O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Tko će održavati brzobrodsku liniju Pula-Mali Lošinj-Zadar?

IZVORHRT

Uskoro bi trebalo biti poznato koji će brodar ove sezone održavati državnu brzobrodsku liniju Pula-Mali Lošinj-Zadar, s pristajanjima na Unijama, Susku, Iloviku i Silbi, piše HRT.

Još potkraj ožujka otvreno je pet pristiglih ponuda, među kojima i dvije brodara sa sjedištem u Zadru – G&V Line Iadere i TP Linea. 

Procijenjena vrijednost je nešto niža od 54 milijuna i 800 tisuća kuna. Ponuda riječke Jadrolinije je viša za oko deset milijuna kuna, dok je najnižu ponudu dao zadarski G&V Line – 21 i pol milijuna kuna. 

Krilo Shipping i Kapetan Luka-Krilo ponudili su iznose nešto niže od procijenjene vrijednosti, dok je ponuda TP-Linea iznosila tristotinjak tisuća kuna više.

Uskoro bi trebalo biti poznato koji će brodar ove sezone održavati državnu brzobrodsku liniju Pula-Mali Lošinj-Zadar, s pristajanjima na Unijama, Susku, Iloviku i Silbi, piše HRT.

Još potkraj ožujka otvreno je pet pristiglih ponuda, među kojima i dvije brodara sa sjedištem u Zadru – G&V Line Iadere i TP Linea. 

Procijenjena vrijednost je nešto niža od 54 milijuna i 800 tisuća kuna. Ponuda riječke Jadrolinije je viša za oko deset milijuna kuna, dok je najnižu ponudu dao zadarski G&V Line – 21 i pol milijuna kuna. 

Krilo Shipping i Kapetan Luka-Krilo ponudili su iznose nešto niže od procijenjene vrijednosti, dok je ponuda TP-Linea iznosila tristotinjak tisuća kuna više.

Intervju

Kolumna

Lifestyle

Foto / video