O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Dožupanica Medarić: “Dovodi se u opasnost financiranje Mrtvaške, otočani blokiraju radove”

Mi se stalno pitamo kad ovaj projekt bude gotov što će mještani Ilovika izgubiti – cijelo vrijeme trajanja projekta imat će vezu, nakon dovršetka imat će uređenu novu luku i 20 metara svoje lučice gdje će moći pristajati sa svojim plovilima, kaže Medarić.

Iz Primorsko-goranske županije stigla je reakcija na prošlotjednu konferenciju za novinare Mjesnog odbora Ilovik te predstavnika Akcije mladih i Nezavisne liste Ive Rinčić posvećenu problemima u luci Mrtvaška, a dožupanica Marina Medarić iskoristila je redovni press kolegij da, kako je kazala, demantira sve neistine koje su iznesne na spornoj pressici.

Prema njezinim riječima, izjave predstavnika MO Ilovik, AM-a te Nezavisne liste, dovode u opasnost financiranje samog projekta, piše Novi list.

– Mrtvaška je projekt koji predviđa 80 milijuna europskog novca, a njihovo iznošenje neistina dovodi nas u opasnost da država vrati 80 milijuna kuna Europi. Ugrožava se i županijski proračun jer je on planiran na takav način. Svi zaključci koji su doneseni na Skupštini o Mrtvaški u potpunosti se poštuju, a organizirali smo i sastanak u Malom Lošinju na koji je bila pozvana i Iva Rinčć da od struke dozna što se u Mrtvaškoj dešava, ako već ne vjeruje politici – rekla je.

Jasno je rečeno da je izvršena analiza projekta snižavanja rive, a to nije samo “neka” analiza već dokument koji je koštao 20 tisuća kuna i kojem je jasno rečeno na koji će se način riva smanjiti s dva metra na 1,2 metra. Sam postupak je predviđen da izvođači nakon što uđu u teren, krenu s izgradnjom pomoćnog mula. To nije mali mul, on je veličine osam puta sedam metara i bit će izgrađen na samom početku gradilišta i za cijelo to vrijeme gradnje, koja će prema procjenama izvođača trajati do 30 dana, mještani će moći koristiti stari austro-ugarski mul i nesmetano dolaziti i odlaziti, kaže Medarić.

Nakon što se izgradi mul mještani Ilovika će moći na njega pristajati, a radovi će krenuti s druge strane. Mještani Ilovika kao i dosad imat će stalan pristup Mrtvaškoj, a Grad Mali Lošinj obećao je da će financirati lokalnu liniju jer svima je jasno da mi ne možemo vratiti državnu liniju koja ne može pristajati na gradilište, ali smo zato u suradnji s Malim Lošinjem spremni cijelo vrijeme omogućiti mještanima Ilovika da tamo mogu pristajati, istaknula je Medarić koja se posebno osvrnula i na izjave Ladislava Radoslovića iz MO Ilovik. Medarić je istaknula da radova nema jer su onemogućeni.

– Gospodin Radoslović je rekao da tamo radova nema, a radova nema jer su onemogućeni i izvođač ne može pristupiti gradilištu jer su tamo parkirana vozila koja se moraju ukloniti da bi izvođač mogao doći. Mi smo nekoliko puta pismeno zatražili da se vozila maknu, no vlasnici ih nisu uklonili. Preostaje nam sada posegnuti za pravnim metodama jer netko će u konačnici morati odgovarati za onemogućavanje ovog projekta pred pravosuđem. Neshvaljivo je da nas predstavnici predstavničke vlasti optužuju da se samo želimo domoći europskog novca dok se svugdje drugdje optužuje izvršna vlast da ne povlači dovoljno europskog novca, a mi kroz ovaj projekt dokazujemo da je europski novac ugrađen u naš proračun.

Ovo je jedinstven slučaj u Hrvatskoj da otočani ne žele taj novi projekt. Mi se stalno pitamo kad ovaj projekt bude gotov što će mještani Ilovika izgubiti – cijelo vrijeme trajanja projekta imat će vezu, nakon dovršetka imat će uređenu novu luku i 20 metara svoje lučice gdje će moći pristajati sa svojim plovilima. Čuli smo i o navodnoj istrazi OLAF-a, međutim, sva naša saznanja o tome su iz izjava gospodina Radoslovića, a mi svakako podržavamo preispitivanje projekta od strane predstavnika vlasti, kako hrvatskih, tako i europskih – dodala je Medarić.

Pročenica županijskog Upravnog odjela za pomorsko dobro, promet i veze izjavila je kako PGŽ sve navode dožupanice može potkrijepiti prigodnom dokumentacijom tako da se ne može govoriti o obmanjivanju javnosti.

– Luke su one koje bi nas trebale povezivati i kao takve predstavljaju budućnost. Mi smo kroz dva programa i osam projekata za lučku infrastrukturu za tu svrhu dogovorili oko 315 milijuna bespovratnih sredstava.

– Morate priznati da je to impozantan iznos i to nije samo dokaz da smo znali prijaviti i pripremiti projekte, već da su i odlično provedni – rekla je Milošević koja je navodeći primjere luka Crikvenica i Cres te luke na Unijama koja se privodi kraju, a za koje su redom višestruko izdvojeni milijunski iznosi.

