O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Posljednja stanica i zbogom: Trajekt Lubenice odlazi na rezalište, kratko je stao i u dubrovačku luku

Na svom zadnjem putu prema Aliagi na rezanje, trajekt Lubenice, koji je plovio na ruti Prapratno – Sobra, stigao je na kratko u Dubrovnik.

M/T Lubenice trajekt je u sastavu flote hrvatskog brodara Jadrolinije. Izgrađen je 1983. godine u Japanu, za potrebe jednog japanskog naručitelja. Od tada pa do 1998., kada ga kupuje Jadrolinija, Lubenice su plovile pod imenom Seto. Nakon toga, Lubenice su plovile na mnogim linijama splitskog i riječkog okružja, piše Dubrovački dnevnik.

Trajekt je posljednje plovidbe imao na ruti Prapratno – Sobra. Kapaciteta je 350 osoba i 70 vozila, dužine 57,92 metra i širine 16,70 metara, brzine 13 čvorova.

Nakon što je Jadrolinija ranije ove godine raspisala javno nadmetanje za kupnju Lubenice po sistemu ‘viđeno-kupljeno’ koje je trajalo do 14.6.2021. godine s početnom cijenom pet milijuna kuna, trajekt ipak nije pronašao svoga novog vlasnika. 

Kako je već ranije kazao Ivo Batričević, Lubenice će na ruti Prapratno – Sobra zamijeniti trajekt Valun koji upravo uplovljava u Sobru. 

M/T Valun je trajekt za lokalne linije. U vlasništvu je Jadrolinije. Izgrađen je 1983. u Japanu, za potrebe brodara Utaka Kokudo Ferry, Takamatsu, Japan. Prvo ime Valuna bilo je Koraku Maru.

Godine 1998. tadašnjeg Koraku Maru kupuje Jadrolinija i preimenuje ga u Valun. Od tada, pa do 2007. godine Valun je gotovo neprestano i neprekidno održavao trajektnu liniju Split-Supetar. Tada ga zamjenjuje novi i veći Hrvat. Valun ljeti najčešće plovi na liniji Split – Rogač, a zimi Prapratno – Sobra.

Valun je kapaciteta oko 80 automobila i 730 osoba. Može postići brzinu od 14,5 čvorova. Često glasi kao najkvalitetniji trajekt u floti Jadrolinije. Jedan je od rijetkih Jadrolinijinih trajekata koji nikad nije imao ozbiljnu havariju.

Na svom zadnjem putu prema Aliagi na rezanje, trajekt Lubenice, koji je plovio na ruti Prapratno – Sobra, stigao je na kratko u Dubrovnik.

M/T Lubenice trajekt je u sastavu flote hrvatskog brodara Jadrolinije. Izgrađen je 1983. godine u Japanu, za potrebe jednog japanskog naručitelja. Od tada pa do 1998., kada ga kupuje Jadrolinija, Lubenice su plovile pod imenom Seto. Nakon toga, Lubenice su plovile na mnogim linijama splitskog i riječkog okružja, piše Dubrovački dnevnik.

Trajekt je posljednje plovidbe imao na ruti Prapratno – Sobra. Kapaciteta je 350 osoba i 70 vozila, dužine 57,92 metra i širine 16,70 metara, brzine 13 čvorova.

Nakon što je Jadrolinija ranije ove godine raspisala javno nadmetanje za kupnju Lubenice po sistemu ‘viđeno-kupljeno’ koje je trajalo do 14.6.2021. godine s početnom cijenom pet milijuna kuna, trajekt ipak nije pronašao svoga novog vlasnika. 

Kako je već ranije kazao Ivo Batričević, Lubenice će na ruti Prapratno – Sobra zamijeniti trajekt Valun koji upravo uplovljava u Sobru. 

M/T Valun je trajekt za lokalne linije. U vlasništvu je Jadrolinije. Izgrađen je 1983. u Japanu, za potrebe brodara Utaka Kokudo Ferry, Takamatsu, Japan. Prvo ime Valuna bilo je Koraku Maru.

Godine 1998. tadašnjeg Koraku Maru kupuje Jadrolinija i preimenuje ga u Valun. Od tada, pa do 2007. godine Valun je gotovo neprestano i neprekidno održavao trajektnu liniju Split-Supetar. Tada ga zamjenjuje novi i veći Hrvat. Valun ljeti najčešće plovi na liniji Split – Rogač, a zimi Prapratno – Sobra.

Valun je kapaciteta oko 80 automobila i 730 osoba. Može postići brzinu od 14,5 čvorova. Često glasi kao najkvalitetniji trajekt u floti Jadrolinije. Jedan je od rijetkih Jadrolinijinih trajekata koji nikad nije imao ozbiljnu havariju.

Intervju

Kolumna

Lifestyle

Foto / video