O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Na otvorenju luke Donje Čelo Butković najavio gradnju novog broda za Elafite

Danas je svečano otvorena rekonstruirana luka za javni promet u naselju Donje Čelo-otok Koločep, javlja Dubrovački dnevnik.

Ova investicija, vrijedna 29.943.717,83 kuna, financirana iz EU fondova u iznosu od 85 posto, dok je ostatak financiran sredstvima iz državnog proračuna.

Na svečanost je stigao i ministar mora, prometa i infrastrukture Oleg Butković koji je najavio gradnju novog, zamjenskog broda za Postiru koja povezuje Elafite i Dubrovnik.

Ovim projektom smo pokazali kako je Hrvatska pomorska zemlja, okrenuta moru te su ovakvi projekti nužni kako bi život na otocima i priobalju bio ugodniji. Pokrenuli smo ‘Renesansu’ na hrvatskoj obali kroz velika ulaganja koja iznose oko dvije milijarde kuna. Trenutno su aktivna 22 projekta, a puno nam pomaže Europska unija što je ključno, jer Hrvatska ne bi mogla, unatoč gospodarskom rastu koji imamo, sama financirati sve to – kazao je Butković te pohvalio Dubrovačko-neretvansku županiju koja je prema njegovim riječima prva po ulaganjima u lučku infrastrukturu u Hrvatskoj.

Ova riva znači život i vjerujem da će donijeti veselje i radost na otok te da će omogućiti da se unaprijedi linija koja ide ovim krajevima. Na Elafitima nismo završili posao. Uskoro idemo u nabavku broda i za to smo osigurali 300 milijuna kuna. Naime, Jadrolinija će raspisati natječaj za nekoliko novih brodova, a jedan od njih bit će zamjena za legendarnu Postiru. Očekujemo ove godine početak gradnje brodova od kojih je jedan namijenjen za Elafite – najavio je ministar Oleg Butković. 

Gradonačelnik Dubrovnika Mato Franković istaknuo je kako je ovo prvo ulaganje u Kalamotu nakon 1924. godine. 

Ovo puno znači za stanovnike otoka i podizanje kvalitete života. Investicijski val je započeo s dolaskom ministra Butkovića, ne samo na Kalamoti, nego na cijeloj našoj obali. Butković je nakon Franja Josipa donio rivu na Kalamotu, a uskoro će na red doći i Lopud – kazao je Franković te najavio nastavak gradnje vodoopskrbe i kanalizacije na otocima.

Župan Nikola Dobroslavić čestitao je na realizaciji “lijepog i važnog projekta na Kalamoti”.

Ponosni smo da je završen u ovako kratkom roku. Time smo dobili jednu od brojnih luka koja služi za povezivanje otoka. U našoj županiji aktivni su brojni projekti kojima povezujemo otoke. Ova luka je pretpostavka za bolju povezanost, a uz to će doći i izrada novog broda koji će povezati Elafite – najavio je župan Dobroslavić.

Ravnatelj Županijske Lučke uprave Dubrovnik Željko Dadić zahvalio se izvođačima radova, mještanima, ministarstvu i vladi na pomoći pri realizaciji projekta rekonstrukcije rive. Pojasnio je kako su radovi počeli u rujnu 2020. godine, a završeni su nakon 12 mjeseci što je tri mjeseca ranije od ugovorenog roka. Dodao je kako je projekt realiziran kako bi se povećala sigurnost u prometu, veća mobilnost putnika i bolja energetska učinkovitost.

U sklopu projekta, riva je, s postojećih 35 metara dužine i 6,90 metara širine, nadograđena te je sada duga 56 metara i široka 11 metara. Po završetku ovog ulaganja, omogućen je privez trajekata s dubinom do 4,60 metara te je izgrađen operativni plato površine 37×18,70 metara.


A.Čakić / P. Srebrović

Danas je svečano otvorena rekonstruirana luka za javni promet u naselju Donje Čelo-otok Koločep, javlja Dubrovački dnevnik.

Ova investicija, vrijedna 29.943.717,83 kuna, financirana iz EU fondova u iznosu od 85 posto, dok je ostatak financiran sredstvima iz državnog proračuna.

Na svečanost je stigao i ministar mora, prometa i infrastrukture Oleg Butković koji je najavio gradnju novog, zamjenskog broda za Postiru koja povezuje Elafite i Dubrovnik.

Ovim projektom smo pokazali kako je Hrvatska pomorska zemlja, okrenuta moru te su ovakvi projekti nužni kako bi život na otocima i priobalju bio ugodniji. Pokrenuli smo ‘Renesansu’ na hrvatskoj obali kroz velika ulaganja koja iznose oko dvije milijarde kuna. Trenutno su aktivna 22 projekta, a puno nam pomaže Europska unija što je ključno, jer Hrvatska ne bi mogla, unatoč gospodarskom rastu koji imamo, sama financirati sve to – kazao je Butković te pohvalio Dubrovačko-neretvansku županiju koja je prema njegovim riječima prva po ulaganjima u lučku infrastrukturu u Hrvatskoj.

Ova riva znači život i vjerujem da će donijeti veselje i radost na otok te da će omogućiti da se unaprijedi linija koja ide ovim krajevima. Na Elafitima nismo završili posao. Uskoro idemo u nabavku broda i za to smo osigurali 300 milijuna kuna. Naime, Jadrolinija će raspisati natječaj za nekoliko novih brodova, a jedan od njih bit će zamjena za legendarnu Postiru. Očekujemo ove godine početak gradnje brodova od kojih je jedan namijenjen za Elafite – najavio je ministar Oleg Butković. 

Gradonačelnik Dubrovnika Mato Franković istaknuo je kako je ovo prvo ulaganje u Kalamotu nakon 1924. godine. 

Ovo puno znači za stanovnike otoka i podizanje kvalitete života. Investicijski val je započeo s dolaskom ministra Butkovića, ne samo na Kalamoti, nego na cijeloj našoj obali. Butković je nakon Franja Josipa donio rivu na Kalamotu, a uskoro će na red doći i Lopud – kazao je Franković te najavio nastavak gradnje vodoopskrbe i kanalizacije na otocima.

Župan Nikola Dobroslavić čestitao je na realizaciji “lijepog i važnog projekta na Kalamoti”.

Ponosni smo da je završen u ovako kratkom roku. Time smo dobili jednu od brojnih luka koja služi za povezivanje otoka. U našoj županiji aktivni su brojni projekti kojima povezujemo otoke. Ova luka je pretpostavka za bolju povezanost, a uz to će doći i izrada novog broda koji će povezati Elafite – najavio je župan Dobroslavić.

Ravnatelj Županijske Lučke uprave Dubrovnik Željko Dadić zahvalio se izvođačima radova, mještanima, ministarstvu i vladi na pomoći pri realizaciji projekta rekonstrukcije rive. Pojasnio je kako su radovi počeli u rujnu 2020. godine, a završeni su nakon 12 mjeseci što je tri mjeseca ranije od ugovorenog roka. Dodao je kako je projekt realiziran kako bi se povećala sigurnost u prometu, veća mobilnost putnika i bolja energetska učinkovitost.

U sklopu projekta, riva je, s postojećih 35 metara dužine i 6,90 metara širine, nadograđena te je sada duga 56 metara i široka 11 metara. Po završetku ovog ulaganja, omogućen je privez trajekata s dubinom do 4,60 metara te je izgrađen operativni plato površine 37×18,70 metara.


A.Čakić / P. Srebrović

Intervju

Kolumna

Lifestyle

Foto / video