prijevoza, i akvizicija G&V line d.o.o. je prepoznata kao dobra pri­lika za to, objašnjava član uprave TP Line Marko Matković.

Zajednički cilj je, kaže, da se TP line i dalje razvija te da širi svoje poslovanje na cijeli Jadran pa je sukladno tome sjedište tvrtke pre­mješteno u Zadar, odakle će im logi­stički biti najlakše pokrivati cjelokupnu obalu Jadranskog mora.

Uostalom, tamo se nalazi i sje­dište Tankerske plovidbe koja nam daje presudnu podršku u svim novim projektima. Sama činjenica da se sje­dište tvrtke preselilo u Zadar, ne bi trebala posebno zabrinuti Dubrovčane. Dapače, ako pogledate luku u Gružu, vidjet ćete da uz katamaran Nonu Anu koji smo preuzeli od prethodnog vla­snika na vezu stoje Anastazija, Aenona i Arta, to su katamarani prosječne sta­rosti ispod 5 godina, što je značajno ispod prosjeka starosti brzobrodske flote u Hrvatskoj. Želja nam je priuštiti Dubrovčanima i njihovim gostima sigurno i udobno putovanje do želje­nih destinacija.

Trenutno imaju pet katamarana u floti.

Uz ove koje sam spomenuo ranije, i koje možete vidjeti u Gružu, tu je i sestrinski brod Arta, katamaran Pun­tamika. On je najmlađi u floti – 2019. godište. Dva katamarana trenutno plove na državnim brzobrodskim linijama koje svoje ishodište imaju u Dubrovniku, 9807 (Lastovo – Korčula – Polače) – Sobra – (Šipanska Luka) – Dubrovnik i obratno te 9808 Lastovo – Korčula – Dubrovnik i obratno. Treći katamaran planiramo kandidirati za Javno nadmetanje za još jednu državnu brzobrodsku liniju, dok s preostala dva ove sezone planiramo održavati komercijalne linije Split – Hvar te još jednu liniju s polaskom iz Dubrov­nika, Dubrovnik – Pomena – Korčula, rekao je Matković najavljujući tako novu liniju.

Cijeli članak možete pronaći <<ovdje>>.


Maria Prkut

Točno u podne novinari DuLista sastali su se s posa­dom katamarana ‘Anastazija’ na mulu u gruškoj luci. Ova ekipa zadužena je za prijevoz domaćih ljudi i stranaca iz Dubrovnika do Korčule, ali i do Lastova, i to tijekom cijele godine! To je nešto što su stanovnici našeg najudaljenijeg hrvatskog naseljenog otoka dugo priželjkivali. Cjelogodišnju, stalnu brod­sku liniju s Dubrovnikom konačno su dočekali krajem svibnja prošle godine. Do županijskog središta sada im treba tri i pol sata plovidbe.

Na koman­dnom mostu ekipu DuLista dočekali su zapovjed­nik Mario Miloš, upravitelj stroja Nino Erstić i prvi časnik palube Ante Barić.

Ovo je linija 9808 koja ide iz Luke Ubli preko Korčule za Dubrov­nik. Idemo svaki dan i mogu reći da je dosad dobra popunjenost. U zim­skom razdoblju, s Lastova krećemo u 6 sati ujutro, a iz Dubrovnik krećemo u 13 sati. Putovanje traje otprilike 3 i pol sata, sa stajanjem u Korčuli od mini­malno 10 minuta.
Ljeti naravno ima više putnika, a s obzirom na to da smo tek krenuli, nadamo se da će ih ove godine biti i više. Svakom otočaninu, pogotovo Lastova, brzobrodski prije­voz najviše odgovara. Osim sigurnog i brzog prijevoza, on dobiva mogućnost da u jednom danu obavi sve što treba u Dubrovniku i da se ponovno vrati na Lastovo, rekao je zapovjed­nik Mario Miloš prisjećajući se kako su Lastovci redovito, na početku plovidbe ove linije, govorili: ‘Konačno’. Miloš je rodom iz Štikovice, a inače je na brzim brodovima preko 30 godina. ‘Moje skro­mno iskustvo’, reći će kroz smijeh.

