O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Lidl osniva vlastitu kompaniju za prijevoz kontejnera

Različiti maloprodajni lanci kao što su Walmart, Home Depot, John Lewis i drugi odnedavno iznajmljuju manje kontejnerske brodove kako bi uspostavili kontrolu nad opskrbom. Njihov primjer slijedi i njemački Lidl, a očekuje se da će ovaj maloprodajni gigant uskoro imati vlastitu kompaniju za prijevoz kontejnera, prenosi Pluton Logistics.

S obzirom na rat u Ukrajini, epidemiju koronavirusa i intenzivnu kupovinu, ovom maloprodajnom gigantu kao prehrambenoj trgovini koju karakteriziraju niske cijene trenutno nije nimalo jednostavno. Rastuće vozarine i kašnjenja u kontejnerskom brodskom transportu pogoršavaju situaciju, a sve je to utjecalo da Lidl, koji pripada Schwarz Grupi (Schwarz Gruppe), “ode” u brodovlasnike.

Pokretanjem brodarske kompanije i kupovinom kontejnerskih brodova, Lidl planira održati protok robe. Ova tvrtka koja upravlja hipermarketima u Europi, a posljednjih nekoliko godina i u SAD-u, podnijela je zahtjev Uredu Europske unije za intelektualno vlasništvo, registrirajući marku pod nazivom “Tailwind Shipping Line“, piše Maritime Executive.

Vijest o tome da je Lidl u pregovorima s brodarskim kompanijama najprije je objavljena u njemačkom trgovačkom izdanju časopisa Lebensmittel-Zeitung, a kasnije je to tvrtka potvrdila nizu njemačkih medija. Lidl, koji upravlja s oko 11.200 trgovina i aktivan je u 32 zemlje, navodno traži veću dosljednost i fleksibilnost u upravljanju dijelovima svog opskrbnog lanca. Trgovačka publikacija navodi da je Lidl prvo pokušao investirati u već postojeću brodarsku tvrtku prije nego što je ipak odlučio pokrenuti vlastitu tvrtku i kupiti brodove.

Možemo potvrditi da će Lidl u budućnosti koristiti vlastite kapacitete za pomorski transport. Ovo je još jedan temeljni element osiguranja naših opskrbnih lanaca i dostupnosti robe u našim poslovnicama“, rekao je glasnogovornik Lidla za njemački list Manager Magazin.

Izvješća pokazuju da ova tvrtka trenutno ima potrebe za transportom od 400 do 500 TEU tjedno, vjerojatno za svoje poslovanje u Njemačkoj ili diljem Europe. Još nema naznaka koliko bi brodova ukupno mogli kupiti ili na kojim rutama planiraju operirati.

Podsjetimo, Lidl nije prvi maloprodajni lanac koji je nedavno proširio poslovanje na pomorsku trgovinu. Počevši od 2021. godine, širok raspon tvrtki uključujući Amazon, Ikea, Home Depot i Dollar Tree, Walmart i drugi unajmljivali su brodove za transport kontejnera iz Azije. FedEx je pokrenuo uslugu transporta kontejnera iz Azije na unajmljenim bulkerima, nudeći brodarima mogućnost premještanja robe u Kaliforniju, a također su i preuzimali isporuku novih kontejnera u Kini. Tvrtka za namještaj Loctek koja proizvodi stolove u Shenzenu, prva je naručila novogradnju kontejnerskog broda. U siječnju 2022., na burzi su izvijestili javnost o sklapanju ugovora o gradnji kontejnerskog broda po cijeni od 32,8 milijuna dolara s tvrtkom Huanghai Shipbuilding Co., što bi trebalo biti dovršeno do 31. ožujka 2023. godine.

Različiti maloprodajni lanci kao što su Walmart, Home Depot, John Lewis i drugi odnedavno iznajmljuju manje kontejnerske brodove kako bi uspostavili kontrolu nad opskrbom. Njihov primjer slijedi i njemački Lidl, a očekuje se da će ovaj maloprodajni gigant uskoro imati vlastitu kompaniju za prijevoz kontejnera, prenosi Pluton Logistics.

S obzirom na rat u Ukrajini, epidemiju koronavirusa i intenzivnu kupovinu, ovom maloprodajnom gigantu kao prehrambenoj trgovini koju karakteriziraju niske cijene trenutno nije nimalo jednostavno. Rastuće vozarine i kašnjenja u kontejnerskom brodskom transportu pogoršavaju situaciju, a sve je to utjecalo da Lidl, koji pripada Schwarz Grupi (Schwarz Gruppe), “ode” u brodovlasnike.

Pokretanjem brodarske kompanije i kupovinom kontejnerskih brodova, Lidl planira održati protok robe. Ova tvrtka koja upravlja hipermarketima u Europi, a posljednjih nekoliko godina i u SAD-u, podnijela je zahtjev Uredu Europske unije za intelektualno vlasništvo, registrirajući marku pod nazivom “Tailwind Shipping Line“, piše Maritime Executive.

Vijest o tome da je Lidl u pregovorima s brodarskim kompanijama najprije je objavljena u njemačkom trgovačkom izdanju časopisa Lebensmittel-Zeitung, a kasnije je to tvrtka potvrdila nizu njemačkih medija. Lidl, koji upravlja s oko 11.200 trgovina i aktivan je u 32 zemlje, navodno traži veću dosljednost i fleksibilnost u upravljanju dijelovima svog opskrbnog lanca. Trgovačka publikacija navodi da je Lidl prvo pokušao investirati u već postojeću brodarsku tvrtku prije nego što je ipak odlučio pokrenuti vlastitu tvrtku i kupiti brodove.

Možemo potvrditi da će Lidl u budućnosti koristiti vlastite kapacitete za pomorski transport. Ovo je još jedan temeljni element osiguranja naših opskrbnih lanaca i dostupnosti robe u našim poslovnicama“, rekao je glasnogovornik Lidla za njemački list Manager Magazin.

Izvješća pokazuju da ova tvrtka trenutno ima potrebe za transportom od 400 do 500 TEU tjedno, vjerojatno za svoje poslovanje u Njemačkoj ili diljem Europe. Još nema naznaka koliko bi brodova ukupno mogli kupiti ili na kojim rutama planiraju operirati.

Podsjetimo, Lidl nije prvi maloprodajni lanac koji je nedavno proširio poslovanje na pomorsku trgovinu. Počevši od 2021. godine, širok raspon tvrtki uključujući Amazon, Ikea, Home Depot i Dollar Tree, Walmart i drugi unajmljivali su brodove za transport kontejnera iz Azije. FedEx je pokrenuo uslugu transporta kontejnera iz Azije na unajmljenim bulkerima, nudeći brodarima mogućnost premještanja robe u Kaliforniju, a također su i preuzimali isporuku novih kontejnera u Kini. Tvrtka za namještaj Loctek koja proizvodi stolove u Shenzenu, prva je naručila novogradnju kontejnerskog broda. U siječnju 2022., na burzi su izvijestili javnost o sklapanju ugovora o gradnji kontejnerskog broda po cijeni od 32,8 milijuna dolara s tvrtkom Huanghai Shipbuilding Co., što bi trebalo biti dovršeno do 31. ožujka 2023. godine.

Što nas pokreće