Mi se stalno pitamo kad ovaj projekt bude gotov što će mještani Ilovika izgubiti – cijelo vrijeme trajanja projekta imat će vezu, nakon dovršetka imat će uređenu novu luku i 20 metara svoje lučice gdje će moći pristajati sa svojim plovilima, kaže Medarić.

Iz Primorsko-goranske županije stigla je reakcija na prošlotjednu konferenciju za novinare Mjesnog odbora Ilovik te predstavnika Akcije mladih i Nezavisne liste Ive Rinčić posvećenu problemima u luci Mrtvaška, a dožupanica Marina Medarić iskoristila je redovni press kolegij da, kako je kazala, demantira sve neistine koje su iznesne na spornoj pressici.

Prema njezinim riječima, izjave predstavnika MO Ilovik, AM-a te Nezavisne liste, dovode u opasnost financiranje samog projekta, piše Novi list.

– Mrtvaška je projekt koji predviđa 80 milijuna europskog novca, a njihovo iznošenje neistina dovodi nas u opasnost da država vrati 80 milijuna kuna Europi. Ugrožava se i županijski proračun jer je on planiran na takav način. Svi zaključci koji su doneseni na Skupštini o Mrtvaški u potpunosti se poštuju, a organizirali smo i sastanak u Malom Lošinju na koji je bila pozvana i Iva Rinčć da od struke dozna što se u Mrtvaškoj dešava, ako već ne vjeruje politici – rekla je.

Jasno je rečeno da je izvršena analiza projekta snižavanja rive, a to nije samo “neka” analiza već dokument koji je koštao 20 tisuća kuna i kojem je jasno rečeno na koji će se način riva smanjiti s dva metra na 1,2 metra. Sam postupak je predviđen da izvođači nakon što uđu u teren, krenu s izgradnjom pomoćnog mula. To nije mali mul, on je veličine osam puta sedam metara i bit će izgrađen na samom početku gradilišta i za cijelo to vrijeme gradnje, koja će prema procjenama izvođača trajati do 30 dana, mještani će moći koristiti stari austro-ugarski mul i nesmetano dolaziti i odlaziti, kaže Medarić.

Nakon što se izgradi mul mještani Ilovika će moći na njega pristajati, a radovi će krenuti s druge strane. Mještani Ilovika kao i dosad imat će stalan pristup Mrtvaškoj, a Grad Mali Lošinj obećao je da će financirati lokalnu liniju jer svima je jasno da mi ne možemo vratiti državnu liniju koja ne može pristajati na gradilište, ali smo zato u suradnji s Malim Lošinjem spremni cijelo vrijeme omogućiti mještanima Ilovika da tamo mogu pristajati, istaknula je Medarić koja se posebno osvrnula i na izjave Ladislava Radoslovića iz MO Ilovik. Medarić je istaknula da radova nema jer su onemogućeni.

– Gospodin Radoslović je rekao da tamo radova nema, a radova nema jer su onemogućeni i izvođač ne može pristupiti gradilištu jer su tamo parkirana vozila koja se moraju ukloniti da bi izvođač mogao doći. Mi smo nekoliko puta pismeno zatražili da se vozila maknu, no vlasnici ih nisu uklonili. Preostaje nam sada posegnuti za pravnim metodama jer netko će u konačnici morati odgovarati za onemogućavanje ovog projekta pred pravosuđem. Neshvaljivo je da nas predstavnici predstavničke vlasti optužuju da se samo želimo domoći europskog novca dok se svugdje drugdje optužuje izvršna vlast da ne povlači dovoljno europskog novca, a mi kroz ovaj projekt dokazujemo da je europski novac ugrađen u naš proračun.

Ovo je jedinstven slučaj u Hrvatskoj da otočani ne žele taj novi projekt. Mi se stalno pitamo kad ovaj projekt bude gotov što će mještani Ilovika izgubiti – cijelo vrijeme trajanja projekta imat će vezu, nakon dovršetka imat će uređenu novu luku i 20 metara svoje lučice gdje će moći pristajati sa svojim plovilima. Čuli smo i o navodnoj istrazi OLAF-a, međutim, sva naša saznanja o tome su iz izjava gospodina Radoslovića, a mi svakako podržavamo preispitivanje projekta od strane predstavnika vlasti, kako hrvatskih, tako i europskih – dodala je Medarić.

Pročenica županijskog Upravnog odjela za pomorsko dobro, promet i veze izjavila je kako PGŽ sve navode dožupanice može potkrijepiti prigodnom dokumentacijom tako da se ne može govoriti o obmanjivanju javnosti.

– Luke su one koje bi nas trebale povezivati i kao takve predstavljaju budućnost. Mi smo kroz dva programa i osam projekata za lučku infrastrukturu za tu svrhu dogovorili oko 315 milijuna bespovratnih sredstava.

– Morate priznati da je to impozantan iznos i to nije samo dokaz da smo znali prijaviti i pripremiti projekte, već da su i odlično provedni – rekla je Milošević koja je navodeći primjere luka Crikvenica i Cres te luke na Unijama koja se privodi kraju, a za koje su redom višestruko izdvojeni milijunski iznosi.

Što nas pokreće