Ova nacionalna plovidba je puno lakša zato što se nakon 15 dana plo­vidbe dođe doma, gdje ostajemo tako­đer 15 dana. Dosta se toga može oba­viti po pitanju kuće i obitelji, tko je ima. Duga plovidba je nešto sasvim drugo. Odlučio sam biti malo bliže doma i što se reče – malo živjeti, rekao je Miloš.

Sa mnom radi mlada ekipa, ali izra­zito profesionalna i odana svom poslu, naglasio je Miloš, a prvi časnik palube Ante Barić dodaje: ‘Ne bi minja ovu liniju ni brod za ništa’. Barić i upravi­telj stroja Nino Erstić inače su Zadrani, posebno ističu.

Volimo Dubrovnik, Dubrovčane i otočane. Lastovci su dobri prima nama, prihvatili su nas, kaže Barić. Uz njih, članovi posade su i kormilar Enio Radović te motorista Nedeljko Šoštar.

Riječ je o državnoj brzobrodskoj liniji Lastovo – Korčula – Dubrovnik za koju je zadužen brodar ‘TP Line’. Zani­mljivo je kako je ‘Anastazija’, koja je izgrađena 2018. godine i koja može pri­miti 300 putnika, dobila ime po zaštit­nici Zadra, gradu koji je sjedište nave­denog brodara. Radi se o prijevozniku koji od 2021. godine djeluje pod ime­nom TP Line. Naime, skoro 30 godina svi smo ga znali kao G&V Line.

Tvrtka G&V Line d.o.o. sa sjedištem u Dubrovniku bila je u vlasništvu gos­podina Lenka Garbina. U veljači 2020. godine tvrtka je kupljena od obitelji Garbin i danas je u stopostotnom vla­sništvu Tankerske plovidbe iz Zadra. Dovoljno je reći da je riječ o najvećoj hrvatskoj brodarskoj kompaniji koja 66 godina baštini tradicije u brodarstvu. Strateškim planiranjem Tankerska se uz prijevoz tekućih i rasutih tereta, koji je njen tradicionalan posao, sada opredijelila i za ulazak na tržište obal­nog linijskog prijevoza, i akvizicija G&V line d.o.o. je prepoznata kao dobra pri­lika za to, objašnjava član uprave TP Line Marko Matković.

Zajednički cilj je, kaže, da se TP line i dalje razvija te da širi svoje poslovanje na cijeli Jadran pa je sukladno tome sjedište tvrtke pre­mješteno u Zadar, odakle će im logi­stički biti najlakše pokrivati cjelokupnu obalu Jadranskog mora.

Uostalom, tamo se nalazi i sje­dište Tankerske plovidbe koja nam daje presudnu podršku u svim novim projektima. Sama činjenica da se sje­dište tvrtke preselilo u Zadar, ne bi trebala posebno zabrinuti Dubrovčane. Dapače, ako pogledate luku u Gružu, vidjet ćete da uz katamaran Nonu Anu koji smo preuzeli od prethodnog vla­snika na vezu stoje Anastazija, Aenona i Arta, to su katamarani prosječne sta­rosti ispod 5 godina, što je značajno ispod prosjeka starosti brzobrodske flote u Hrvatskoj. Želja nam je priuštiti Dubrovčanima i njihovim gostima sigurno i udobno putovanje do želje­nih destinacija.

Trenutno imaju pet katamarana u floti.

Uz ove koje sam spomenuo ranije, i koje možete vidjeti u Gružu, tu je i sestrinski brod Arta, katamaran Pun­tamika. On je najmlađi u floti – 2019. godište. Dva katamarana trenutno plove na državnim brzobrodskim linijama koje svoje ishodište imaju u Dubrovniku, 9807 (Lastovo – Korčula – Polače) – Sobra – (Šipanska Luka) – Dubrovnik i obratno te 9808 Lastovo – Korčula – Dubrovnik i obratno. Treći katamaran planiramo kandidirati za Javno nadmetanje za još jednu državnu brzobrodsku liniju, dok s preostala dva ove sezone planiramo održavati komercijalne linije Split – Hvar te još jednu liniju s polaskom iz Dubrov­nika, Dubrovnik – Pomena – Korčula, rekao je Matković najavljujući tako novu liniju.

Cijeli članak možete pronaći <<ovdje>>.


Maria Prkut

HTML Code here
HTML Code here